Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 15232 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku, wg asortymentu i ilości określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E i 3F do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań tj. ZADANIE NR 1 - artykuły biurowe na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego ZADANIE NR 2 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego ZADANIE NR 3 - tonery, tusze oraz taśmy do urządzeń biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego ZADANIE NR 4 - artykuły biurowe na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim ZADANIE NR 5 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim ZADANIE NR 6 - tonery do drukarek i kopiarek na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim. 3. Ilości szacunkowe podane w formularzu cenowym nie stanowią jednocześnie ostatecznej wielkości zamówienia, stanowią jego górną granicę i służą Wykonawcom do obliczenia ceny oferty. 4.Zamawiający zastrzega, iż dostawy częściowe dla poszczególnych pozycji i grup asortymentowych uruchamiane będą każdorazowo, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych odpowiadających parametrami szczegółowemu opisowi zawartemu w specyfikacji. W formularzu cenowym dla Zadania nr 3 (załącznik nr 3C) i dla zadania nr 6 (załącznik nr 3F) do SIWZ w pozycjach, w których nie napisano, iż mają być to artykuły eksploatacyjne oryginalne, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej tj. możliwość dostarczenia artykułów eksploatacyjnych zamiennych np. typu Black Point. W przypadku uszkodzenia lub konieczności naprawy urządzenia z winy wadliwego tonera, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zwrot kosztów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. VIII.1 siwz oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu określonego w pkt. VIII.2 i 3 siwz. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. VIII.1-3 siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą podlegającą wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, Wykonawca musi przed podpisaniem umowy dostarczyć do Zamawiającego aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna- ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 1 - artykuły biurowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. - ZADANIE NR 2 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 3 - tonery, tusze oraz taśmy do urządzeń biurowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 4 - artykuły biurowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 5 - materiały papiernicze do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów i obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim do końca 2010 r. ZADANIE NR 6 - tonery do drukarek i kopiarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.