eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych.



Og³oszenie z dnia 2024-12-03

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf4ea7bf-c07b-49af-8737-5c39f5908efa

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00630553

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042379/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.18 Us³ugi pocztowe.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer,
-komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta.
Wymagania organizacyjne:
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym:
- sk³adanie ofert,
- wymiana informacji,
- przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513
ze zm.).
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa
siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej „Modu³ korespondencji”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego
formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. W korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem
przedmiotowego postêpowania.
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca poda³ w Formularzu ofertowym lub innych dokumentach lub o¶wiadczeniach adres emailowy
do korespondencji ten sam, który jest adresem do kontaktów wpisanym w Platformie.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Bia³ystok
https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl,
- wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
- po potwierdzeniu adresu e-mail nale¿y siê zalogowaæ za pomoc± przycisku „Zaloguj” w celu ukoñczenia procesu rejestracji,
- po wpisaniu loginu i has³a nale¿y u¿yæ przycisku „Zaloguj siê”, a po zalogowaniu siê nale¿y wybraæ zak³adkê „Rejestracja”,
- po wype³nieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy nale¿y wys³aæ wniosek rejestracyjny do weryfikacji za
pomoc± przycisku „Wy¶lij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien byæ wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer
NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ci±g cyfr (bez my¶lnika lub spacji miêdzy cyframi),
- wiadomo¶æ potwierdzaj±ca aktywacjê konta zostanie przes³ana na adres e- mail u¿yty podczas rejestracji w ci±gu 6 godzin
roboczych od przes³ania wniosku do akceptacji. Je¿eli niezbêdna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z
infolini± wsparcia (22 257 22 23) z pro¶b± o przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze
od godziny 9:00 do 17:00,
- po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a
wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem „Modu³u korespondencji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, s± zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy” i w za³±czniku nr 6 do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Realizuj±c przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzglêdniaj±c wymagania okre¶lone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej tak¿e „ustaw±”, zamawiaj±cy informuje o
zasadach przetwarzania danych wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy oraz o przys³uguj±cych prawach z tym zwi±zanych:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z
inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty
Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez
S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
Szczegó³owe informacje dotycz±ce Inspektora Ochrony Danych znajduj± siê na stronie internetowej
https://www.zmk.bialystok.pl/index.php?go=rodo oraz w miejscu publicznie dostêpnym w siedzibie zamawiaj±cego,
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),
6) obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu,
7) w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
postanowieñ art. 22 RODO,
8) posiadaj± Pañstwo:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych
(z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego),

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.JO.26.3.87.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych oraz ich zwrotów o masie poni¿ej i powy¿ej 500 g.
Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ, tj.: opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji prawa opcji nie mo¿e przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego tj. 48 470,00 z³ (³±czna warto¶æ zamówienia z prawem opcji wynosi: 153 224,25 z³) - szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³. nr 3 do SWZ w projektowanych postanowieniach umowy oraz w za³. nr 4 do SWZ w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 441 ust 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje w ramach zamówienia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji. W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwiêkszenia warto¶ci ³±cznej przedmiotu zamówienia, zlecaj±c wykonanie us³ug w odniesieniu do poszczególnych pozycji wskazanych w formularzu cenowym po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu, w przypadku przekroczenia ³±cznej kwoty zamówienia podstawowego np. wynikaj±cych ze zmiany taryfy op³at operatora pocztowego, konieczno¶ci informowania najemców o zmianach w op³atach za lokale. Szczegó³owe informacje zawiera ust. 2 do Projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawartej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
R = C + S + M
gdzie:
R - ³±czna liczba punktów (suma) przyznanych wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,
S - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Kryterium spo³eczne”,
M - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych”.
Punkty zostan± obliczone w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Wykonawca spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e siê:
posiadaniem uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze RP oraz za granic±, tzn. jest wpisany do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640).
W przypadku wykonywania us³ugi przez podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powy¿ej - uznawaæ siê bêdzie za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych
¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu na wezwanie zamawiaj±cego:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
- o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1
pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, tj.: za¶wiadczenie o posiadaniu wa¿nego wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

5. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1) FORMULARZ CENOWY sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik
nr 1.1 do SWZ, który wykonawca sporz±dzi poza aplikacj± - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i przeka¿e zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w za³±czniku nr 3 do SWZ.
UWAGA: Formularz cenowy nie podlega uzupe³nieniu na zasadach okre¶lonych w art. 128 ustawy Pzp,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XII i XIII SWZ - zgodnie z za³±cznikiem nr 2.1 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert,
3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 5 pkt 2, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) o¶wiadczenie, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej) - wg za³±cznika nr 2.2 do SWZ.
oraz
5) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia w formie okre¶lonej w za³±czniku nr 3 do SWZ:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub innego w³a¶ciwego rejestru (wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia takich dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów),
b) pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy (je¿eli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego,
o którym mowa w ust. 5 pkt 5 litera a),
c) postanowienie ust. 5 pkt 5 litera b) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ Rozdzia³ VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6. Informacja na temat WSPÓLNEGO ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia,
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej,
o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê),
3) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo - zgodnie z ust. 5 pkt 5 litera b) niniejszego rozdzia³u SWZ (nie dotyczy spó³ki cywilnej), o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika
z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
4) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika),
5) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ust. 5 pkt 2 SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
a) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów,
6) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (ust. 5 pkt 4 SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
7) wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ umowy zgodnie z art. 436 pkt 4 Pzp.
1) Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w formie aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
(t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 427),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e strony mog± dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w ppkt b), c), d) nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy realizacji zamówienia.
2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w pkt 1) ppkt a) powy¿ej, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku.
3) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ppkt a) powy¿ej, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4) Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w pkt 1) ppkt a) powy¿ej – wynagrodzenie Wykonawcy brutto przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug(ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug.
5) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ppkt b) powy¿ej, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Zamawiaj±cego na podstawie Umowy do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych dotycz±cych kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
6) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1) ppkt c) lub d) powy¿ej, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi na podstawie Umowy. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy.
7) Za wyj±tkiem sytuacji o której mowa w pkt. 1) ppkt a) powy¿ej, wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê udokumentowanego wniosku
o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa
w pkt 1) ppkt b), c), d).
Szczegó³owe informacje dotycz±ce zmian umowy zawiera ust. 8
do Projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy .

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej opisane w Dziale IX ustawy, je¿eli ma lub mia³
interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego
przepisów ustawy.
2. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie
ustawy.
3. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby.
4. Termin na wniesienie odwo³ania, okre¶laj± przepisy ustawy w³a¶ciwe dla zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿
progi unijne.
5. Zgodnie z art. 579 ust. 1 ustawy na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1,
stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
6. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada
1964 r. – Kodeks postêpowania cywilnego o apelacji, je¿eli przepisy Dzia³u IX ustawy nie stanowi± inaczej.
7. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie – s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej „s±dem zamówieñ
publicznych”.
8. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub
postanowienia prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie:
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji
na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 w
zwi±zku z art. 359 pkt 2 (zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwanej dalej tak¿e „ustawa Pzp”. W sprawach nieuregulowanych
zapisami niniejszej SWZ, stosuje siê przepisy wspomnianej ustawy wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.