eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zadanie nr 1Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 2Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 3Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Legnica: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 2: Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 3: Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 154413 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 2: Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 3: Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Wyburzeniu ścian działowych. 2. Demontażu istniejących przyborów sanitarnych. 3. Naprawie posadzki i tynków po ścianach działowych. 4. Montażu drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu. 5. Wykonaniu i montażu urządzeń wentylacyjnych. 6. Wykonaniu instalacji elektrycznej oświetleniowej zasilającej oraz komputerowej (rozbudowa istniejącego systemu o dodatkowe punkty). 7. Montażu prowadnic (torów/szyn) pod regały przejezdne. 8. Demontażu regałów jezdnych i stacjonarnych z budynku przy ul. W. Polskiego 5 w Legnicy, transporcie regałów z Legnicy do Bolesławca oraz montażu regałów w Bolesławcu. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Malowaniu elewacji. 2. Naprawie pokrycia części dachu. 3. Wymianie obróbek blacharskich. 4. Wymianie czterech okien. 5. Remoncie opaski wokół budynku. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: 1. rysunki elewacji, 2. rzut dachu, 3. przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. ZADANIE 3: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na wydzieleniu z istniejącego WC pomieszczenie na urzędomat poprzez: 1. Wykonanie ścianki murowanej pomiędzy nowoprojektowanym pomieszczeniem na urzędomat a WC, 2. Wykonanie do nowoprojektowanego pomieszczenia otworu drzwiowego od strony korytarza oraz otworu konstrukcyjnego od strony przedsionka, 3. Przebudowę istniejącego WC i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym: wykonanie nowych podejść instalacji wod.-kan. oraz montaż przyborów dla niepełnosprawnych, 4. Montaż stolarki drzwiowej do pomieszczenia WC i urzędomatu od strony korytarza, 5. Wyposażenie przedsionka w grzejnik c.o., 6. Wymianę drzwi wejściowych na nowe z aluminium ciepłego z pochwytem skośnym i samozamykaczem oraz drzwi z przedsionka do strefy oczekiwania (w tym przypadku: drzwi z aluminium automatyczne przesuwne), 7. Przebudowę instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, w tym: zasilanie drzwi automatycznych, 8. Rozbudowę instalacji słaboprądowej o system TV przemysłowej, instalacji komputerowej, system włamania i napadu. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 60.00.00.00-8, 45.26.13.20-3, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla ZADANIA 1, 2 i 3 nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK DLA ZADANIA 1: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno zadanie polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości min. 50.000,00 zł brutto. Definicja obiektu użyteczności publicznej i budynku zamieszkania zbiorowego określona jest w § 3 ust. 5) i 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2010 r., nr 239, poz. 1597). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: - analizy treści wypełnionego wykazu - załącznika nr 3A do instrukcji. - dokumentów potwierdzających, że wykazane zadania wykazane w zał. nr 3A do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru). WARUNEK DLA ZADANIA 2: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedno zadanie polegające na remoncie elewacji o pow. min. 600 m2 budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z wymianą obróbek blacharskich. Definicja obiektu użyteczności publicznej i budynku zamieszkania zbiorowego określona jest w § 3 ust. 5) i 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2010 r., nr 239, poz. 1597). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: - analizy treści wypełnionego wykazu - załącznika nr 3B do instrukcji. - dokumentów potwierdzających, że wykazane zadania wykazane w zał. nr 3B do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru). WARUNEK DLA ZADANIA 3: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno zadanie polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości min. 30.000,00 zł brutto. Definicja obiektu użyteczności publicznej i budynku zamieszkania zbiorowego określona jest w § 3 ust. 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2010 r., nr 239, poz. 1597). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: - analizy treści wypełnionego wykazu - załącznika nr 3C do instrukcji. - dokumentów potwierdzających, że wykazane zadania wykazane w zał. nr 3 do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK DLA ZADANIA 1: Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował: Osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osobami uczestniczącymi w realizacji zamówienia, które będą posiadać: c) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -1 osoba, d) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia -1 osoba, e) aktualny status Certyfikowanego Instalatora Okablowania Strukturalnego w postaci certyfikatu od producenta, którego system jest zastosowany w budynku I/ZUS w Bolesławcu (producent okablowania strukturalnego KRONE), i który na Certyfikowany System Okablowania Strukturalnego, tj. poprawne funkcjonowanie komponentów dobudowanej sieci logicznej, udzieli gwarancji na okres 20 lat od daty certyfikacji - 1 osoba. