eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybiePRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na dostawęTokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 dla Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie im. Tadeusza Kościuszki al.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na dostawę: Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 dla Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie im. Tadeusza Kościuszki al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn
Numer ogłoszenia: 155499 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych im.Tadeusza Kościuszki w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 61, 10-499 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5335255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmeolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na dostawę: Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 dla Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie im. Tadeusza Kościuszki al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagań stawianych Dostawcom 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 dla Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn 2.Przedmiot oferty: Dostawa: Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21, zgodnie ze szczegółową specyfikacją podaną w pkt. 3 3.Zakres dostawy objęty zamówieniem: Jednej dydaktycznej tokarki CNC z w pełni osłoniętą przestrzenią roboczą, umożliwiającej naukę w zawodach programista i operator tokarek CNC w dwóch systemach sterowania: Sinumerik S10 840D i GE Fanuc 21, wraz z zainstalowaniem na stanowisku (podłączenie do komputera) i przeszkoleniem 2 operatorów-dydaktyków, szczegółowo określonej, także w zakresie wymaganego oprzyrządowania, w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z zestawem noży tokarskich i płytek skrawających z przeznaczeniem do toczenia wzdłużnego oraz poprzecznego, przecinania i wykonywania podcięć technologicznych, gwintowania oraz nawiercania, wiercenia, rozwiercania i wytaczania na wyżej wymienionej tokarce, szczegółowo określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Tokarka powinna być o parametrach nie gorszych niż podane w poniższej tabeli: Tokarka musi być nowa i nieużywana określenie parametru wartość Średnica toczenia nad łożem minimum 180 mm Długość toczenia minimum 236 mm Średnica przelotu wrzeciona minimum 20,5 mm Zakres przesuwu poprzecznego suportu w osi X minimum 55mm Zakres przesuwu poprzecznego suportu w osi Z minimum 172mm Głowica narzędziowa minimum 8 pozycji Zakres prędkości obrotowej wrzeciona 150-4000 obr/min Moc silnika minimum 1,9 kW Posuw minimum Gabaryty (dł. x szer. X wys.) Mniejsze niż 1200x1100x1200 Waga Od 350 do 400 kg Rodzaj sterowania Sinumerik S10/840D i GE Fanuc 21 Wyposażenie - co najmniej: Uchwyt trójszczękowy nożowe wymienne + płytki zew. lewy prawy i neutralny przecinak nóż do roztaczania noże do gwintowania zew i wew. wiertła, nawiertak Tulejki redukcyjne Uchwyt (oprawki) do gwintowników Urządzenie do chłodzenia z pompą Elektryczne kółko sterowania ręcznego Do tokarki muszą być załączone instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentacja DTR, oraz dokumenty potwierdzające zgodność ze znakiem CE w zakresie spełniania wymagań mechanicznych, bezpieczeństwa elektrycznego i kompatybilności elektromagnetycznej oraz protokół pomiarowy potwierdzający spełnianie wymagań zgodnie z PN-M 55651:1994. W zakres dostawy wchodzi dostarczenie wyżej wyspecyfikowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego, rozładunek, ustawienie w hali produkcyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wypoziomowanie, uruchomienie tokarki ( Zamawiający podłączy zasilanie elektryczne), wykonanie próby toczenia według PN-M 55651:1994, powtórzenie wybranych pomiarów geometrii maszyny zawartych w Warunkach Odbioru Technicznego wykonanych w warunkach fabrycznych, udzielenie instruktażu obsługi i konserwacji tokarki oraz szkolenie operatora w zakresie programowania zgodnie z zainstalowanym systemem sterowania w wymiarze dwóch dni roboczych. Wszelkie opłaty związane z dostawą w tym cło, koszty transportu, ubezpieczenie itp. muszą być zawarte w cenie podanej w ofercie. Zgodnie z art.36 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda od oferenta wskazania części zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom. 4.Termin wykonania: Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 5. Gwarancja Na wykonaną dostawę Dostawca udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wykonania zamówienia. Serwis prowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego. Reakcja serwisu na zgłoszenie usterki w czasie nie dłuższym niż dwa dni robocze. 