eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont tunelu komunikacyjnego na odcinku od Budynku Głównego do Budynku Kuchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Kraków: Remont tunelu komunikacyjnego na odcinku od Budynku Głównego do Budynku Kuchni
Numer ogłoszenia: 148288 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza , ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 78 291, faks 012 25 78 292, 2578229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont tunelu komunikacyjnego na odcinku od Budynku Głównego do Budynku Kuchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont tunelu komunikacyjnego obejmuje odcinek ok. 110 mb. od Budynku Głównego do Budynku Kuchni i ma na celu zapewnienie właściwej drogi komunikacyjnej i transportowej (żywność) do Szpitala. W zakres zadania wchodzą: 1) Roboty budowlane: izolacja poziomych i pionowych szczelin dylatacyjnych i pęknięć ścian i sufitu tunelu (w tym roboty ziemne), skucie płytek ceramicznych, wykonanie i uzupełnienie tynków, malowanie ścian, naprawa posadzki lastryko, montaż drzwi aluminiowych automatycznie otwieranych. 2) Roboty sanitarne: wycięcie i przeniesienie fragmentu instalacji c.w.u. ponad tunel. 3) Roboty elektryczne: zasilanie, oprawy oświetleniowe, prace demontażowe oraz montaż kabli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.43 - Roboty budowlane w zakresie tuneli dla pieszych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami). 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), 3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.dysponują lub będą dysponować min. jedną osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy z min. 2 letnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz osobami posiadającymi uprawnienia kierownika robót w zakresie danej branży budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem opłacania składki ubezpieczenia OC aktualnej na dzień składania ofert. 4. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 5 lat - że należycie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty ogólnobudowlane i instalacje elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4.Uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierowników robót w zakresie danej branży, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem opłacania składki ubezpieczenia OC aktualnej na dzień składania ofert. 5.Oświadczenie z art. 22 i 24..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów 31-201 Kraków ul. Siemaszki 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT DYREKCJI.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.