To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Gorzów Wielkopolski: Monitoring zużycia energii elektrycznej i innych mediów przez jednostki miejskie w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r.
Numer ogłoszenia: 137824 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76364 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring zużycia energii elektrycznej i innych mediów przez jednostki miejskie w okresie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Monitoringiem (tzw. ręcznym) zostaną objęte 83 jednostki miejskie (wymienione w załączniku do niniejszego wniosku), w tym: 66 jednostek oświaty, 6 instytucji kultury, 10 jednostek polityki społecznej i Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Średnia ilość liczników przypadających na jeden obiekt: 3,90 szt. 2. Monitoring ręczny zużycia mediów polega na zbieraniu i gromadzeniu danych, dotyczących zużycia energii elektrycznej, wody i ciepła systemowego oraz ze źródeł lokalnych, w celu ich dalszego przetwarzania, wyciągania wniosków, a w rezultacie osiągania oszczędności. Tworzy się comiesięczne zestawianie kosztów energii i mediów we wszystkich obiektach jednostki samorządu terytorialnego. W ten sposób gromadzone dane pozwalają, po ich analizie i opracowaniu raportu, na przeprowadzenie szeregu działań oszczędnościowych i prewencyjnych. 3. Usługodawca zobowiązuje się do: a) Udostępnienia aplikacji, tj. strony internetowej, zawierającej program komputerowy, który umożliwia przechowywanie, wprowadzanie oraz przetwarzanie danych na potrzeby realizacji niniejszej umowy oraz wszystkie inne programy komputerowe, wskazane przez usługodawcę, a których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego przebiegu realizacji niniejszej umowy. b) Utrzymania ww. aplikacji. c) Wprowadzania danych na bieżąco. d) Wprowadzenia danych z obiektów jednostek miejskich objętych umową, obejmujący okres 12 miesięcy przed dniem zawarcia umowy. e) Przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli jednostek miejskich objętych umową. f) Wykonania raportu rocznego, obejmującego dane i opis przebiegu i wyników monitoringu oraz niezbędne rekomendacje. g) Udzielania stałej pomocy technicznej. 4. Usługobiorca zobowiązuje się m.in. do: a) Przeprowadzenia konfiguracji budynków. b) Przeprowadzenia konfiguracji użytkowników. c) Przeprowadzenia konfiguracji przepływu informacji. d) Wypełnienia formularza obiektu. e) Wprowadzania stanów liczników zgodnie z harmonogramem, otrzymywanych z odczytów bezpośrednich lub otrzymanych faktur. f) Dokonywania eksperymentów oszczędnościowych, testów nocnych, testów awarii i wycieków. g) Aktualizacji formularza. h) Aktualizacji danych w umowach z dostawcami energii i mediów. i) Przekazywania danych na bieżąco..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EnMS Polska Sp. z o.o., ul.Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116349,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36752,40
Oferta z najniższą ceną: 36752,40 / Oferta z najwyższą ceną: 98770,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usuwanie uszkodzeń występujących w jezdniach o nawierzchniach mineralno-asfaltowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2027
- Budowa wybiegu dla psów na osiedlu Słonecznym w Gorzowie Wlkp.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Zagospodarowanie terenu Parku Czechówek w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Opracowanie dokumentacji technicznej plac wodny - Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp. - etap IV.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- Analiza i diagnoza marki Opolskie
- Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
- Utworzenie klastra energii ziemi wyszkowskiej
więcej: Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.