6. Cena oferty Cena musi obejmować całość dostawy określonej w rozdziale III. pkt3 i nie wyższa niż122950 zł netto. Cena musi być podana w PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.42.11.00 - Tokarki sterowane komputerowo Kod CPV wg słownika 2008: 42.62.11.00 - Tokarki sterowane komputerowo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu przygotowania oferty 1. Dostawca składa OFERTĘ zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. 2. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. Dostawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych innych niż wymienione w rozdziale III. 4. Cena oferty musi być określona jednoznacznie. Cena musi zawierać podatek VAT i być podana w PLN. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyframi i słownie brana będzie pod uwagę cena podana słownie. 5. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 6. Ofertę należy złożyć na druku OFERTA lub w innej formie, ale przy dokładnym zachowaniu układu i numeracji stosowanej w druku OFERTA. Dostawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku OFERTA. Druk oferta stanowi załącznik 1 do SIWZ (w formie drukowanej i w formacie elektronicznym). 7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym lub na komputerze i podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania firmy. 8. Każda strona oferty, w tym załączniki, musi być parafowana przez osobę podpisującą ofertę. 9. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach należy umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Dostawcy oraz napisem: Przetarg: ZSME 2210/ZP/1/08 Oferta na dostawę: Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn Liczba stron.........(określić ile stron znajduje się w kopercie) 10. Dla uznania ważności oferty, musi ona zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty. Jeśli dokument jest przedstawiony w formie kserokopii musi być opatrzony adnotacją za zgodność z oryginałem wraz z podpisem i pieczątką imienną osoby podpisującej ofertę. 11. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. II Wymagania formalno-prawne 1. Dostawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz, potwierdzenia że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 117 z późn. zmianami) zwanej dalej ustawą, poprzez przedstawienie następujących dokumentów: a. Oświadczenie, że Dostawca jest uprawniony do wykonania zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Oświadczenie, że: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody poprzez niewykonanie zamówienia bądź wykonanie zamówienia z nienależytą starannością, - w stosunku do Dostawcy nie toczy się postępowanie upadłościowe ani nie została ogłoszona jego upadłość, - Dostawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. - Dostawca będący osobą fizyczną, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. - Urzędujący członkowie władz Dostawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. - Dostawca nie jest podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, na podstawie przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Do oświadczeń należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietna 2004 w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, okres ważności odpisu z rejestru działalności gospodarczej lub KRS wynosi sześć miesięcy BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYMIENIONYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE (np. kserokopia bez poświadczenia za zgodność z oryginałem) SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY III Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagań stawianych Dostawcom 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 dla Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn 2.Przedmiot oferty: Dostawa: Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21, zgodnie ze szczegółową specyfikacją podaną w pkt. 3 3.Zakres dostawy objęty zamówieniem: Jednej dydaktycznej tokarki CNC z w pełni osłoniętą przestrzenią roboczą, umożliwiającej naukę w zawodach programista i operator tokarek CNC w dwóch systemach sterowania: Sinumerik S10/840D i GE Fanuc 21, wraz z zainstalowaniem na stanowisku (podłączenie do komputera) i przeszkoleniem 2 operatorów-dydaktyków, szczegółowo określonej, także w zakresie wymaganego oprzyrządowania, w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z zestawem noży tokarskich i płytek skrawających z przeznaczeniem do toczenia wzdłużnego oraz poprzecznego, przecinania i wykonywania podcięć technologicznych, gwintowania oraz nawiercania, wiercenia, rozwiercania i wytaczania na wyżej wymienionej tokarce, szczegółowo określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Tokarka powinna być o parametrach nie gorszych niż podane w poniższej tabeli: Tokarka musi być nowa i nieużywana określenie parametru wartość Średnica toczenia nad łożem minimum 