eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoWykonanie robót budowlanych w zakresie Iluminacja Twierdzy Kłodzkiej - prace budowlane i instalacyjne w ramach projektu pn.Poprawa estetyki przestrzeni publicznych - iluminacja Twierdzy Kłodzkiej. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Kłodzko: Wykonanie robót budowlanych w zakresie Iluminacja Twierdzy Kłodzkiej - prace budowlane i instalacyjne w ramach projektu pn.: Poprawa estetyki przestrzeni publicznych - iluminacja Twierdzy Kłodzkiej. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami)
Numer ogłoszenia: 141192 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie Iluminacja Twierdzy Kłodzkiej - prace budowlane i instalacyjne w ramach projektu pn.: Poprawa estetyki przestrzeni publicznych - iluminacja Twierdzy Kłodzkiej. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na wykonaniu systemu oświetlenia efektowego, dynamicznie zmieniającego barwę wraz ze sterowaniem online oraz instalacją elektryczną, montażem i uruchomieniem w dwóch etapach: -Etap I wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby iluminacji Twierdzy Kłodzkiej;wykonanie instalacji sterowania oprawami na potrzeby iluminacji Twierdzy Kłodzkiej wg projektu j.w.;dostawa, montaż ustawienie opraw doziemnych oraz opraw zwieszanych ozdobnych iluminacji Twierdzy;dostawa i montaż kompletów konstrukcji wsporczych do opraw iluminacyjnych;dostawa i montaż wraz z podłączeniem kompletów LED-DRIVER-ów z zasilaczami;dostawa, montaż, ustawienie, rozruch niezbędnych urządzeń sterujących iluminacji Twierdzy Kłodzkiej, wg projektu wykonawczego wykonanego lutym 2013 roku, udostępnionego przez Zamawiającego jako załącznik do siwz. -Etap II dostawa wraz z montażem opraw do montażu na konstrukcjach wsporczych;zaprogramowanie minimum 5 sekwencji ustawień iluminacji;poinformowanie pracowników zamawiającego odnośnie obsługi oświetlenia, programowania sekwencji oraz zarządzania systemem zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z punktu A.3 siwz oraz jego zakres znajduje się w dokumencie, załączniku do siwz: Projekt wykonawczy. Iluminacja Twierdzy Kłodzkiej. Część elektryczna. Zamawiający zaleca, aby zainteresowani Wykonawcy dokonali wizji lokalnej - po uprzednim uzgodnieniu terminu - na części obiektu objętej postępowaniem. Na wykonane prace Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji Dodatkowe informacje: W zakresie wymaganych elementów przedmiotu zamówienia, co do których wskazany został producent, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotów zamówienia równoważnych do wskazanych, o parametrach wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych przedmiotów zamówienia do wskazanych, Zamawiający dokona oceny zaoferowanych produktów pod kątem zgodności parametrów technicznych z produktami określonych producentów. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się stosowanie opraw oświetleniowych zamiennych do wymienionych w dokumentacji projektowej, (szczegółowy opis urządzeń stanowi załącznik do SIWZ) po: a.przygotowaniu autorskiej wizualizacji oświetlenia obiektu wykonanej w technice 3D, w programie 3D Studio Viz lub innym posiadającym moduł renderujący oraz załączenie do oferty wizualizacji iluminacji na bazie modelu 3D, modułu renderującego oraz plików foto-metrycznych opraw zamiennych, b.spełnieniu wszystkich podanych poniżej warunków: -model obiektu 3D w formie pliku edytowalnego w programie 3D Studio lub innym ogólnie dostępnym programie musi być dołączony do oferty, -przedstawienie wizualizacji 3D minimum czterech widoków: Bastion Alarmowy z Bastionem Niskim, Donżon, Bateria Kazamatowa, Kurtyna Ludmiły i Bastion Dzwonnika lub całej budowli Twierdzy c.materiały inne, niż wykazane w dokumentacji projektowej dopuszczone będą pod warunkiem zastosowania urządzeń równoważnych, tj. o podobnych parametrach technicznych (tolerancja została określona w załączniku do SIWZ) oraz wizualnie podobnych, d.przedstawione wizualizacje 3D muszą posiadać akceptację Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, e.uzyskanie od Zamawiającego akceptacji wizualizacji 3D na bazie opraw zamiennych. Wykonawca ma obowiązek wraz z ofertą dostarczyć karty katalogowe producenta potwierdzające parametry oferowanych urządzeń oraz deklaracje CE Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą min. 1 szt. z oferowanych projektorów wraz z układami sterująco-zasilającymi urządzeń (LED driver), zaprojektowanych do pracy w newralgicznych miejscach oświetlanego obiektu, tj. LED washer RGB (36 diód: po 12 w kolorach czerwonym, zielonym i niebieskim), z zasilaczem 700 mA, na napięcie 48V (urządzenia oznaczone w projekcie wykonawczym jako A, A2, A3, D, E, F, K). W przypadku wątpliwości co do parametrów oferowanych urządzeń, w ramach ofert równoważnych, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. Szczegółowy opis parametrów zaprojektowanych opraw oświetleniowych znajduje się w załączniku do SIWZ (dokumentacja projektowa) przy czym Zamawiający dopuszcza następujące wartości tolerancji w odniesieniu do parametrów opisanych projektem: -strumień świetlny + - 5 procent, -maksymalna światłość dla płaszczyzn oświetleniowych + - 5 procent, -rozbieżność użyteczna rozsyłu światła w poszczególnych płaszczyznach (0-180, 90-270) + - 5procent, -wymiary oprawy nie większe niż przywołane w projekcie, -całkowita moc oprawy nie może przekraczać mocy opraw opisanych projektem (uwzględniając również straty w układzie zasilającym). Pozostałe parametry proponowanego sprzętu winny być ściśle zgodne z dokumentacją projektową.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzą następujące okoliczności:w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 30 000,00 zł, trzydzieści tysięcy zł. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 2.Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium do przetargu nieograniczonego Iluminacja Twierdzy Kłodzkiej - prace budowlane i instalacyjne. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pozostałych dostępnych formach, musi je składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kłodzku, Pl. B. Chrobrego 1, w oddzielnej kopercie zawierającej informacje dotyczące Wykonawcy i zatytułowanej Wadium do przetargu nieograniczonego Iluminacja Twierdzy Kłodzkiej - prace budowlane i instalacyjne, dodatkowo do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą . 