eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Zorganizowanie i przeprowadzenie 11-dniowego obozu letniego na Pojezierzu Mazurskim, obejmującego 4-dniowe warsztaty z zakresu treningu kompetencji, umiejętności społecznych, terapii psychologicznej i preorientacji zawodowej oraz 7-dniowy obóz żeglarski dla 23 wychowanków w ramach projektu systemowego pn.Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Brzeg: Zorganizowanie i przeprowadzenie 11-dniowego obozu letniego na Pojezierzu Mazurskim, obejmującego 4-dniowe warsztaty z zakresu treningu kompetencji, umiejętności społecznych, terapii psychologicznej i preorientacji zawodowej oraz 7-dniowy obóz żeglarski dla 23 wychowanków w ramach projektu systemowego pn.: Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 142415 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 416 95 05, faks 77 416 95 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcprbrzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 11-dniowego obozu letniego na Pojezierzu Mazurskim, obejmującego 4-dniowe warsztaty z zakresu treningu kompetencji, umiejętności społecznych, terapii psychologicznej i preorientacji zawodowej oraz 7-dniowy obóz żeglarski dla 23 wychowanków w ramach projektu systemowego pn.: Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu przez Wykonawcę 11-dniowego obozu letniego na Pojezierzu Mazurskim, podczas którego zostanie zorganizowany: 1)7-dniowy obóz żeglarski dla 23 wychowanków pieczy zastępczej oraz 2 opiekunów, wskazanych przez Zamawiającego, zwanego dalej obozem, 2)4-dniowe warsztaty z programem rozwoju kompetencji oraz aktywności zawodowej i społecznej (zajęcia z doradcą zawodowym, doradcą socjalnym i psychologiem) zwanych dalej warsztatami, wraz z wyżywieniem, zakwaterowaniem, zatrudnieniem 2 opiekunów wskazanych przez Zamawiającego oraz transportem z i do Brzegu w ramach projektu Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje w szczególności: a.zapewnienie bezpiecznego dojazdu 23 wychowanków i 2 opiekunów wskazanych przez Zamawiającego na miejsce organizacji obozu oraz powrotu do Brzegu w dniu zakończenia obozu, b.zakwaterowanie uczestników obozu w czasie warsztatów w pokojach 2 lub 3 osobowych i zapewnienie noclegów w czasie rejsu jachtami (25 osób), c.zatrudnienie 2 opiekunów, wskazanych przez Zamawiającego, do sprawowania opieki nad wychowankami w czasie trwania 11-dniowego obozu letniego. Zamawiający zastrzega, że minimalne wynagrodzenie jednego opiekuna powinno wynosić 1.400,00 zł brutto. d.pełne wyżywienie (śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja), e.przeprowadzenie zajęć o łącznej ilości 48 godzin, obejmujące tematykę z zakresu doradztwa zawodowego (16h), socjalno- społecznego (16h) oraz terapii psychologicznej (16h), f.zapewnienie doradców min. 3 osoby, posiadających wiedzę i doświadczenie oraz wykształcenie do wykonywania określonego doradztwa (psycholog, doradca zawodowy i doradca socjalny) do przeprowadzenia zajęć dla wychowanków, g.zapewnienie w trakcie warsztatów napojów i ciastek, h.zapewnienie wychowankom spotkań integracyjnych, i.wystawienie zaświadczeń zawierających logo PO KL i EFS, potwierdzających ukończenie warsztatów dla 23 przeszkolonych uczestników warsztatów, j.transport, ubezpieczenie uczestników i autobusu. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy obozu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską dostarczonych przez Zamawiającego. Wymagania szczegółowe dotyczące Wykonawcy: 1.Obóz letni winien odbywać się w ośrodku położonym na Pojezierzu Mazurskim. 2.Zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu letniego w pokojach: 2- lub 3-osobowych o podwyższonym standardzie, z oddzielnymi łóżkami. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy. 3.Zakwaterowanie opiekunów grupy w pokojach 1-osobowych, lub w pokoju 2-osobowym o podwyższonym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy. Opiekunowie to wskazani przez Zamawiającego pracownicy placówek opiekuńczo-wychowawczych, z których pochodzą wychowankowie. Ich pobyt ma zapewnić stałą opiekę nad wychowankami. 4.Całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja. Zamawiający dopuszcza śniadanie i kolacje w formie bufetu szwedzkiego. 5.Dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia obozu letniego dla każdego wychowanka i opiekunów w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży. 6.Zapewnienie doradcy zawodowego, socjalnego i psychologa posiadających wiedzę i doświadczenie oraz wykształcenie do wykonywania określonego doradztwa. Doradcy powinni posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie tematycznym warsztatów. 7.Zakres tematów warsztatów dla doradców: a.Psycholog - umiejętność rozwiązywania problemów, asertywność w relacjach z otoczeniem, budowanie pozytywnych więzi z otoczeniem, umiejętność autoprezentacji, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach. b.Doradca socjalny - wprowadzenie do systemu pomocy społecznej, instytucje pomocy społecznej, wprowadzenie do przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w szczególności w zakresie procesu usamodzielniania, umiejętność praktycznego wykorzystania przepisów ustaw. c.Doradca zawodowy - wprowadzenie do ustawy o instytucjach rynku pracy, umiejętność pisania CV, badanie możliwości zawodowych uczestników szkolenia, doradztwo grupowe i indywidualne w zakresie rynku pracy. 