Ogłoszenie z dnia 2014-05-05
Olsztyn: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby W-M ODR w Olsztynie w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 149050 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie, ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5357684, faks 089 5357684.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby W-M ODR w Olsztynie w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia, jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Wykaz materiałów znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.3. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych tylko fabrycznie nowych, wolnych od wad. Za materiały nowe uznaje się materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty nowe lub pełnowartościowe komponenty z odzysku, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny muszą być częściami nowymi. Za nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. 3.4. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym znakiem firmowym, określeniem pochodzenia (producenta), symbolem produktu, opisem zawartości, terminem przydatności do użycia oraz informację o typach urządzeń, dla których są przeznaczone oferowane materiały eksploatacyjne. 3.5. Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Część B - Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych - produkty oryginalne, tj. pochodzące od producenta sprzętu, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3.7. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu produktu oryginalnego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. W szczególności: 3.7.1 Fabrycznie nowe, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, 3.7.2 Opakowane hermetycznie w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym, nie noszące śladów otwierania, wolne od wad technicznych z widocznym na opakowaniu znakiem firmowym, określeniem pochodzenia (producenta), symbolem produktu, opisem zawartości, terminem przydatności do użycia oraz informację o typach urządzeń, dla których są przeznaczone oferowane materiały eksploatacyjne. 3.7.3 Które nie ograniczają pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 3.7.4 Których wydajność jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego producenta urządzenia, potwierdzona raportami z testów zgodności z normami: 3.7.4.1 ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych lub równoważna, 3.7.4.2 ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych lub równoważna, 3.7.4.3 ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych lub równoważna, 3.7.5 Które nie mogą być skopiowane w sposób naruszający prawo Polskie lub UE, wyprodukowane bez naruszenia praw własności i patentowych ich właścicieli, 3.7.6 W których bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny są częściami nowymi. 3.8. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9. Składając ofertę na produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymagania jakościowe i wydajnościowe nie gorsze niż produkt oryginalny producenta sprzętu i musi to zostać potwierdzone przeprowadzonymi testami wydajności spełniającymi następujące normy: 3.9.1. ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych lub równoważna, 3.9.2. ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych lub równoważna, 3.9.3. ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych lub równoważna. 3.10. Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń ani utraty praw gwarancji producenta urządzenia. 3.11. Wykonawca pokryje koszty naprawy urządzenia, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem, faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 3.12. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy materiał eksploatacyjny (w asortymencie, którego żądanie dotyczy), wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Wymiana nastąpi w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 3.13. Wszystkie dostarczone materiały muszą być objęte gwarancją, nie krótszą niż 12 m-cy od dnia dostawy. 3.14. W celu umożliwienia identyfikacji wyrobów Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane towary nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. 3.15. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji zamówienia wyniesie 70% ceny podanej w ofercie. 3.16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją ilościową oraz minimalnymi wymaganiami określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3.17. Materiały będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie określał ilość oraz rodzaje zamawianych produktów. 3.18. Składanie zamówień na materiały będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), faksu lub telefonicznie. 3.19. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego Warmińsko-Mazurskiego Ośrodka Doradztwa w Olsztynie, ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn, lub do Oddziału Ośrodka Doradztwa w Olecku, ul. Kolejowa 31, 19-400 Olecko, zamówione materiały, swoim transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamówienie zostanie dostarczone i wniesione do siedziby Zamawiającego lub do siedziby Oddziału Ośrodka Doradztwa w Olecku, na kolejny dzień roboczy, w godzinach 7:00 - 15:00, od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 3.20. Zamawiający dokona odbioru ilościowego w dniu dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp.J. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201119,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205354,93
Oferta z najniższą ceną: 205354,93 / Oferta z najwyższą ceną: 237167,38
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust, 8. Przedmiotem zamówienia są dostawy o ustalonych standardach jakości a jedynym elementem, który może je różnić jest cena. Zamawiane materiały biurowe i eksploatacyjne są standardowe i powszechnie dostępne oraz nie wymagają indywidualnego podejścia. O powszechnej dostępności świadczy duża ilość hurtowni, sklepów czy firm oferujących te towary.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.