eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa używanego podwozia samochodu ciężarowego przeznaczonego pod zabudowę wraz z usługą polegającą na zamontowaniu na nim dostarczonej przez zamawiającego beczki asenizacyjnej o pojemności 11 m3.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Płońsk: Dostawa używanego podwozia samochodu ciężarowego przeznaczonego pod zabudowę wraz z usługą polegającą na zamontowaniu na nim dostarczonej przez zamawiającego beczki asenizacyjnej o pojemności 11 m3.
Numer ogłoszenia: 14143 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, fax 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego podwozia samochodu ciężarowego przeznaczonego pod zabudowę wraz z usługą polegającą na zamontowaniu na nim dostarczonej przez zamawiającego beczki asenizacyjnej o pojemności 11 m3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego podwozia samochodu ciężarowego przeznaczonego pod zabudowę wraz z usługą polegającą na zamontowaniu na nim dostarczonej przez zamawiającego beczki asenizacyjnej o pojemności 11 m3. 1.2. Pojazd powinien bezwzględnie spełniać poniższe warunki i charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: 1) Podwozie samochodu nie starsze niż z 1997 roku, 2) Przebieg - nie większy niż 500 000 km, 3) Napęd 6 x 2: 4) Trzyosiowy, z tym ,że jedna oś podnoszona ręcznie, 5) Silnik o mocy: minimalnie 240 kM, maksymalnie do 280 kM, 6) Kabina preferowana krótka kolorze białym, 7) Ładowność nie mniejsza niż 12 500 kg, 8) Centralny układ smarowania, 9) Nośność podwozia i długość ramy winna być odpowiednia do zamontowania na niej beczki asenizacyjnej o pojemności 11 m3. Usługi dodatkowe: 1.3. Dokonanie przekładki beczki asenizacyjnej o pojemności 11 m3 z samochodu marki Jelcz na pojazd nowozakupiony. W tym celu zamawiający wymaga od wykonawcy zapoznanie się ze stanem technicznym beczki na terenie siedziby zamawiającego. 1.4. Wykonanie ramy pomocniczej. 1.5. Montaż przystawki odbioru mocy. 1.6. Wykonanie napędu kompresora. 1.7. Wykonanie piaskowania, malowanie beczki na kolor niebieski. 1.8. Wykonanie niezbędnych przeróbek i rozwiązań technicznych (rama pomocnicza, przeniesienie napędu z przystawki na kompresor, równomierne rozłożenie ciężaru itp.) zapewniających prawidłowy montaż beczki. 1.9. Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu w tym (wymiana oleju i filtrów). 1.10. Po wykonaniu przekładki, rejestracja pojazdu na terenie kraju jako samochodu ciężarowego przystosowanego do przewozu nieczystości płynnych (asenizacyjny). 1.11. Montaż lampy błyskowej. 1.12. Pojazd powinien być sprawny technicznie o zużyciu podzespołów adekwatnie do wieku. Brak widocznych elementów korozji ramy oraz kabiny (dopuszcza się wypiaskowanie i wymalowanie tych elementów). 1.13. Nie dopuszcza się żadnych wycieków, przecieków i luzów w silniku. 1.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin pojazdu i weryfikacji zaproponowanych w ofercie założeń technicznych. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, że stan silnika i podwozia wskazuje na większy przebieg niż wskazany w ofercie, zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia takiej oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.70.00 - Używane pojazdy transportowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.53.00 - Używane pojazdy transportowe Oryginalny kod CPV: 50.95.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń Kod CPV wg słownika 2008: 51.50.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą na załączniku nr 1 oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Przebieg - 15
  • 3. Rok produkcji - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Siedziba zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.