eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Przeprowadzenie porad diagnostyczno terapeutycznych i krótko terminowej terapii psychologicznej dla 8 wychowanków pieczy zastępczej w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Bochnia: Przeprowadzenie porad diagnostyczno terapeutycznych i krótko terminowej terapii psychologicznej dla 8 wychowanków pieczy zastępczej w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 152251 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie porad diagnostyczno terapeutycznych i krótko terminowej terapii psychologicznej dla 8 wychowanków pieczy zastępczej w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni. Każde ze spotkań powinno trwać nie więcej niż 1 godzinę zegarową. Czas trwania terapii psychologicznej zależeć będzie od stanu psychofizycznego wychowanka. Wsparcie może być nastawione na krótki czas i rozwiązanie konkretnego problemu, jak też na głębszą zmianę, która wymaga dłuższego kontaktu z psychoterapeutą jednakże nie dłużej niż do listopada 2014 r. Pracownik socjalny będzie kierował uczestników projektu do uczestnictwa w terapii wydając uczestnikowi odpowiedni dokument kierujący wg wzoru załącznika nr 1 do umowy. Od wykonawcy wymaga się, aby terapia psychologiczna dla uczestników projektu była realizowana w dniach między poniedziałkiem a piątkiem, w godzinach między 9:00 a 19:00 do 30 listopada 2014 r. w siedzibie PCPR z zastrzeżeniem, że pierwsze spotkania Wykonawcy z wychowankami ustali Zamawiający. O terminie następnych sesji terapeutycznych Wykonawca będzie zobowiązany powiadamiać Zamawiającego na bieżąco. Spotkania poszczególnych uczestników projektu z psychoterapeutą powinny się odbywać systematycznie z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu oraz warunków lokalowych PCPR. Termin realizacji zamówienia: Porada diagnostyczno - terapeutyczno od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2013 r. Krótkoterminowa terapia psychologiczna od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2014 r. Zamawiający zastrzega, iż w pierwszej kolejności powinny zostać zrealizowane porady diagnostyczno-terapeutyczne a następnie terapia psychologiczna. Liczba godzin usługi do zrealizowania: Porada diagnostyczno - terapeutyczna: maksymalnie 8 godzin 8 wychowanków x 1 godzina Krótkoterminowa terapia psychologiczna: maksymalnie 96 godzin 8 wychowanków x minimum 8 spotkań w roku 2013 i maksymalnie 96 godzin 8 wychowanków x minimum 8 spotkań w roku 2014 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba PCPR w Bochni, przy ul. E. Windakiewicza 9.5 wymagania niezbędne dotyczące osoby wykonującej bezpośrednio usługę psychoterapeuty: Wykształcenie wyższe w dziedzinie psychologii, Posiadanie certyfikatu psychoterapeuty poświadczającego odbycie co najmniej 4-letniego szkolenia obejmujące minimum 590 godzin kształcenia, zakończonego egzaminem. Zamawiający wymaga, aby certyfikat psychoterapeuty był przyznany przez jedno ze stowarzyszeń psychoterapeutycznych działających w Polsce np. Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne Podleganie systematycznej superwizji oraz potwierdzenie systematycznego udziału w szkoleniach, warsztatach i konferencjach, Doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii, Mile widziane doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku 17-20 lat Ewentualne referencje, Wymagane dokumenty osoby wykonującej zamówienie: CV i list motywacyjny, Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, Certyfikat psychoterapeuty oraz informacja w formie oświadczenia oferenta o wymiarze godzin i okresie trwania zakończonego szkolenia psychoterapeutycznego, jeśli ta informacja nie jest wskazana wprost na certyfikacie, Oświadczenie oferenta o podleganiu systematycznej superwizji, Dokumenty potwierdzające udział w szkoleniach, warsztatach i konferencjach z okresu ostatnich maksymalnie 5 lat, doświadczenie w prowadzeniu terapii psychologicznej wskazane w CV, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, ewentualne referencje i informacje o doświadczeniu w pracy z wychowankami pieczy zastępczej i lub z młodzieżą w wieku 17-20 lat oświadczenie o ewentualnym zatrudnieniu w ramach innego projektu wg załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - jeżeli dotyczy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób bezpośrednio uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z opisem ich doświadczenia i wykształcenia wraz z udokumentowanym doświadczeniem w zakresie psychoterapii wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5 w opisie przedmiotu zamówienia wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób bezpośrednio uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z opisem ich doświadczenia i wykształcenia wraz z udokumentowanym doświadczeniem w zakresie psychoterapii wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5 w opisie przedmiotu zamówienia. wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wg formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawo Zamówień Publicznych. Oświadczenie o niekaralności osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia. Formularz ofertowy, Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie Wykonawcy, że cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie,o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz osób bezpośrednio uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z opisem ich doświadczenia i wykształcenia o których mowa w pkt V ust 3. Oświadczenie o niekaralności osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia. Zaakceptowany wzór umowy, Oświadczenie o ewentualnym zatrudnieniu w ramach innego projektu wg załączonego wzoru, który stanowi, W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty wskazane. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. wg formuły spełnia nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bochnia.pl na BIP w zakładce zamówienia publiczne
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.