eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZimowe utrzymanie sróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w sezonie 2007/2008 z podziałem na zadania- ZADANIE NR 1- teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku, - ZADANIE NR 2- teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie, - ZADANIE N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-28

Olsztyn: Zimowe utrzymanie sróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w sezonie 2007/2008 z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku, - ZADANIE NR 2- teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie, - ZADANIE NR 3 - teren działania obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 151443 - 2007; data zamieszczenia: 28.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270406, fax 089 5273348.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie sróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w sezonie 2007/2008 z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku, - ZADANIE NR 2- teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie, - ZADANIE NR 3 - teren działania obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w sezonie 2007/2008 z podziałem na zadania : - ZADANIE Nr 1 - teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku , - ZADANIE Nr 2 - teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie, - ZADANIE Nr 3 - teren działania obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście 1.Opis przedmiotu zamówienia Zadania Nr 1 , obejmującego teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku z siedzibą przy ul. Porannej 36. tj. tereny gmin: Olsztynek, Purda, Stawiguda i Gietrzwałd. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót : - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami z.u.d. : - przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót; 2 Opis przedmiotu zamówienia ZADANIA nr 2 , obejmującego teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie z siedzibą przy ulicy Kościuszki 80, tj. tereny gmin: Barczewo , Biskupiec, Jeziorany, Kolno. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót : - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami z.u.d. : - przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót; 3 Opis przedmiotu zamówienia ZADANIA nr 3 , obejmującego teren działania obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście z siedzibą przy ulicy fabrycznej 34, tj. tereny gmin: Dobre Miasto, Dywity, Jonkowo , Świątki . Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót : - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami z.u.d. : - przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w ZADANIACH Nr 1,2,3 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na druku stanowiącym dodatek Nr 2 do SIWZ): b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie; ( na druku stanowiącym dodatek Nr 3 do SIWZ) b) wykaz sprzętu ( narzędzi i urządzeń ) niezbędnego do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje wykonawca na druku stanowiącym dodatek Nr 4 do SIWZ, c) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( na druku stanowiącym dodatek Nr 5 do SIWZ) . d ) wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - druku stanowiącym dodatek Nr 6 do SIWZ ( wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na druku stanowiącym dodatek Nr 6A do SIWZ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa Plac Bema 5 10-516 Olsztyn.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn , Plac Bema 5, sekretariat IIp. pok 214.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - ZADANIE Nr 1 - teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku ,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zadania Nr 1 , obejmującego teren działania obwodu drogowego Nr 1 w Olsztynku z siedzibą przy ul. Porannej 36. tj. tereny gmin: Olsztynek, Purda, Stawiguda i Gietrzwałd. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót : - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami z.u.d. : - przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia ZADANIA nr 2 , obejmującego teren działania obwodu drogowego Nr 2 w Barczewie z siedzibą przy ulicy Kościuszki 80, tj. tereny gmin: Barczewo , Biskupiec, Jeziorany, Kolno. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót : - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami z.u.d. : - przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - ZADANIE Nr 3 - teren działania obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia ZADANIA nr 3 , obejmującego teren działania obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście z siedzibą przy ulicy fabrycznej 34, tj. tereny gmin: Dobre Miasto, Dywity, Jonkowo , Świątki . Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót : - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardami z.u.d. : - przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.