Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Olsztyn: Dostawa 89 zestawów startowych i 21 zestawów uzupełniających
sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ
Numer ogłoszenia: 145441 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Szkolny Związek Sportowy , ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 534 32 40, faks 89 534 32 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wmszs@szs.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 89 zestawów startowych i 21 zestawów uzupełniających sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 89 zestawów startowych i 21 zestawów uzupełniających sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ. Zakres zamówienia obejmuje: A. ZESTAW STARTOWY Lp. Rodzaj sprzętu Ilość sztuk w zestawie Ilość zestawów 1. Piłka do koszykówki rozmiar 3 2 szt. 89 zestawów 2. Piłka do siatkówki rozmiar 4 2 szt. 3. Piłka nożna rozmiar 4 2 szt. 4. Piłka do gier i zabaw - 6 x 4 kolory 24 szt. 5. Piłka do ćwiczeń rzutowo-chwytnych 24 szt. 6. Drążek składany do zawieszania na drabinkę 1 szt. 7. Piłka skacząca 55cm 3x4 kolory 6 szt. 8. Pachołek z otworami 26 cm 12 szt. 9. Poprzeczka z tworzywa do pachołków 6 szt. 10. Szarfa gimnastyczna - 6 x 4 kolory 24 szt. 11. Woreczki gimnastyczne - 3 x 4 kolory 12 szt. 12. Skakanka 12 szt. 13. Ringo 6 szt. 14. Pachołki (czapeczki) 50 szt./kpl. z nosidłem 1 kpl 15. Gwizdek + smycz 1 szt. 16. Stoper + smycz 1 szt. B. ZESTAW UZUPEŁNIAJĄCY Lp. Rodzaj sprzętu Ilość sztuk w zestawie Ilość zestawów 1. Piłka do koszykówki rozmiar 3 2 szt. 21 zestawów 2. Piłka do siatkówki z gąbki 2 szt. 3. Piłka nożna z gąbki rozmiar 4 2 szt. 4. Hula Hop 70 cm 12 szt. 5. Piłka do ćwiczeń rzutowo-chwytnych 24 szt. 6. Siateczka na piłki 1 szt. 7. Piłka skacząca 55cm 3x4 kolory 6 szt. 8. Pachołek z otworami 38 cm 10 szt. 9. Poprzeczka z tworzywa do pachołków 6 szt. 10. Szarfa gimnastyczna - 6 x 4 kolory 24 szt. 11. Woreczki gimnastyczne - 3 x 4 kolory 12 szt. 12. Skakanka 12 szt. 13. Ringo 6 szt. 14. Worek na drobny sprzęt sportowy 1szt 15. Pachołki (czapeczki) 50 szt./kpl. z nosidłem 1 kpl 16. Gwizdek + smycz 1 szt. 33. Stoper + smycz 1 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28 lipca 2016 r. do godz. 10:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wskaże co najmniej jedną dostawę wraz z transportem do miejsca przeznaczenia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, dla której Wykonawca złoży poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające należyte wykonanie tej dostawy . W przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, Wykonawca złoży oświadczenie o należytym wykonaniu dostawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dopuszczające zmiany postanowień umowy: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 3) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) w przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: a) przyczyny techniczne, organizacyjne; b) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wmszs@szs.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko - Mazurski Szkolny Związek Sportowy
ul. Kołobrzeska 13
10-444 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Warmińsko - Mazurski Szkolny Związek Sportowy ul. Kołobrzeska 13 10-444 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego - etap II z podziałem na części
- Modernizacja kompleksu sportowego w Gminie Rossosz
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.