eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardRozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody wraz z budową linii kablowej zalicznikowej oraz instalacji elektrycznej i AKPiA w miejscowości Drzewiany, gmina Bobolice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Białogard: Rozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody wraz z budową linii kablowej zalicznikowej oraz instalacji elektrycznej i AKPiA w miejscowości Drzewiany, gmina Bobolice.
Numer ogłoszenia: 147828 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Białogardzie ul Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard, w imieniu której i na rzecz działa Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty z siedzibą w Karlinie , ul. Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 312 32 15, faks 094 312 40 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rwik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody wraz z budową linii kablowej zalicznikowej oraz instalacji elektrycznej i AKPiA w miejscowości Drzewiany, gmina Bobolice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy obiektu stacji uzdatniania wody w miejscowości Drzewiany, gm. Bobolice, polegającej na wymianie, uzupełnieniu i budowie urządzeń technologicznych, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, rozbiórce części budynku stacji i remoncie pozostałej części, wymianie ogrodzenia, rekultywacji zieleni i zagospodarowaniu działki w zakresie robót: a) demontażowych i rozbiórkowych w tym: - demontaż istniejącego wyposażenia technologicznego wewnątrz budynku stacji, - demontaż studni przelotowej, przed odstojnikami O1000, H=1m, - demontaż studni kanalizacji sanitarnej na terenie stacji, betonowych - 2 szt. b) modernizacja ujęcia wody (1 studnia głębinowa) - montaż nowej pompy głębinowej w istniejącej studni, - montaż obudowy studziennej naziemnej ocieplanej z systemem ogrzewania w okresie zimowym - wymiana rurociągu tłocznego ze studni do budynku stacji SUW c) modernizacja technologii uzdatniania: - montaż nowych zbiorników filtracyjnych i zasypanie nowych złóż filtracyjnych, - montaż aeratora stalowego centralnego, - wymiana rurociągów technologicznych - wymiana armatury z uwzględnieniem automatyzacja procesów technologicznych (przepustnice sterowane pneumatycznie z czujnikiem stanu zamknięcia i otwarcia) - wymiana aparatury pomiarowej - montaż instalacji sprężonego powietrza z agregatem sprężarkowym i dmuchawa do wzruszania złoża w filtrach do napowietrzana wody w aeratorze i do sterowania przepustnicami pneumatycznymi - montaż nowego zestawu pompowego II0 - montaż pompy płuczącej - montaż zestawu do dezynfekcji wody - montaż osuszacza powietrza w budynku SUW - montaż dwóch naziemnych stalowych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, posadowionych w miejsce częściowo podlegającego likwidacji budynku SUW d) modernizacja instalacji elektrycznej uwzględniającej zasilanie rezerwowe z agregatu przewoźnego i sterowniczej w tym: - wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z budową zewnętrznego oświetlenia terenu, - wykonanie monitoringu i zdalnego sterowania stacji uzdatniania wody, zgodnie ze standardem funkcjonującym u zamawiającego. e) budowa drogi dojazdowej i dróg wewnętrznych do obiektów stacji uzdatniania wody oraz budowy zjazdu do drogi publicznej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający informuje iż warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00zł.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego PKO BP SA ROK w Szczecinie CK w Koszalinie Nr konta 57 1020 2791 0000 7102 0163 2710 tytułem Rozbudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody wraz z budową linii kablowej zalicznikowej oraz instalacji elektrycznej i AKPiA w miejscowości Drzewiany gmina Bobolice Za termin wniesienia wadium w formie przelewu bezgotówkowego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Uwaga Wadium może być również wniesione w jednej z następujących form poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy przedmiotu zamówienia. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG) wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) (załącznik nr 5 do SIWZ) Podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych branży sanitarnej związanych z budową, rozbudową lub modernizacją stacji uzdatniania wody w okresie 3 ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania (załącznik nr 6 do SIWZ), kopię minimum 3 referencji potwierdzających jakość wykonanych robót budowlanych, związanych z budową, rozbudową lub modernizacja stacji uzdatniania wody (wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ) branży sanitarnej w okresie 3 ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom stanowiących przedmiot zamówienia. Podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić umowę o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Zmiana okoliczności wywołuje konieczność dokonania zmiany umowy w formie aneksu do umowy (dot. to m.in. zmiany terminu wykonania robót).2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron, powodujących zwłokę w terminowym realizowaniu przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rwik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Regionalnych Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. w Białogardzie ul. Ustronie Miejskie 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 11:00, miejsce: W pokoju nr 104 I piętro sekretariat w siedzibie Zamawiającego w Białogardzie przy ul. Ustronie Miejskie 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na niniejsze zamówienie Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie do WFOŚiGW w Szczecinie. UWAGA Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku nieuzyskania dofinansowania zadania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.