eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiMonitoring zużycia energii elektrycznej i innych mediów przez jednostki miejskie w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Gorzów Wielkopolski: Monitoring zużycia energii elektrycznej i innych mediów przez jednostki miejskie w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r.
Numer ogłoszenia: 137824 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76364 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring zużycia energii elektrycznej i innych mediów przez jednostki miejskie w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Monitoringiem (tzw. ręcznym) zostaną objęte 83 jednostki miejskie (wymienione w załączniku do niniejszego wniosku), w tym: 66 jednostek oświaty, 6 instytucji kultury, 10 jednostek polityki społecznej i Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Średnia ilość liczników przypadających na jeden obiekt: 3,90 szt. 2. Monitoring ręczny zużycia mediów polega na zbieraniu i gromadzeniu danych, dotyczących zużycia energii elektrycznej, wody i ciepła systemowego oraz ze źródeł lokalnych, w celu ich dalszego przetwarzania, wyciągania wniosków, a w rezultacie osiągania oszczędności. Tworzy się comiesięczne zestawianie kosztów energii i mediów we wszystkich obiektach jednostki samorządu terytorialnego. W ten sposób gromadzone dane pozwalają, po ich analizie i opracowaniu raportu, na przeprowadzenie szeregu działań oszczędnościowych i prewencyjnych. 3. Usługodawca zobowiązuje się do: a) Udostępnienia aplikacji, tj. strony internetowej, zawierającej program komputerowy, który umożliwia przechowywanie, wprowadzanie oraz przetwarzanie danych na potrzeby realizacji niniejszej umowy oraz wszystkie inne programy komputerowe, wskazane przez usługodawcę, a których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego przebiegu realizacji niniejszej umowy. b) Utrzymania ww. aplikacji. c) Wprowadzania danych na bieżąco. d) Wprowadzenia danych z obiektów jednostek miejskich objętych umową, obejmujący okres 12 miesięcy przed dniem zawarcia umowy. e) Przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli jednostek miejskich objętych umową. f) Wykonania raportu rocznego, obejmującego dane i opis przebiegu i wyników monitoringu oraz niezbędne rekomendacje. g) Udzielania stałej pomocy technicznej. 4. Usługobiorca zobowiązuje się m.in. do: a) Przeprowadzenia konfiguracji budynków. b) Przeprowadzenia konfiguracji użytkowników. c) Przeprowadzenia konfiguracji przepływu informacji. d) Wypełnienia formularza obiektu. e) Wprowadzania stanów liczników zgodnie z harmonogramem, otrzymywanych z odczytów bezpośrednich lub otrzymanych faktur. f) Dokonywania eksperymentów oszczędnościowych, testów nocnych, testów awarii i wycieków. g) Aktualizacji formularza. h) Aktualizacji danych w umowach z dostawcami energii i mediów. i) Przekazywania danych na bieżąco..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EnMS Polska Sp. z o.o., ul.Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116349,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36752,40

  • Oferta z najniższą ceną: 36752,40 / Oferta z najwyższą ceną: 98770,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.