Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Czchów: Budowa Sali gimnastycznej z przewiązką przy szkole podstawowej w miejscowości Domosławice
Numer ogłoszenia: 137936 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czchów , ul. Rynek 12, 32-860 Czchów, woj. małopolskie, tel. 014 66 21 710, faks 014 66 21 733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali gimnastycznej z przewiązką przy szkole podstawowej w miejscowości Domosławice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Budowa Sali gimnastycznej z przewiązką przy szkole podstawowej w miejscowości Domosławice powierzchnia zabudowy 706,15m2, powierzchnia użytkowa 574,51m2 , kubatura 4.029m3. Budowa obiektu została rozpoczęta - wykonane zostały fundamenty.Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlano - montażowych i wyposażenia wykonanych w całości zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej w stanie kompletnym zapewniającym oddanie obiektu do użytku zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna w części zawierającej wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w zakresie właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych w terminie do dnia 29.05.2009r. do godz. 8:45. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych przez Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy BSR Kraków o/Czchów Nr 21 85890006 0040 0000 0156 0003 Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa: -w pieniądzu, jeżeli w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem), w pozostałych formach np.: gwarancja, jeżeli jej oryginał zostanie złożony w siedzibie Zamawiającego w oznaczonym wyżej terminie lub dołączony do oferty. -Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca złoży właściwą, właściwie podpisaną i prawidłowo sporządzoną ofertę 2. Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P. z. p. i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 P. z. p. 3. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 P. z. p) 4. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 P. z. p.) : -Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanym n/w personelem posiadającym uprawnienia budowlane odpowiednie do zleconego asortymentu robót: a) kierownik budowy, posiadał uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez żadnych ograniczeń b) kierownicy robót uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych a także byli członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał co najmniej jeden obiekt kubaturowy odpowiadający co do zakresu i wartości przedmiotowi zamówienia. Za robotę odpowiadającą rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje budowę obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 4.000m3 i wartości nie mniejszej niż 1,0 mln. zł brutto 5. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 P. z. p.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC od skutków prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Warunek udzielenia gwarancji nie mniej niż 48 miesięcy 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 P. z. p.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument wniesienia wadium 2. Oferta prawidłowo sporządzona i podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta. 3. Kosztorys ofertowy 4. Wypełniony harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy 5. Podpisany i parafowany projekt umowy 6. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Oferenta warunków art. 22 ust. 1 P. z. p i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 P.z.p 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 7, 8, 10 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 9 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 ppkt 1) lit. a i c oraz ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 11 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 15. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 16. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 17. Kserokopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie dokumentujące przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 18. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 19. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 20. Pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miejskiego w Czchowie, Rynek 12, 32-860 Czchów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Miejski w Czchowie Rynek 12, biuro obsługi klienta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie realizacji zadania w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - działanie: Rozwój Obszarów Wiejskich, schemat: B Infrastruktura społeczna w tym edukacyjna i sportowa.
INNE PRZETARGI CZCHÓW
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CZCHOWIE W 2025 r.
- Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywieniowych Dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jurkowie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach w 2025r.
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi CZCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Wymiana stolarki okiennej w Zamku Joannitów w Skarszewach - etap I
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.