Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Gniezno: Obsługa prawna wybranych wydziałów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 141405 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna wybranych wydziałów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi prawnej przez Wykonawcę dla następujących komórek organizacyjnych Zamawiającego:Wydział Organizacyjno - Prawny, Wydział Promocji i Rozwoju, Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich, Wydział Ochrony Zdrowia, Biuro Rady. Organizację i zasady działania w/w wydziałów określa regulamin organizacyjny Starostwa Powiatowego w Gnieźnie dostępny na stronie internetowej Zamawiającego. Przedmiotowe zadania obejmować będą obsługę prawną w zakresie prawa polskiego, w tym miedzy innymi: a) bieżącego udzielania porad prawnych w zakresie bieżącej działalności poszczególnych wydziałów, b) sporządzania pisemnych opinii prawnych oraz udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących norm prawnych, na rzecz obsługiwanych wydziałów, c) opiniowania umów, decyzji administracyjnych, projektów uchwał Zarządu Powiatu i Rady Powiatu oraz innych aktów wywołujących skutki prawne, d) sporządzania projektów umów, decyzji administracyjnych, zarządzeń, projektów uchwał Rady Powiatu i innych aktów wywołujących skutki prawne o znacznym stopniu skomplikowania, tj. których treść i zakres wykracza poza zwykły (bieżący) zakres działania Zamawiającego, e) uczestnictwa w sesjach Rady Powiatu, a w razie konieczności w posiedzeniach i naradach organizowanych przez Starostę Powiatu, f) prowadzenie działalności windykacyjnej, g) monitorowania zmian w przepisach prawa i orzecznictwa sądów powszechnych, h) sporządzanie pism, i) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sądowych, egzekucyjnych, administracyjnych, podatkowych i innych, j) udzielania pomocy prawnej przy opracowywaniu aktów prawnych, k) wydawania opinii, porad oraz wyjaśnień z zakresu stosowania prawa, l) udzielania informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania Powiatu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, ł) uczestnictwa w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana bądź rozwiązanie stosunku prawnego, m) wydawania opinii pisemnych, parafowania dokumentów w szczególności w sprawach: 1) projektów uchwał Zarządu uchwał Rady Powiatu, zarządzeń Starosty, 2) wszelkich umów zawieranych przez Powiat i Starostwo z innymi podmiotami, 3) dokumentów dotyczących zamówień publicznych, 4) dokumentów w sprawach kadrowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zaświadczenie Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych o wpisaniu na listę radców prawnych uprawniających do wykonywania zawodu radcy prawnego lub zaświadczenie Okręgowej Rady Adwokackiej o wpisaniu na listę adwokatów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przy świadczeniu usług na rzecz jednostek samorządu terytorialnego poprzez wykazanie realizacji przynajmniej czterech usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie stałej obsługi prawnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o treści podobnej do zakresu niniejszego zamówienia z podaniem rodzaju i zakresu zamówienia, dat wykonania, adresu zamawiającego, wartość brutto zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien zapewnić zastępstwo w osobie wykwalifikowanego prawnika w przypadku konieczności obsługi sesji Rady Powiatu, występowania w trakcie rozprawy przed sądami oraz innej zgłoszonej nieobecności. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży wykaz osób lub podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności min. 1 500 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-gniezno.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Sobieskiego 20 (pokój nr 3).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10 Biuro podawcze (parter budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Budowa infrastruktury kanalizacyjnej do terenów inwestycyjnych gminy Gniezno - Jankowo Dolne, Lulkowo, Kalina - projekt
- Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
- Mnichowo - modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" działka nr 172 - część III: piłkochwyty
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część V sprzęt elektroniczny
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.