180 mm Długość toczenia minimum 236 mm Średnica przelotu wrzeciona minimum 20,5 mm Zakres przesuwu poprzecznego suportu w osi X minimum 55mm Zakres przesuwu poprzecznego suportu w osi Z minimum 172mm Głowica narzędziowa minimum 8 pozycji Zakres prędkości obrotowej wrzeciona 150-4000 obr/min Moc silnika minimum 1,9 kW Posuw minimum Gabaryty (dł. x szer. X wys.) Mniejsze niż 1200x1100x1200 Waga Od 350 do 400 kg Rodzaj sterowania Sinumerik S10/840D i GE Fanuc 21 Wyposażenie - co najmniej: Uchwyt trójszczękowy nożowe wymienne + płytki zew. lewy prawy i neutralny przecinak nóż do roztaczania noże do gwintowania zew i wew. wiertła, nawiertak Tulejki redukcyjne Uchwyt (oprawki) do gwintowników Urządzenie do chłodzenia z pompą Elektryczne kółko sterowania ręcznego Do tokarki muszą być załączone instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentacja DTR, oraz dokumenty potwierdzające zgodność ze znakiem CE w zakresie spełniania wymagań mechanicznych, bezpieczeństwa elektrycznego i kompatybilności elektromagnetycznej oraz protokół pomiarowy potwierdzający spełnianie wymagań zgodnie z PN-M 55651:1994. W zakres dostawy wchodzi dostarczenie wyżej wyspecyfikowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego, rozładunek, ustawienie w hali produkcyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wypoziomowanie, uruchomienie tokarki ( Zamawiający podłączy zasilanie elektryczne), wykonanie próby toczenia według PN-M 55651:1994, powtórzenie wybranych pomiarów geometrii maszyny zawartych w Warunkach Odbioru Technicznego wykonanych w warunkach fabrycznych, udzielenie instruktażu obsługi i konserwacji tokarki oraz szkolenie operatora w zakresie programowania zgodnie z zainstalowanym systemem sterowania w wymiarze dwóch dni roboczych. Wszelkie opłaty związane z dostawą w tym cło, koszty transportu, ubezpieczenie itp. muszą być zawarte w cenie podanej w ofercie. Zgodnie z art.36 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda od oferenta wskazania części zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom. 4.Termin wykonania: Termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 5. Gwarancja Na wykonaną dostawę Dostawca udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu wykonania zamówienia. Serwis prowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego. Reakcja serwisu na zgłoszenie usterki w czasie nie dłuższym niż dwa dni robocze. 6. Cena oferty Cena musi obejmować całość dostawy określonej w rozdziale III. pkt3 i nie wyższa niż122950 zł netto. Cena musi być podana w PLN. IV Zobowiązanie Zamawiającego Osobami upoważnionymi do kontaktu z Dostawcami są: Michał Mudry - Kierownik Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie al. M. J. Piłsudskiego 61 telefon - faks (089) 533-52-43 oraz 663106939 w godzinach 800 1400 e-mail warsztatyzsme@o2.pl Dyrektor / główny księgowy Telefon (089)533-52-55 wew. 15 / 18 Fax. (089)533-52-55 wew. 20 www.zsmeolsztyn.pl V Zasady oceny ofert 1. Kryteria oceny i ich ranga w ocenie Lp. Kryterium Ranga 1. Cena 70 % 2. Dodatkowe wyposażenie 20 % 3. Zwiększony okres objęty gwarancją 10 % RAZEM 100 % 2. Sposób obliczania wartości punktowej Wartość punktowa poszczególnych kryteriów będzie wyliczana na podstawie następujących wzorów: Kryterium - K1 = 70% najniższa z oferowanych cen/cena z ocenianej oferty. K2 = 20% dodatkowe wyposażenie K3 = 10% zwiększony okres objęty gwarancją 3. Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia: Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny. VI. Tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przed wyznaczonym terminem składania ofert, Dostawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z SIWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty - kierując swoje zapytania na piśmie. Odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez wskazania źródła zapytania w formie pisemnej bądź pocztą elektroniczną. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania do SIWZ pod warunkiem ich złożenia w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed wyznaczoną datą otwarcia ofert. Do kontaktu z Dostawcami w sprawach jw. upoważnieni są: Michał Mudry - Kierownik Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie al. M. J. Piłsudskiego 61 telefon - faks (089) 533-52-43 w godzinach 800 1400 e-mail warsztatyzsme@o2.pl VII. Tryb wprowadzania ewentualnych zmian w SIWZ 1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed terminem składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. 2. O każdej zmianie Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich uczestników postępowania. 