Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Bydgoszcz: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY ORAZ JEGO FILII W SOLCU KUJAWSKIM I KORONOWIE
Numer ogłoszenia: 160784 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 36-04-300, faks 52 36-04-341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.bydgoszcz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pup.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY ORAZ JEGO FILII W SOLCU KUJAWSKIM I KORONOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy oraz jego filii w Koronowie i Solcu Kujawskim w okresie od dnia 01.08.2015 r. do 31.07.2016 r. w zakresie: a) Przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia w obrocie krajowym o masie do 2000 g, b) Przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia w obrocie zagranicznym na terenie Europy o masie do 2000 g c) Doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, d) Odbioru od Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do nadania w placówce nadawczej Wykonawcy, e) Dostarczania Zamawiającemu przesyłek nadawanych w placówkach Wykonawcy. 2. Usługi będące przedmiotem umowy będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 159) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 3. Szacunkowa ilość przesyłek do nadania w ww. okresie została określona w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe krajowe o masie do 2 000 g: a) Przesyłki listowe nierejestrowane - nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, b) Przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe - będące przesyłkami najszybszej kategorii, c) Przesyłki listowe rejestrowane - tzw. polecone, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d) Przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe - tzw. polecone, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, e) Przesyłki listowe rejestrowane ZPO - tzw. polecone, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f) Przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe ZPO - tzw. polecone, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, g) Przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe ZPO w obrocie zagranicznym na obszarze Europy - tzw. polecone, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. 5. Wymiary przesyłek listowych: 1) Gabaryt A - przesyłki o wymiarach: a) minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mmx 140 mm b) maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; 2) Gabaryt B - przesyłki o wymiarach: a) minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, b) maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość ) nie może przekroczyć 600 mm. 6. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek przez Wykonawcę świadczona była do każdego wskazanego na przesyłce przez Zamawiającego adresu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz Europy. 7. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż: 1) 5 dni roboczych dla przesyłek listowych nie będących przesyłkami najszybszej kategorii i 2) 4 dni robocze dla przesyłek najszybszej kategorii tzw. priorytetowych. 8. Dla przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez odbiorcę potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. 9. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania dwóch wzorów druków zwrotnego potwierdzenia: 1) Standardowy - Wykonawca zapewni Zamawiającemu standardowe formularze potwierdzenia odbioru stosowane do doręczeń. Formularze będą dostarczane Zamawiającemu po wcześniejszym pisemnym złożeniu zapotrzebowania. 2) Druk doręczenia wg KPA - formularz zapewniany przez Zamawiającego o zatwierdzonym wzorze zgodnie z dołączonym wydrukiem. 10. Zamawiający wymaga, aby dzień odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego był dniem ich nadania. 11. W ramach świadczenia usług pocztowych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania m.in. następujących czynności: 1) Odbierania przesyłek raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku między godziną 8:30 a 10:00 z: a) siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 147, Sekretariat, pokój nr 207, b) filii w Koronowie przy ul. Szosa Kotomierska 3, c) filii w Solcu Kujawskim przy ul. 23 stycznia 14a, 2) Potwierdzania każdorazowo przyjętych do wysłania przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej oraz na przygotowanym przez Zamawiającego zestawieniu ilościowym według poszczególnych kategorii wagowych dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek zwykłych - nierejestrowanych. Odbiór przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, 3) Zwrotu książki nadawczej oraz zestawienia ilościowego nadanych przesyłek w dniu następnym, w godzinach dostarczania do Zamawiającego przesyłek, 4) W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. 5) Dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego nadanych w placówkach Wykonawcy raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku między godziną 8:30 a 10:00 do: a) siedziby Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 147, Sekretariat, pokój nr 207, b) filii w Koronowie przy ul. Szosa Kotomierska 3, c) filii w Solcu Kujawskim przy ul. 23 stycznia 14a. 12. Zamawiający nie dopuszcza jakiejkolwiek ingerencji przez Wykonawcę w zewnętrzne opakowanie przesyłki mogące naruszać jej zawartość oraz pierwotny format, kształt lub wagę. