eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na przebudowę wraz z dociepleniem budynku wartowni Oddziału Prewencji Policji w Białymstoku, ul. 27 Lipca 58 (sprawa nr 2/C/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Białystok: Przetarg nieograniczony na przebudowę wraz z dociepleniem budynku wartowni Oddziału Prewencji Policji w Białymstoku, ul. 27 Lipca 58 (sprawa nr 2/C/08)
Numer ogłoszenia: 14838 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, fax 085 6772842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przebudowę wraz z dociepleniem budynku wartowni Oddziału Prewencji Policji w Białymstoku, ul. 27 Lipca 58 (sprawa nr 2/C/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa wraz z dociepleniem budynku wartowni Oddziału Prewencji Policji w Białymstoku przy ul. 27 Lipca 58 a)Charakterystyka przedmiotu zamówienia Parametry budynku : a)długość budynku 27,78 m b)szerokość budynku 10,58 m c)wysokość budynku 7,31 m d)powierzchnia użytkowa 568,58 m2 e)powierzchnia zabudowy 293,91 m2 f)kubatura 2148 m3 Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony o dwóch kondygnacjach z jedną klatką schodową, wybudowany w latach 70-tych XX wieku, metodą uprzemysłowioną z podłużnym układem konstrukcyjnym ścian i stropodachem niewentylowanym. Zakres robót do wykonania: I. Roboty budowlane zewnętrzne 1.Termomodernizacja budynku -docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą z zastosowaniem styropianu -docieplenie stropodachu płytami styropianowymi 2.Pokrycie dachu papą termozgrzewalną 3.Wymiana obróbek blacharskich 4.Wymiana zadaszenia wejścia głównego, wejścia bocznego od strony ulicy i podwórza 5.Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej z poszerzeniem otworów 6.Wymiana krat okiennych 7.Naprawa schodów zewnętrznych 8.Wykonanie chodnika z polbruku II.Roboty budowlane wewnętrzne 1.Przemurowanie ścian działowych 2.Wymiana / naprawa tynków wewnętrznych 3.Rozebranie posadzek z PCV, gresu, lastriko wraz z podłożem słabej jakości 4.Wymiana podłóg/ posadzek 5.Demontaż istniejących krat drzwiowych 6.Wykonanie ścianek działowych i osłona pionów instalacyjnych płytą gipsowo - kartonową 7. Okładziny ścian glazurą do wys. 2,0 m w sanitariatach i pomieszczeniach sprzątaczki 8.Wykonanie lamperii - tynk mozaikowy, farba olejna 9.Obłożenie parapetów wewnętrznych z lastriko gotowymi profilami z PCV 10.Wymiana balustrady na klatce schodowej 11.Wykonanie listew zabezpieczających (odbojowych) 12.Zamontowanie klapy dymowej w górnym oknie na klatce schodowej 13.Wykonanie kabin ustępowych w rozwiązaniu systemowym 14.Malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem tynków 15.Wymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów III.Roboty sanitarne 1.Wymiana instalacji c.o. 2.Wykonanie wentylacji mechanicznej 3.Wymiana instalacji wod. - kan. 4.Wykonanie kanalizacji deszczowej IV.Roboty elektryczne 1.Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej 2.Wykonanie instalacji odgromowej 3.Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu (do pomieszczeń magazynków broni) 4.Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru Kody CPV: przebudowa budynków 45262700-8, roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45216110-8, Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dołączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacje wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Wskazanie na znak firmowy określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Dobrane w projekcie urządzenia lub materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (równoważnych), z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych w projekcie, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.21.61.10-8, 45.45.30.00-7, 45.21.61.11-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10.000,00zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia muszą być: a) członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności (odpowiednio do zakresu wykonywanych prac): - konstrukcyjno - budowlanej, - elektrycznej, - sanitarnej. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na odstawie art. 24 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): -dot. konsorcjum - wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę wykonawców. Potencjał techniczny i finansowy uczestników konsorcjum będzie rozpatrywany łącznie, natomiast dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada zdolność do wykonania zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt. IV ppkt. 1 i 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. -dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: a)pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego b)lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie, natomiast dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada zdolność do wykonania zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt. IV ppkt. 1 i 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 4.Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania robót. 5.Uprawnienia budowlane: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wystawione na osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi b) w specjalności sanitarnej wystawione na osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do kierowania robotami sanitarnymi; c) w specjalności instalacji elektrycznych wystawione na osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do kierowania robotami elektrycznymi. 6. Aktualne zaświadczenia o przynależności w/w osób, (pkt.5 a - c) wyznaczonych przez Wykonawcę do kierowania robotami, do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 65, pokój 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.