Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Legnica: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS
w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu.
Zadanie nr 2: Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu
i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2
w Bolesławcu.
Zadanie nr 3: Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS
w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 154413 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 2: Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu. Zadanie nr 3: Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Wyburzeniu ścian działowych. 2. Demontażu istniejących przyborów sanitarnych. 3. Naprawie posadzki i tynków po ścianach działowych. 4. Montażu drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu. 5. Wykonaniu i montażu urządzeń wentylacyjnych. 6. Wykonaniu instalacji elektrycznej oświetleniowej zasilającej oraz komputerowej (rozbudowa istniejącego systemu o dodatkowe punkty). 7. Montażu prowadnic (torów/szyn) pod regały przejezdne. 8. Demontażu regałów jezdnych i stacjonarnych z budynku przy ul. W. Polskiego 5 w Legnicy, transporcie regałów z Legnicy do Bolesławca oraz montażu regałów w Bolesławcu. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Malowaniu elewacji. 2. Naprawie pokrycia części dachu. 3. Wymianie obróbek blacharskich. 4. Wymianie czterech okien. 5. Remoncie opaski wokół budynku. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą: 1. rysunki elewacji, 2. rzut dachu, 3. przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. ZADANIE 3: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na wydzieleniu z istniejącego WC pomieszczenie na urzędomat poprzez: 1. Wykonanie ścianki murowanej pomiędzy nowoprojektowanym pomieszczeniem na urzędomat a WC, 2. Wykonanie do nowoprojektowanego pomieszczenia otworu drzwiowego od strony korytarza oraz otworu konstrukcyjnego od strony przedsionka, 3. Przebudowę istniejącego WC i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym: wykonanie nowych podejść instalacji wod.-kan. oraz montaż przyborów dla niepełnosprawnych, 4. Montaż stolarki drzwiowej do pomieszczenia WC i urzędomatu od strony korytarza, 5. Wyposażenie przedsionka w grzejnik c.o., 6. Wymianę drzwi wejściowych na nowe z aluminium ciepłego z pochwytem skośnym i samozamykaczem oraz drzwi z przedsionka do strefy oczekiwania (w tym przypadku: drzwi z aluminium automatyczne przesuwne), 7. Przebudowę instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, w tym: zasilanie drzwi automatycznych, 8. Rozbudowę instalacji słaboprądowej o system TV przemysłowej, instalacji komputerowej, system włamania i napadu. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 60.00.00.00-8, 45.26.13.20-3, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.32.00.00-6, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla ZADANIA 1, 2 i 3 nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK DLA ZADANIA 1: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno zadanie polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości min. 50.000,00 zł brutto. Definicja obiektu użyteczności publicznej i budynku zamieszkania zbiorowego określona jest w § 3 ust. 5) i 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2010 r., nr 239, poz. 1597). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: - analizy treści wypełnionego wykazu - załącznika nr 3A do instrukcji. - dokumentów potwierdzających, że wykazane zadania wykazane w zał. nr 3A do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru). WARUNEK DLA ZADANIA 2: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedno zadanie polegające na remoncie elewacji o pow. min. 600 m2 budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z wymianą obróbek blacharskich. Definicja obiektu użyteczności publicznej i budynku zamieszkania zbiorowego określona jest w § 3 ust. 5) i 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2010 r., nr 239, poz. 1597). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: - analizy treści wypełnionego wykazu - załącznika nr 3B do instrukcji. - dokumentów potwierdzających, że wykazane zadania wykazane w zał. nr 3B do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru). WARUNEK DLA ZADANIA 3: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedno zadanie polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości min. 30.000,00 zł brutto. Definicja obiektu użyteczności publicznej i budynku zamieszkania zbiorowego określona jest w § 3 ust. 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2010 r., nr 239, poz. 1597). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie: - analizy treści wypełnionego wykazu - załącznika nr 3C do instrukcji. - dokumentów potwierdzających, że wykazane zadania wykazane w zał. nr 3 do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK DLA ZADANIA 1: Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował: Osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osobami uczestniczącymi w realizacji zamówienia, które będą posiadać: c) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -1 osoba, d) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia -1 osoba, e) aktualny status Certyfikowanego Instalatora Okablowania Strukturalnego w postaci certyfikatu od producenta, którego system jest zastosowany w budynku I/ZUS w Bolesławcu (producent okablowania strukturalnego KRONE), i który na Certyfikowany System Okablowania Strukturalnego, tj. poprawne funkcjonowanie komponentów dobudowanej sieci logicznej, udzieli gwarancji na okres 20 lat od daty certyfikacji - 1 osoba. