To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-11
Rzeszów: Przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego za wyciągarką na szybowcu szkolnym dwumiejscowym objętym certyfikatem CAME i dopuszczonym do wykonywania korkociągu zamierzonego, zwanym dalej szybowcem szkoleniowym, według programu Aeroklubu Polskiego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w czasie szkolenia praktycznego.
Numer ogłoszenia: 151261 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149436 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechnicznych im. Gen. Władysława Andersa, ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 22 50, faks 17 748 22 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego za wyciągarką na szybowcu szkolnym dwumiejscowym objętym certyfikatem CAME i dopuszczonym do wykonywania korkociągu zamierzonego, zwanym dalej szybowcem szkoleniowym, według programu Aeroklubu Polskiego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w czasie szkolenia praktycznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - przeprowadzenie podstawowego szkolenia szybowcowego za wyciągarką na szybowcu szkolnym dwumiejscowym objętym certyfikatem CAME i dopuszczonym do wykonywania korkociągu zamierzonego, zwanym dalej szybowcem szkoleniowym, według programu Aeroklubu Polskiego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem w czasie szkolenia praktycznego. Ilość osób do przeszkolenia/Ilość grup: 20 osób/2 grupy (w jednej grupie 10 osób). Ilość osób szkolonych przez jednego instruktora: 5 osób. Liczba godzin/dni szkolenia teoretycznego: 60 godzin w ciągu 10 kolejnych dni roboczych. Liczba lotów na jednego uczestnika szkolenia: min. 60 lotów, w tym 10 lotów samodzielnych. 1. Szkolenie praktyczne trwać będzie maksymalnie 21 dni. 2. Dopuszcza się skrócenie pobytu w ośrodku szkoleniowym do 14 dni, w razie wcześniejszego zrealizowania programu lotów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia za niewykorzystane zakwaterowanie i wyżywienie wg stawek określonych w Formularzu specyfikacji cenowej. Harmonogram i terminy zajęć: Szkolenie składa się z dwóch części: 1. część teoretyczna (grupa I i II), w terminie od 28.06.2010 r., 2. część praktyczna: a). grupa I - lipiec 2010 r., b). grupa II - sierpień 2010 r. Miejsce szkolenia, warunki lokalowe, sprzętowe: 1. Szkolenie teoretyczne należy przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni na czas szkolenia salę wykładową dla 20 osób o powierzchni min. 60 m2 z krzesłami i stolikami, wyposażoną w sprzęt do prowadzenia szkoleń: projektor multimedialny, rzutnik pisma, ekran.W trakcie szkolenia teoretycznego Wykonawca zorganizuje wycieczkę na miejsce szkolenia praktycznego powiązaną z jednym lotem zapoznawczym dla każdego uczestnika szkolenia. 2. Szkolenie praktyczne należy przeprowadzić na terenie województwa podkarpackiego. Każda 10 osobowa grupa musi być szkolona na dwóch szybowcach szkoleniowych tego samego typu przez dwóch instruktorów. Materiały szkoleniowe: 1. Wykonawca przygotuje i dostarczy 20 kompletów materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i zbindowanej, zawierających niezbędną wiedzę z zakresu podstawowego szkolenia szybowcowego. 2. Wykonawca przedłoży projekt materiałów do akceptacji Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia teoretycznego. Wymagania dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu: 1. Przechowanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych oraz sprzętu (laptop, roll-up, itp.) 2. Realizację działań w związku z promocja projektu systemowego tj. umieszczenia w widocznych miejscach plakatów informacyjnych. Zakwaterowanie podczas szkolenia: (22 osobyx20 noclegów). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom zakwaterowanie w obiekcie położonym w odległości max. 1 km od miejsca szkolenia praktycznego oraz spełniającym co najmniej wymagania dla schroniska młodzieżowego kategorii pierwszej określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z dnia 30 sierpnia 2004 r., nr 188, poz. 1945 z późn. zm. Wyżywienie podczas szkolenia: (22 osobyx21 dni). 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom wyżywienie składające się z następujących posiłków:a).śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa, herbata, b).obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju, c).kolacja zawierająca danie gorące i zimny bufet. 2. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 3. Zestawy obiadowe mogą się powtórzyć nie częściej niż jeden raz w tygodniu. 4. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 5. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-049/09 pt. Szkoła wysokich lotów - kurs szybowcowy dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 1 maja 2010 r. do 30 września 2012 r., współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Etap I..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEROKLUB PODKARPACKI - SZKOŁA LOTNICZA
jakie przetargi wygrała firma
AEROKLUB PODKARPACKI - SZKOŁA LOTNICZA
- Aeroklub Podkarpacki - Szkoła Lotnicza, ul. Żwirki i Wigury 9, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98529,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101116,36
Oferta z najniższą ceną: 101116,36 / Oferta z najwyższą ceną: 101116,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU PRELEGENTÓW, OSÓB PROWADZĄCYCH WARSZTATY I SPOTKANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNE UPOWSZECHNIAJĄCE IDEĘ RODZICIELSTWA ZASTĘPCZEGO"
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz wszystkich jednostek organizacyjnych Politechniki Rzeszowskiej przez okres 24 miesięcy.
- Remont kapitalny pługa wirnikowego ZIŁ D-470
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
- Usługa w zakresie czyszczenia oraz odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów z urządzeń sozotechnicznych (z podziałem na 4 części)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 9 zadań (części)
- Zakup usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby organizacji regionalnej konferencji szkoleniowej sędziów i asesorów sądowych czterech Wojewódzkich Sądów Administracyjnych
- Usługa dostępu do narzędzia diagnostycznego on-line dla doradców zawodowych w projekcie ZBS z usługą szkoleniową - II postępowanie
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestników projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.