To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-20
Warszawa: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną). Nr postępowania: 6/2015
Numer ogłoszenia: 13854 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351564 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną). Nr postępowania: 6/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - świadczenie Specjalistycznych usług opiekuńczych : a) Część I przedmiotu zamówienia - Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem - 6 529 godzin usług, dla średnio 40 osób miesięcznie, z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie, b) Część II przedmiotu zamówienia - Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną) - 3 155 godzin usług, dla średnio 35 osób miesięcznie, z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod : a) 85312120-6 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną) - część I przedmiotu zamówienia. b) 85312000-9 (Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych) - część II przedmiotu zamówienia. 3. Termin realizacji zamówienia w okresie od 01.02.2016 r. do 16.12.2016 r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1A do SIWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 1B do SIWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia; 5. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób oraz godzin usług podanych w ust 1. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 6. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 7. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 163 ze zm.); b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.); c) ustawą z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 231, poz. 1375 ze zm.); d) Uchwałą Nr XXXVII/843/2004 Rady m.st. Warszawy z dnia 16 września 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz warunków zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę 8. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach poza miejscem zamieszkania, na terenie m.st. Warszawy, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych wspólnie przez terapeutę i usługobiorcę. Wykonawca musi zapewnić realizację usług w godzinach od 700 do 2100. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kontakt telefoniczny z wyznaczonym przez niego pracownikiem (np. koordynatorem usług), w trakcie wykonywania dyżurów u usługobiorców. 10. Rozliczenie usług: do dnia 7 każdego miesiąca w obecności pracownika socjalnego pełniącego nadzór nad realizacją usług wraz z kopiami indywidualnych kart pracy terapeutów (oryginały do wglądu), comiesięcznymi sprawozdaniami z realizacji usług oraz indywidualnym planem terapeutycznym wypełnianym nie później niż miesiąc od momentu rozpoczęcia usług, aktualizowanym po 6 miesiącach- na załącznikach zgodnych z umową. Kontrola jakości usług- średnio raz na 3 miesiące. 11. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umów stanowiącym Załącznik nr 8A do SIWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 8B do SIWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia. Dla każdej z części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta oddzielna umowa. 12. Usługi będą świadczone od 1 lutego 2016 roku do 16 grudnia 2016 roku. 13. Jeżeli umowy nie zostaną podpisane przed terminem początkowym wskazanym w ust. 12, rozpoczęcie realizacji usług nastąpi w terminie późniejszym, uzgodnionym między stronami. 14. Działając na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia była co najmniej 1 osoba zatrudniona w wymiarze co najmniej 1/4 etatu dla każdej z części przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Wymóg zatrudnienia 1 osoby na zasadach, o których mowa w ust. 14 dotyczy Koordynatorów usług. 16. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania zamówienia tj. co najmniej od 01.02.2016 r. do 16.12.2016 r. (ust. 13 stosowany odpowiednio) z zastrzeżeniem, iż w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób zatrudnionych na zasadach, o których mowa powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innych osób na zasadach określonych w Umowie. 17. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania osób, o których mowa w ust. 14. 18. Wykonawca przed upływem pierwszego miesiąca realizacji zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 14, w szczególności przedkładając Zamawiającemu imienne umowy, wraz z zakresem obowiązków jakie te osoby będą pełnić przy realizacji zamówienia. 19. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania, do dwudziestego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, dowodów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne od umów, o których mowa w ust. 18 wraz z Imiennym raportem miesięcznym o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach ZUS RCA. 20. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 21. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 15, lub zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości 1/4 kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, zgodnie z Obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za miesiąc którego dotyczy. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona i na zwolnionym stanowisku nie została niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni, zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 14 22. Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę 1 osoby do realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 8A i 8B do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Lechowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą VITAL PLUS Ewa Lechowska, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88387,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66255,00
Oferta z najniższą ceną: 66255,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66255,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Unisław
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz świadczenie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Słupnie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Skulsk w roku 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych, dla osób dorosłych i dzieci z autyzmem - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2025 roku
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.