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że: - osoby sprawujące funkcje kierownicze posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego -dot. osób wymienionych pkt 1 ppkt 3) lit. a) - b) - pozostałe osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane licencje i certyfikaty - dot. osób wymienionych w pkt 1 ppkt 3) lit. c) - e). WARUNEK DLA ZADANIA 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie sprawowała funkcję kierowniczą i będzie posiadała: a) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. WARUNEK DLA ZADANIA 3: Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował: Osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osobami uczestniczącymi w realizacji zamówienia, które będą posiadać: c) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia -1 osoba, d) aktualną licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia -1 osoba, e) aktualny status Certyfikowanego Instalatora Okablowania Strukturalnego w postaci certyfikatu od producenta, którego system jest zastosowany w budynku I/ZUS w Bolesławcu (producent okablowania strukturalnego KRONE), i który na Certyfikowany System Okablowania Strukturalnego, tj. poprawne funkcjonowanie komponentów dobudowanej sieci logicznej, udzieli gwarancji na okres 20 lat od daty certyfikacji - 1 osoba. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że: - osoby sprawujące funkcje kierownicze posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego -dot. osób wymienionych pkt 1 ppkt 3) lit. a) - b) - pozostałe osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane licencje i certyfikaty - dot. osób wymienionych w pkt 1 ppkt 3) lit. c) - e).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNEK DLA ZADANIA 1: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji. WARUNEK DLA ZADANIA 2: Wykonawca spełni warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. na sumę ubezpieczenia co najmniej 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w walucie obcej, która zostanie przeliczona wg tabeli kursu NBP obowiązującego w dniu wystawienia polisy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wymagana kwotę. W przypadku braku potwierdzenia w samej polisie faktu jej opłacenia należy dołączyć do oferty dowody potwierdzające opłacenie polisy. WARUNEK DLA ZADANIA 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg zał. nr 1 do instrukcji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz cenowy (dla zadania 1, 2). 2) Formularz ofertowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku sytuacji opisanych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA 1: 1.Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2.Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1)siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 2)konieczność wykonania zamówień dodatkowych. ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA 2: 1. Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ustaloną technologią; 2) siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) konieczność wykonania zamówień dodatkowych. ZMIANY UMOWY DLA ZADANIA 3: 1.Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2.Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1)siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 2)konieczność wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 -
w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby składnicy akt w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Wyburzeniu ścian działowych. 2. Demontażu istniejących przyborów sanitarnych. 3. Naprawie posadzki i tynków po ścianach działowych. 4. Montażu drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu. 5. Wykonaniu i montażu urządzeń wentylacyjnych. 6. Wykonaniu instalacji elektrycznej oświetleniowej zasilającej oraz komputerowej (rozbudowa istniejącego systemu o dodatkowe punkty). 7. Montażu prowadnic (torów/szyn) pod regały przejezdne. 8. Demontażu regałów jezdnych i stacjonarnych z budynku przy ul. W. Polskiego 5 w Legnicy, transporcie regałów z Legnicy do Bolesławca oraz montażu regałów w Bolesławcu. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 40.753,55 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji, wymiana orynnowania, remont pokrycia dachu i opaski betonowej budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na : 1. Malowaniu elewacji. 2. Naprawie pokrycia części dachu. 3. Wymianie obróbek blacharskich. 4. Wymianie czterech okien. 5. Remoncie opaski wokół budynku. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 93.357,41 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1, 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w I/ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2 w Bolesławcu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia na zainstalowanie urzędomatu w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu, polegających na wydzieleniu z istniejącego WC pomieszczenie na urzędomat poprzez: 1. Wykonanie ścianki murowanej pomiędzy nowoprojektowanym pomieszczeniem na urzędomat a WC, 2. Wykonanie do nowoprojektowanego pomieszczenia otworu drzwiowego od strony korytarza oraz otworu konstrukcyjnego od strony przedsionka, 3. Przebudowę istniejącego WC i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym: wykonanie nowych podejść instalacji wod.-kan. oraz montaż przyborów dla niepełnosprawnych, 4. Montaż stolarki drzwiowej do pomieszczenia WC i urzędomatu od strony korytarza, 5. Wyposażenie przedsionka w grzejnik c.o., 6. Wymianę drzwi wejściowych na nowe z aluminium ciepłego z pochwytem skośnym i samozamykaczem oraz drzwi z przedsionka do strefy oczekiwania (w tym przypadku: drzwi z aluminium automatyczne przesuwne), 7. Przebudowę instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej, w tym: zasilanie drzwi automatycznych, 8. Rozbudowę instalacji słaboprądowej o system TV przemysłowej, instalacji komputerowej, system włamania i napadu. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 21.667,48 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.20-2, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
- Rozbudowy układu komunikacyjnego w obrębie autostrady A4
- Przebudowa infrastruktury drogowej w Legnicy- mieście na prawach powiatu
- Dostawy substancji chemicznych
- "Szkoła podstawowa nr 7 w Legnicy - roboty remontowe tynkarskie- remont sufitów"
- Zakup i montaż depozytorów kluczy w TJO
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.