Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Płock: Budowa sięgacza ul. Patriotów wraz z brakującą infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 159523 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sięgacza ul. Patriotów wraz z brakującą infrastrukturą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót przewidziany do realizacji zawiera: 1) ciąg jezdny, szerokości 5 m, chodnik o szerokości 1,9 m wzdłuż ciągu jezdnego (od strony działek nr 308/3, 308/18, 308/19, 309/3, 2906/18), z towarzyszącym mu pasem zieleni, szerokości 0,6 m, opaskę chodnikową o szerokości 0,6 m wzdłuż ciągu jezdnego (tj. od strony działek nr 308/5, 308/11, 309/4, 309/5, 2906/20, 2906/19) z towarzyszącym jej pasem zieleni o szerokości 0,9 m, wjazdy do posesji na działkach nr 308/18, 308/19, 2906/18, 2906/19. 2) Wykonanie kanalizacji deszczowej na w/w odcinku sięgacza ul. Patriotów zgodnie z załączonym projektem budowlano - wykonawczym. Odprowadzenie wód deszczowych z projektowanej ulicy przewidziano do istniejącej w ul. Patriotów kanalizacji deszczowej Ø 300 mm poprzez istniejący odcinek rurociągu Ø 250 mm na zakończeniu, którego wykonana zostanie studnia połączeniowa z kręgów żelbetowych. Wody deszczowe z projektowane ulicy przejmowane będą przez kanalizację deszczową Ø 300, znajdującą się w działce drogowej 307/14. Włączenie następuje do studni projektowanej, położonej na końcówce Ø 250 - zlokalizowanej w przedmiotowym sięgaczu. W ramach projektu przewidziano podłączenie: 2 wpustów drogowych i 3 posesji. 3) Wykonanie oświetlenia ulicznego sięgacza, które będzie zasilane z linii kablowej od najbliższego słupa oświetleniowego na ul. Patriotów oraz wykonanie zaleceń podanych przez Telekomunikację w warunkach zabezpieczenia sieci telefonicznej - zgodnie z załączonym projektem budowlano - wykonawczym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:. 2.1 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i o wartości zamówienia nie niższej niż zaoferowana cena za przedmiot zamówienia 2.2 dysponują: 2.2.1 osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej bez ograniczeń do kierowania, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania,. Osoby wymieniona powyżej winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające jej ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania Osoba w.w musi również być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 -4. 5. Ocena spełnienia warunków określonych powyżej nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i 4 .Warunki określone w ust. 2 i 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2 )Aktualnego odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3)Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykazu (lp. Opis przedmiotu zamówienia; wartość brutto; data wykonania; nazwa zamawiającego; adres zamawiającego) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 14.07.2008r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczy: - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i o wartości zamówienia nie niższej niż zaoferowana cena za przedmiot zamówienia. Do wykazów muszą być załączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazach zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Osoby wymienione w.w muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 8 ul. Zduńska 3 09-400 Płock. Cena za SIWZ - 56 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 8 ul. Zduńska 3 09-400 Płock..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi zarządzania Przychodnią Świętej Trójcy przy ul. Miodowej 2 wraz z filiami przy ul. Zielonej 40 oraz przy ul. Góry 7 w Płocku.
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Zakup i dostawa dwóch serwerów wraz z montażem i konfiguracją
- Remont hali magazynowej położonej na terenie Zakładu Przetwarzania Odpadów w Kobiernikach
- Remont ulicy Kolejowej w Płocku, w ciągu drogi krajowej nr 62
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna konserwacja techniczna i estetyczna klasycystycznego ołtarza głównego oraz odnowienie prezbiterium w kościele p.w. Świętego Michała Archanioła w Mordach
- Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule "Zaprojektuj i wybuduj" dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
- Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
- "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap I" i "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap II"
- Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
- Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.