3. W przypadku, gdy zmiana będzie powodować konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania (Dostawcy i Zamawiającego) będą podlegały nowemu terminowi. VIII. Miejsce i termin składania ofert 1. Miejsce składania ofert: OFERTĘ w zapieczętowanej kopercie opatrzonej napisami jak w punkcie I/9 niniejszej SIWZ - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Mechaniczno- Energetycznych im. Tadeusza Kościuszki w Olsztynie10-499 al. M. J. Piłsudskiego 61 poniedziałek-piątek w godzinach od 800 do 1400 sekretariat szkoły 2. Termin składania ofert: do dnia 17.07.2008 r. do godz. 1200 3. Informacje dodatkowe Dostawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim została oznakowana oferta. Celem dokonania zmian bądź poprawek - Dostawca może wycofać wcześniej złożoną ofertę i złożyć ją po modyfikacji ponownie, pod warunkiem zachowania wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Dostawcy bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Organizator przetargu zastrzega, iż warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane w każdym czasie bez konieczności podawania przyczyn, jak również, że przetarg może zostać przez organizatora unieważniony w czasie bez konieczności podawania przyczyn albo zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert. IX. Miejsce i tryb otwarcia ofert 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu Komisji Przetargowej, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Mechaniczno- Energetycznych im. Tadeusza Kościuszki w Olsztynie10-499 al. M. J. Piłsudskiego 61 dnia 17.06.2008 r. o godz. 1300 2. W trakcie publicznego otwarcia ofert Zamawiający przekaże do publicznej wiadomości informacje dotyczące: - nazwy i siedziby Dostawcy; - ceny oferty; - terminu wykonania; - warunków płatności. X. Obowiązki Zamawiającego 1. Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przekazana wszystkim Dostawcom na piśmie i będzie zawierać: - firmę (nazwę) i siedzibę Dostawcy, którego ofertę wybrano - cenę (patrz kryterium 1) wybranej oferty. 2. Wszyscy Dostawcy będą informowani o: - złożonych protestach oraz ich rozstrzygnięciach; - zmianach terminu postępowania; - unieważnieniu postępowania. 3. Wyniki przetargu obowiązują po ich zatwierdzeniu przez DYREKTORA ZESPÓŁU SZKÓŁ MECHANICZNO-ENERGETYCZNYCH 4. Umowa z Dostawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, zostanie zawarta niezwłocznie po zakończeniu postępowania o zamówienie publiczne i akceptacji wyników przetargu przez Dyrektora ZSM-E Załącznikiem do umowy będą standardowe Warunki Odbioru Technicznego (WOT). XI. Termin Związania Warunkami oferty Dostawca związany jest ofertą przez okres 1 miesiąc, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wniesienie protestu przerywa bieg terminu związania ofertą. XII. Warunki i ustalenia, które będą wprowadzone do umowy 1. Wykonanie umowy: Przez wykonanie umowy rozumiane jest wykonanie pełnego zakresu dostawy zgodnie z zapisami w Rozdz. III niniejszej SIWZ (dostawa, instalacja, uruchomienie, sprawdzenie, szkolenie), zakończone podpisaniem protokołu odbioru. 2. Warunki płatności: Płatność z tytułu wykonania dostawy określonej w ust. 1 będzie realizowana przelewem na konto Dostawcy, na podstawie faktury VAT wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru, w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wypłat zaliczek. Ostateczne warunki płatności zostaną sprecyzowane na etapie podpisania umowy. Płatności będą realizowane w PLN. Koszty obsługi bankowej powstałe w banku Zamawiającego pokrywa Zamawiający; koszty obsługi bankowej powstałe poza bankiem Zamawiającego pokrywa Dostawca. 4. Kary umowne i klauzula arbitrażowa: Jeżeli Dostawca nie dotrzyma terminu wykonania zamówienia szczegółowego Zamawiający będzie miał prawo żądać kary umownej w wysokości 0,5 % wartości tego zamówienia, za każdy dzień zwłoki. W przypadku, gdy szkoda powstała z tego tytułu przewyższa ustanowioną karę umowną Zamawiający ma prawo żądać odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. W przypadku odstąpienia od umowy z winy Dostawcy, Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości umowy. W razie nieuregulowania przez Zamawiającego płatności w wyznaczonym terminie, Dostawca ma prawo żądać zapłaty odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki. W sprawach, które nie będą uregulowane umową zawartą pomiędzy stronami, zastosowane zostaną przepisy KODEKSU CYWILNEGO. Wszystkie spory między stronami (wynikłe z wykonania umowy), których nie da się rozwiązać polubownie rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. Projekt umowy stanowi załącznik 2. XIII. Prawo Dostawców do protestów i odwołań Dostawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego: zasad określonych w Ustawie o Zamówieniach Publicznych; przepisów wykonawczych; zasad określonych w SIWZ, przysługują środki odwoławcze przewidziane ww. Ustawą. Postępowaniu odwoławczemu nie podlegają: wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; odrzucenie