To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Pruszków: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie, spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 142890 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122528 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7582063, 7582067, faks 022 7582063, 7582057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie, spółka z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym. b.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: -powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym dla przesyłek listowych o wadze do 50 g i od 50 do 100 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania -doręczania zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy c. Przedmiot umowy realizowany będzie na zasadach określonych w: 1)Ustawa z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, 2)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wyko-nywania powszechnych usług pocztowych, (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późniejszymi zmianami), 3)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z późniejszymi zmianami), 4)Wewnętrzne Regulaminy Wykonawcy dotyczące warunków świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia d. Odbiór przesyłek przeznaczonych do nadania odbywać się będzie raz dziennie przez upoważ-nionego przedstawiciela Wykonawcy, w sekretariatach Zamawiającego w dni robocze od ponie-działku do piątku, w godzinach 14.00 do15.00.W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował placówką nadawczą w miejscowości , w której znajduje się jednostka Zamawiającego odbiór przesyłek odbywać się będzie w tej placówce nadawczej. e.Zamawiający każdorazowo przygotuje wykaz przesyłek przeznaczonych do nadania przez Wy-konawcę. f.Pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał bezpośrednio do sekretariatu Zamawiającego . g.Wykonawca określi powód niepodjęcia przez adresata zwróconej przesyłki. h.Doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych wraz z wykazem doręczanych zwro-tów z podaniem ich numeru rejestrowego nadania, odbywać się będzie przez przedstawiciela Wy-konawcy do sekretariatu Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00- 11.00. i.Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych. Zamawiający będzie również nadawał przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania admi-nistracyjnego oraz w postępowaniach karnych, które zapewni we własnym zakresie. j.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. k Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce/jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialnej za jej przyjęcie. l.W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. 15. eny jednostkowe za poszczególne rodzaje przesyłek, w okresie obowiązywania umowy mo-gą ulec zmianie w przypadku: -ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług -zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komu-nikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego. 16.Miesięczna stawka za świadczenie usługi odbioru, w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 17.W przypadku zaistnienia sytuacji o których mowa w ust. 15 i 16, Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej. Zmiany cen o których mowa w ust. 15 i 16 wymagają zgody Za-mawiającego. 18. W przypadku braku zgody na zmianę cen jednostkowych, każda ze stron umowy ma prawo wypowiedzieć umowę z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, liczonym na koniec okresu rozliczeniowego. 19. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesył-ki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. Osoby podpisujące umowę w imieniu Wykonawcy, powinny dołączyć do umowy dokumenty po-twierdzające ich umocowania do podpisywania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikało z dokumentów wcześniej przedłożonych do niniejszego postępowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POCZTA POLSKA SA, Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78778,00
Oferta z najniższą ceną: 78778,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78778,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
- Obsługę informatyczną w Sądzie Rejonowym w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.