8.Przeprowadzenie warsztatów z programem rozwoju kompetencji oraz aktywności zawodowej i społecznej przez doradcę zawodowego, doradcę socjalnego i psychologa). 9.Łączny czas zorganizowanych zajęć grupowych z zakresu doradztwa socjalnego, zawodowego, psychologicznego na obozie letnim w wymiarze 48 godzin, obejmujące tematykę z zakresu doradztwa zawodowego (16h), socjalno- społecznego (16h) oraz terapii psychologicznej (16h). Zajęcia grupowe powinny odbyć się w podziale na 2 grupy. W każdym dniu prowadzenia zajęć grupowych należy zapewnić min. napoje i ciastka. 10.Zapewnienie sal wykładowych w razie potrzeby wyposażonych w rzutniki multimedialne i ekrany, w których wykładowcy poszczególnych grup poprowadzą zajęcia z uczestnikami projektu. 11.Wydanie zaświadczeń zawierających logo PO KL i EFS, potwierdzających ukończenie warsztatów wraz z rejestrem zaświadczeń. 12.Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika obozu letniego i opiekunów obejmujące dojazd uczestników obozu letniego z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania obozu letniego oraz dojazd z miejsca odbywania obozu letniego do miejsca zamieszkania uczestników obozu letniego, całodobowy 11 dniowy pobyt na obozie letnim, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem na obozie letnim, jak i w drodze do i z miejsca odbywania się obozu letniego. 13.Wykonawca zapewni nieodpłatny pobyt 2 opiekunów grupy wyznaczonych przez Zamawiającego przez cały czas trwania obozu letniego wraz z ich zakwaterowaniem, wyżywieniem, ubezpieczeniem NNW na kwotę nie niższą niż 10 000 zł i np. opłatą uzdrowiskową/klimatyczną. 14.Wykonawca zapewni bezpieczny dojazd oraz powrót na zorganizowany obóz letni dla 23 wychowanków wraz z 2 opiekunami oraz ich bagażu. 15.Wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp. 16.Wyjazd nastąpi z Brzegu z parkingu przy Zespole Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych SZANSA, ul. Poprzeczna 3. Termin i godzina wyjazdu zostanie ustalona po uzgodnieniu z Zamawiającym. Powrót z miejsca pobytu na obozie do Brzegu na parking przy Zespole Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych SZANSA, ul. Poprzeczna 3 nastąpi w dniu zakończenia obozu letniego, po obiedzie i wykwaterowaniu. 17.Autobus winien być sprawny technicznie, z klimatyzacją, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji miejsca realizacji zadania zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności jego opisu ze stanem faktycznym. Liczba uczestników może ulec zmianie jeżeli Zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników obozu letniego najpóźniej do 14-go dnia przed umownym terminem rozpoczęcia obozu, to Zamawiający nie poniesie kosztów umownych świadczeń przewidzianych dla uczestników obozu tj. kosztów zakwaterowania wyżywienia. Obowiązki i czynności związane z realizacją 11-dniowego obozu letniego: 1. Wykonawca będący organizatorem 11-dniowego obozu letniego zapewni dla każdego uczestnika : a)kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie obozu letniego, b)zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć grupowych w wymiarze nie mniejszym niż osiem godzin lekcyjnych dziennie. 2. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a)niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania obozu letniego przez jego uczestnika, b)wystawienie rachunku/faktury VAT po uzyskaniu informacji od Zamawiającego o przyjęciu prawidłowo wypełnionych i złożonych w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzegu dokumentów z realizacji zadania, c)ustawienie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej dostarczonej przez Zamawiającego o dofinansowaniu ze środków EFS pobytu uczestnika na obozie letnim i zwrotu tablicy informacyjnej w stanie nienaruszonym w dniu zakończenia obozu letniego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie - co najmniej jednej usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu obozu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu wykonanych usług- załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 doradcami: zawodowym, socjalnym, psychologiem, mającymi min. 2-letnie doświadczenie w szkoleniach/warsztatach. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- załącznik nr 6 do SIWZ, 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych zasadach: a)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b)dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. Wprowadzone zmiany nie mogą działać na niekorzyść Zamawiającego i m.in. prowadzić do podwyższenia ceny. Wszelkie zmiany umowy wymagają sporządzenia aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcprbrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, I piętro, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, I piętro, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy pn.: Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII -Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1 -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2 -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.