wszystkich ofert. Protest wnosi się na adres Zamawiającego w okresie 7 dni od dnia, w którym Dostawca powziął, lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia . Protest wniesiony po terminie Zamawiający odrzuca bez rozpatrywania. Protest musi być wniesiony na piśmie i umotywowany. Protest musi zawierać: wskazanie zapisów ustawy, które zdaniem protestującego zostały naruszone przez Zamawiającego; wskazanie naruszenia interesu prawnego Dostawcy; wskazanie związku przyczynowego pomiędzy naruszeniem ustawy, przepisów wykonawczych lub zapisów SIWZ a naruszeniem interesu prawnego protestującego Dostawcy; żądanie protestującego; uzasadnienie. Protesty będą rozpatrywane w ciągu pięciu dni od daty ich wniesienia. Brak rozpatrzenia protestu w terminie jw. poczytuje się za jego oddalenie. Szczegóły dotyczące protestów i odwołań określa Dział VI Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA! Wniesienie protestu jest rozumiane jako doręczenie Zamawiającemu ZAŁĄCZNIKI: 1. Wzór oferty 2. Projekt umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu przygotowania oferty 1. Dostawca składa OFERTĘ zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. 2. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. Dostawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych innych niż wymienione w rozdziale III. 4. Cena oferty musi być określona jednoznacznie. Cena musi zawierać podatek VAT i być podana w PLN. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyframi i słownie brana będzie pod uwagę cena podana słownie. 5. Dostawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 6. Ofertę należy złożyć na druku OFERTA lub w innej formie, ale przy dokładnym zachowaniu układu i numeracji stosowanej w druku OFERTA. Dostawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku OFERTA. Druk oferta stanowi załącznik 1 do SIWZ (w formie drukowanej i w formacie elektronicznym). 7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym lub na komputerze i podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania firmy. 8. Każda strona oferty, w tym załączniki, musi być parafowana przez osobę podpisującą ofertę. 9. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach należy umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Dostawcy oraz napisem: Przetarg: ZSME 2210/ZP/1/08 Oferta na dostawę: Tokarki CNC sterowanej komputerem PC ze sterowaniem Sinumerik840D i Fanuc21 Zespołu Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn Liczba stron.........(określić ile stron znajduje się w kopercie) 10. Dla uznania ważności oferty, musi ona zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty. Jeśli dokument jest przedstawiony w formie kserokopii musi być opatrzony adnotacją za zgodność z oryginałem wraz z podpisem i pieczątką imienną osoby podpisującej ofertę. 11. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. II Wymagania formalno-prawne 1. Dostawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz, potwierdzenia że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 117 z późn. zmianami) zwanej dalej ustawą, poprzez przedstawienie następujących dokumentów: a. Oświadczenie, że Dostawca jest uprawniony do wykonania zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Oświadczenie, że: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody poprzez niewykonanie zamówienia bądź wykonanie zamówienia z nienależytą starannością, - w stosunku do Dostawcy nie toczy się postępowanie upadłościowe ani nie została ogłoszona jego upadłość, - Dostawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. - Dostawca będący osobą fizyczną, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. - Urzędujący członkowie władz Dostawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. - Dostawca nie jest podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, na podstawie przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Do oświadczeń należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietna 2004 w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, okres ważności odpisu z rejestru działalności gospodarczej lub KRS wynosi sześć miesięcy BRAK JAKIEGOKOLWIEK Z WYMIENIONYCH DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW W NIEWŁAŚCIWEJ FORMIE (np. kserokopia bez poświadczenia za zgodność z oryginałem) SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Dodatkowe wyposażenie - 20
  • 3. Zwiększony okres objęty gwarancją - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmeolsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie im. Tadeusza Kościuszki al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Mechaniczno- Energetycznych w Olsztynie im. Tadeusza Kościuszki al. M. J. Piłsudskiego 61 10-499 Olsztyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.