Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-04
Ruda Śląska: Przebudowa i adaptacja obiektów cechowni, łaźni i lampowni po byłej KWK Wawel przy ul. Szyb Walenty 26, 26A, 26B w Rudzie Śląskiej na Inkubator Innowacji Technologicznych i Usługowych - Architektura
i Budownictwo - Roboty budowlane i instalacyjne
Numer ogłoszenia: 157161 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2480813, fax 032 2480813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsilesia.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja obiektów cechowni, łaźni i lampowni po byłej KWK Wawel przy ul. Szyb Walenty 26, 26A, 26B w Rudzie Śląskiej na Inkubator Innowacji Technologicznych i Usługowych - Architektura i Budownictwo - Roboty budowlane i instalacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynków: cechowni, łaźni i lampowni o łącznej powierzchni użytkowej 4061,06 m² na Inkubator Innowacji Technologicznych i Usługowych: Architektura i Budownictwo. Wszystkie trzy budynki będą funkcjonowały według nowego programu funkcjonalnego. Pomieszczenia zostaną przystosowane do użytkowania na cele biurowe oraz wystawniczo - konferencyjne. Budynki posiadają od dwóch do trzech kondygnacji nadziemnych. Pomiędzy budynkami w miejsce istniejących przebudówek zostaną zaprojektowane nowe łączniki - strefy wejściowe, które zepną w całość wszystkie budynki. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane i instalacyjne,tj. między innymi : wykonanie robót w ramach branży budowlanej, wentylację mechaniczną i klimatyzację, instalację centralnego ogrzewania, roboty elektryczne wewnętrzne, windę, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, wewnętrzną instalację wod. - kan.,przyłącze wodociągowe, instalację uziemienia, połączenia wyrównawcze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 224.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - tj., którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie (modernizacja, adaptacja) budynku lub budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi, o łącznej powierzchni użytkowej budynku/budynków nie mniejszej niż 2 000 m² oraz o wartości minimum 2 500 000 zł brutto każda. b.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: - jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. c. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje sprzętem (narzędziami i urządzeniami) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach obrotowych (lata 2004-2006), a jeżeli jego okres działalności jest krótszy - w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 6.000.000 zł w każdym roku. Przez pojęcie obrotu należy rozumieć przychód netto ze sprzedaży. b.Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia: - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz - właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia (Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS-u) uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowej, o której mowa w ustawie o rachunkowośc),a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (lata 2004 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie. 9.Wykaz osób i podmiotów ( tzw. podwykonawców, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres/część zamówienia podwykonawcom - nazwy i adres podwykonawców wpisać - o ile są już znani), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień oraz aktualnych (ważnych) zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - dotyczy osób posiadających wymagane uprawnienia. 10.Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 5
- 3. Okres udzielonej gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsilesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41 - 700 Ruda Śląska - pokój 108.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Śląski Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Szyb Walenty 32, 41 - 700 Ruda Śląska - pokój 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Inkubator Innowacji Technologicznych i Usługowych Architektura i Budownictwo w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004 - 2006, działanie 1.3 Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.