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie prawidłowego, zgodnego ze stanem faktycznym, opisu na formularzach potwierdzenia odbioru stosowanych do doręczeń, o których mowa w pkt 9, w szczególności: 1) w przypadku doręczenia przesyłki - do uzyskania od odbiorcy pokwitowania odbioru przesyłki poprzez umieszczenie daty jej odbioru i czytelnego podpisu odbiorcy oraz do wskazania osoby, której doręczono przesyłkę, 2) w przypadku niemożności doręczenia przesyłki (nieobecność adresata) - pozostawienia zawiadomienia z informacją o możliwości jej odbioru w terminie 7 dni licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia i wskazania punktu odbioru, w którym pozostawiono przesyłkę do dyspozycji adresata i odnotowania daty jej pozostawienia, będącej zarazem datą pozostawienia pierwszego awizo, 3) w przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie 7 dni od daty pozostawienia pierwszego awizo - pozostawienia powtórnego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż czternaście dni od daty pierwszego zawiadomienia, 4) w przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy - do wskazania powodu zwrotu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz do odnotowania daty zwrotu, 5) do umieszczenia daty oraz złożenia podpisu przez osobę doręczającą lub wydającą przesyłkę (podpis powinien umożliwiać identyfikację tej osoby). 14. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli jej doręczenie lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26.11.2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz.1468). 15. W przypadku realizacji niniejszego zamówienia przez Wykonawcę nie będącego operatorem wyznaczonym Zamawiający zobowiązuje się do ewidencjonowania i znakowania w umówiony sposób przesyłek, dla których wymaga się aby ich nadanie skutkowało zachowaniem terminów, o których mowa m.in. w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.). 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w Bydgoszczy. Zamawiający wymaga również, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy i miasta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Każda jednostka (punkt odbioru) Wykonawcy musi spełniać następujące warunki: 1) czynna we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 15:00, 2) oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym jednostkę Wykonawcy, 3) gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca nie dostarczy przesyłki rejestrowanej adresatowi i pozostawi awizo, w takim przypadku, począwszy od dnia następnego (licząc od daty awizowania przesyłki), przez cały okres awizowania, adresat ma mieć zapewniony stały dostęp do swobodnego odbioru korespondencji w godzinach 8:00-15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 17. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie: 1) umieszczenie na przesyłkach w sposób trwały i czytelny: a) informacji jednoznacznie identyfikujących adresata i nadawcę, b) rodzaj przesyłki (priorytet, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki, c) pełną nazwę i adres Zamawiającego, 2) nadanie przesyłek w stanie uporządkowanym przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych: wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej, której każda strona będzie zawierała kopię oraz przygotowanie zestawienia ilościowego według poszczególnych kategorii wagowych nadanych przesyłek według wzoru druku Zamawiającego, zgodnego z wymogami Wykonawcy. Oryginalne strony pocztowej książki nadawczej oraz zestawienia nadanych przesyłek będą przeznaczone dla Wykonawcy, a kopie stanowić będą dla Zamawiającego potwierdzenie nadanej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek w dwóch egzemplarzach, oryginał dla Wykonawcy, kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadanej partii przesyłek 3) opakowanie przesyłek listowych w sposób umożliwiający Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego. Natomiast wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. 4) umieszczanie na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 1529).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie tzn., że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wartości minimum 200.000,00 zł brutto Podana kwota musi dotyczyć jednego zamówienia - przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej (jednej) umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę formularza na wzorze zamawiającego - załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Formularz cenowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę formularza na wzorze zamawiającego - załącznik nr 3 do SIWZ). 3) pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Posiadanie możliwości śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) Zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe objęte umową w czasie jej trwania. W takim przypadku Wykonawca do kwoty netto zastosuje stawkę podatku VAT obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 2) Zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób przewidziany w ustawie Prawo pocztowe. 3) wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia 4) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w § 10 niniejszej umowy Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym fakcie w formie pisemnej. Zmiany cen wymagają zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.bydgoszcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy, ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, sekretariat, II piętro, pokój 207.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Świadczenie usług ochroniarskich w tym monitorowania sygnalizacji pożarowej, podejmowaniu interwencji , monitorowanie (przyjmowanie) sygnałów z systemu alarmowego, monitoring wizyjny
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup instrumentów muzycznych dla Opery Nova w Bydgoszczy
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Tłuszczu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Grudziądz i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.