Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Gliwice: Rozbudowa sieci LAN w zakresie dostawy i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych dla Ośrodka Diagnostyczno-Terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-66/16
Numer ogłoszenia: 158887 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci LAN w zakresie dostawy i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych dla Ośrodka Diagnostyczno-Terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-66/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa sieci LAN w zakresie dostawy i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych dla Ośrodka Diagnostyczno-Terapeutycznego Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. 2.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach: -Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2.1 do SIWZ -Parametry techniczne oraz specyfikacja asortymentowo-cenowa - załącznik nr 2.2 do SIWZ 3. Zamawiający przewiduje spotkanie informacyjne z Wykonawcami, które odbędzie się w dniu 02.08.2016 r. o godz. 09:45. Spotkanie rozpocznie się w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - w Sali Narad pok. 2.019 [ II piętro Budynek Techniczny - wejście od strony parkingu ] Spotkań w innych terminach nie przewiduje się.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie 11 700,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer postępowania DO/DZ-381-1-66/16 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( DZ.U. 2014 nr 1804 ). 5. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:: a) dwóch wykonanych zamówień polegających na dostawie instalacji i konfiguracji oferowanych urządzeń aktywnych - przełączników LAN wraz z oferowanym systemem zarządzania, z czego jedno zamówienie zrealizowane za kwotę min. 400.000 zł brutto. b) dwóch wykonanych zamówień polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji oferowanych punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). c) jednego wykonanego zamówienia polegające na dostawie i instalacji oferowanego systemu zasilania UPS wraz z oferowanym systemem monitoringu parametrów środowiskowych. Zamawiający poprzez wykonane zamówienia rozumie zamówienia - których część została już zrealizowana na dzień składania ofert w zakresie i kwotach wymienionych powyżej w pkt. a),b),c) W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, ma obowiązek przeliczyć je na PLN. Do przeliczenia należy zastosować średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu: 1) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, w przypadku gdy umowa trwa nadal należy przyjąć aktualną datę w której nastąpiło spełnienie lub przekroczenie wartości o której mowa w warunku udziału w postępowaniu; 2) w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23.09.2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP 2013.18).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować: - Kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) Posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne - Specjalistą ds. instalacji elektrycznych I (min. 1 osoba): Posiadającym kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji, w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV, potwierdzone przez uprawnioną instytucję. - Specjalistą ds. sieci LAN (min. 1 osoba) spełniającym łącznie dwa warunki tj.: a) posiadającym kwalifikacje zawodowe potwierdzone odpowiednim certyfikatem wystawionym przez producenta lub inną, autoryzowaną przez producenta jednostkę, do wdrażania oferowanego systemu przełączników LAN. b) posiadającym doświadczenie w min. 2 pracach wdrożeniowych, w których każda polegała na konfiguracji co najmniej 3 stosów przełączników sieciowych L3 obejmujących funkcjonalność VLAN, ACL, mechanizmów blokujących powstawanie pętli.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum). W tym przypadku: 1) członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, którego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umocowanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomocnictwa, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełno?mocnikiem, 5) wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, 6) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 7) członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, 8) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, 9) dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: - spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, ta?kim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady re?prezentacji, - dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników, - w odniesieniu do zaświadczeń o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne to: zaświadczenie z urzędu skarbowego dotyczące PIT lub CIT musi być wystawione osobno dla każdego ze wspólników. W przypadku VAT wymagane jest przedłożenie jednego zaświadczenia dotyczącego spółki, gdyż to ona jest podatnikiem VAT. - zaświadczenia z ZUS dotyczące składek na ubezpieczenie wspólników muszą być wystawione osobno dla każdego z nich, ale już dotyczące składek pracowników spółki - dla całej spółki, gdyż to spółka jest pracodawcą, - wadium składane przez wspólników spółki cywilnej może być wystawione tylko na jednego z nich, jeśli Zamawiający w treści SIWZ nie zawarł zastrzeżenia, iż każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wnieść wadium oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w SIWZ w rozdziale VII w pkt. 2 w ppkt. 2.1 - 2.6 . 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a ) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b ) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c ) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d ) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 Umowy, 2) konieczności skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych ( zmiana stawki podatku VAT), 3) zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienionych w załączniku nr 4) pod warunkiem, że inne osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podany w sekcji II.2 -termin realizacji zamówienia, jest terminem maksymalnym. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie zgodny z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
- Dostawa spektrometru mas sprzężonego z plazmą wzbudzaną indukcyjnie
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
- Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP dla pracowników MZUK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Zakup urządzeń i oprogramowania " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.