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że: - osoby sprawujące funkcje kierownicze posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego -dot. osób wymienionych pkt 1 ppkt 3) lit. a) - b) - pozostałe osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane licencje i certyfikaty - dot. osób wymienionych w pkt 1 ppkt 3) lit. c) - e). WARUNEK DLA ZADANIA 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie sprawowała funkcję kierowniczą i będzie posiadała: a) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. WARUNEK DLA ZADANIA 3: Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował: Osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osobami uczestniczącymi w realizacji zamówienia, które będą posiadać: c) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -1 osoba, d) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia -1 osoba, e) aktualny status Certyfikowanego Instalatora Okablowania Strukturalnego w postaci certyfikatu od producenta, którego system jest zastosowany w budynku I/ZUS w Bolesławcu (producent okablowania strukturalnego KRONE), i który na Certyfikowany System Okablowania Strukturalnego, tj. poprawne funkcjonowanie komponentów dobudowanej sieci logicznej, udzieli gwarancji na okres 20 lat od daty certyfikacji - 1 osoba. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że: - osoby sprawujące funkcje kierownicze posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego -dot. osób wymienionych pkt 1 ppkt 3) lit. a) - b) - pozostałe osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane licencje i certyfikaty - dot. osób wymienionych w pkt 1 ppkt 3) lit. c) - e).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WARUNEK DLA ZADANIA 1: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji. WARUNEK DLA ZADANIA 2: Wykonawca spełni warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. na sumę ubezpieczenia co najmniej 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w walucie obcej, która zostanie przeliczona wg tabeli kursu NBP obowiązującego w dniu wystawienia polisy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wymagana kwotę. W przypadku braku potwierdzenia w samej polisie faktu jej opłacenia należy dołączyć do oferty dowody potwierdzające opłacenie polisy. WARUNEK DLA ZADANIA 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz cenowy (dla zadania 1, 2). 2) Formularz ofertowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku sytuacji opisanych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA 1: 1.Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2.Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1)siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 2)konieczność wykonania zamówień dodatkowych. ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA 2: 1. Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ustaloną technologią; 2) siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) konieczność wykonania zamówień dodatkowych. ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA 3: 1.Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2.Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1)siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 2)konieczność wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Wyburzeniu ścian działowych. 2. Demontażu istniejących przyborów sanitarnych. 3. Naprawie posadzki i tynków po ścianach działowych. 4. Montażu drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu. 5. Wykonaniu i montażu urządzeń wentylacyjnych. 6. Wykonaniu instalacji elektrycznej oświetleniowej zasilającej oraz komputerowej (rozbudowa istniejącego systemu o dodatkowe punkty). 7. Montażu prowadnic (torów/szyn) pod regały przejezdne. 8. Demontażu regałów jezdnych i stacjonarnych z budynku przy ul. W. Polskiego 5 w Legnicy, transporcie regałów z Legnicy do Bolesławca oraz montażu regałów w Bolesławcu. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 40.753,55 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Malowaniu elewacji. 2. Naprawie pokrycia części dachu. 3. Wymianie obróbek blacharskich. 4. Wymianie czterech okien. 5. Remoncie opaski wokół budynku. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 93.357,41 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na wydzieleniu z istniejącego WC pomieszczenie na urzędomat poprzez: 1. Wykonanie ścianki murowanej pomiędzy nowoprojektowanym pomieszczeniem na urzędomat a WC, 2. Wykonanie do nowoprojektowanego pomieszczenia otworu drzwiowego od strony korytarza oraz otworu konstrukcyjnego od strony przedsionka, 3. Przebudowę istniejącego WC i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym: wykonanie nowych podejść instalacji wod.-kan. oraz montaż przyborów dla niepełnosprawnych, 4. Montaż stolarki drzwiowej do pomieszczenia WC i urzędomatu od strony korytarza, 5. Wyposażenie przedsionka w grzejnik c.o., 6. Wymianę drzwi wejściowych na nowe z aluminium ciepłego z pochwytem skośnym i samozamykaczem oraz drzwi z przedsionka do strefy oczekiwania (w tym przypadku: drzwi z aluminium automatyczne przesuwne), 7. Przebudowę instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, w tym: zasilanie drzwi automatycznych, 8. Rozbudowę instalacji słaboprądowej o system TV przemysłowej, instalacji komputerowej, system włamania i napadu. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 21.667,48 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.