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, powyższego warunku Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów, oprócz oświadczenia o spełnienia warunków udziału w postepowaniu okreslonych w art. 22 ust. 1 Pzp, załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, opisane w p-cie B.1.b siwz Zamawiający żąda: -wykazu (wg zał. nr 3 do Oferty) wykonanych robót, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, -wykonawca winien wykazać iż w w/w okresie zrealizował co najmniej 2 budowy polegające na wykonaniu iluminacji za pomocą opraw do iluminacji na obiektach wpisanych do Rejestru zabytków w tym jedna z nich musi być wykonana oprawami w technologii LED.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, powyższego warunku Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów, oprócz oświadczenia o spełnienia warunków udziału w postepowaniu okreslonych w art. 22 ust. 1 Pzp, załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia opisane w p-cie B.1.c siwz Zamawiający żąda: -wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do Oferty); Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem co najmniej: - 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi oraz przynależnością do właściwej izby inżynierów i techników budownictwa, - co najmniej jednej osoby z uprawnieniami kierownika robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz przynależnością do właściwej izby zawodowej, -minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia konserwatorskie lub wykazać się odbyciem co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane(jeżeli dotyczy), o których mowa w ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz.394), -oświadczenia, że wykazane osoby oraz pozostałe osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz, że dysponuje odpowiednią liczbą pracowników fachowców, gwarantującą terminowe i profesjonalne wykonanie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, opisane w p-cie B.1.d siwz Zamawiający żąda: -aktualnej i opłaconej polisy OC, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Należy załączyć dowód opłacenia polisy w przypadku płatności jednorazowej lub dowód opłacenia ostatniej raty w przypadku płatności w ratach. -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 900.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonawca winien wykazać iż w w/w okresie zrealizował co najmniej 2 budowy polegające na wykonaniu iluminacji za pomocą opraw do iluminacji na obiektach wpisanych do Rejestru zabytków w tym jedna z nich musi być wykonana oprawami w technologii LED.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, w szczególności zgodnie z wymaganiami opisanymi w części A4 siwz, zamawiający wymaga: a)próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone; b)opisu urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, c)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacja technicznym, zgodne z wymaganiami opisanymi w części A4 siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane dokumenty: 1.Wypełnione i podpisane przez wykonawcę formularze - załączniki do siwz 2.Zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy musi zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 4.Obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 5.ofertę wraz z załącznikami według wzorów określonych w SIWZ; 6.dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 7.stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) lub innego dokumentu (umowa spółki cywilnej, konsorcjum, itp..).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1.zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2.zmiany obowiązujących przepisów prawa, pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3.zmiany wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4.nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 5.danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 6.korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 7.zmiany warunków płatności za zgodą Zamawiającego, 8.zmiany wynagrodzenia, wynikającej ze zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego robót, w oparciu o obmiar wykonanych robót. Zmiana zakresu rzeczowego może mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach i dotyczyć może tych robót, których nie przewidziała dokumentacja przetargowa - robót niezbędnych lub zamiennych, których konieczność wykonania pojawiła się na etapie realizacji zamówienia. Zmiana zakresu rzeczowego robót nastąpi tylko i wyłącznie w wyniku porozumienia obu stron umowy i zatwierdzenia ich przez osobę nadzorującą roboty ze strony Zamawiającego. Wycena robót może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku, w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie i przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu 9.Zmiany terminów realizacji w następujących przypadkach: -przypadku nieprzewidzianego przedłużenia się procedur przetargowych uniemożliwiających zawarcie umowy w terminie krótszym niż 30 dni od terminu składania ofert. W takim przypadku termin zakończenia robót może być przedłużony przed zawarciem umowy, nie więcej niż o ilość dni upływających od terminu składania ofert do dnia zawarcia umowy, pomniejszoną o 30 dni. -w przypadku wstrzymania lub przerwania robót, znajdujące potwierdzenie odpowiednim wpisem do dziennika budowy, Protokołem Konieczności lub innym dokumentem, wskutek: 1.wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych (m.in. uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót budowlanych), 2.zawieszenia robót przez Zamawiającego, 3.wystąpienia wykopalisk lub awarii uniemożliwiających wykonywanie robót, 4.zmian w dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 5.siły wyższej, itp., W takich przypadkach, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia robót o czas uzasadnionej przerwy w robotach, o czas niezbędny do przywrócenia realizowanego przedmiotu zamówienia do stanu przed wstrzymaniem robót, na wprowadzenie koniecznych zmian lub inne okoliczności, poparte odpowiednimi dokumentami, wyłącznie za zgodą obu stron (w formie pisemnego aneksu). 3.wystąpienia nieprzewidzianych robót dodatkowych - o czas niezbędny na wykonanie robót dodatkowych i przeprowadzenia formalności prawnych z tym związanych 6.Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: -zmiany wartości umowy z uwagi na rzeczywiste wykonanie robót, ustawową zmianę stawki podatku VAT -zmiany adresu do korespondencji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1 57-300 Kłodzko pok. 231, czynne w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności, czynne w godzinach 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Poprawa estetyki przestrzeni publicznych - iluminacja Twierdzy Kłodzkiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.