Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Świdnica: WYKONANIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH DLA PROJEKTU
Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy.
Numer ogłoszenia: 162310 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH DLA PROJEKTU Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na przygotowaniu i realizacji zespołu działań promocyjnych Projektu pn. Budowa Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 , działanie 3.3 Transport miejski i podmiejski , priorytet 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport). 2.1. Opis inwestycji realizowanej w ramach Projektu: 1) Lokalizacja przedsięwzięcia. Projekt będzie realizowany w Świdnicy w woj. Dolnośląskim. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie stanowiącym historyczny układ urbanistyczny zabudowy dworca kolejowego Świdnica-Miasto. Teren i budynki znajdują się w wojewódzkiej i miejskiej ewidencji zabytków. Projekt obejmuje teren części ulic Dworcowej i Kolejowej, budynek dworca kolejowego przy ul. Dworcowej oraz budynek dworca autobusowego przy ul. Kolejowej, tereny przy torach kolejowych w obrębie dworca kolejowego i część czynnego torowiska w zarządzie PKP PLK i PKP S.A., pod którym budowane będzie przejście podziemne. 2) Roboty budowlane przewidziane w Projekcie realizowane są w trzech etapach: - Etap I Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego i ul. Dworcowej w Świdnicy: Część 1 etapu I (Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca kolejowego w Świdnicy) realizowana jest od 15.11.2011r. z planowanym terminem zakończenia do 15.06.2012r. Część 2 etapu I (Przebudowa ul. Dworcowej i roboty zagospodarowania terenu) zlecona zostanie przetargiem planowanym na czerwiec 2012r. łącznie ze zleceniem realizacji etapów II i III - Etap II - Budowa dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej - Etap III - Budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca kolejowego w Świdnicy 3) Opis robót budowlanych przewidzianych w Projekcie: Część 1 Etapu I - Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca PKP i ul. Dworcowej w Świdnicy obejmująca przebudowę i rewaloryzację zabytkowego budynku dworca kolejowego w Świdnicy w zakresie robót budowlanych kubaturowych z przyłączami do budynku. Roboty zostały zlecone odrębnym postępowaniem i będą zakończone w czerwcu 2012r. Część 2 Etapu I - Przebudowa i rewaloryzacja budynku dworca PKP i ul. Dworcowej w Świdnicy obejmująca zagospodarowanie terenu przy budynku dworca kolejowego z ogródkiem letnim przy budynku, z budową ogrodzenia, parkingiem oraz przebudową nawierzchni ul. Dworcowej z budową lub przebudową dróg, chodników, sieci infrastruktury technicznej z oświetleniem terenu. Roboty zostaną zlecone łącznie z robotami etapu II i etapu III. Ogłoszenie przetargu planuje się na czerwiec 2012r. Etap II - Budowa dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej obejmujący rozbiórkę istniejącego parterowego budynku magazynowego, rozbiórkę pozostałych fragmentów nieczynnych torów kolejowych nr 6, 8 i 10, przebudowę istniejącego dwupiętrowego budynku usługowo - biurowego pod potrzeby dworca autobusowego i usług z wbudowaną kotłownią gazową, wykonanie peronów dla autobusów z placem manewrowym i postojowym dla autobusów, z miejscami postojowymi dla autobusów i samochodów osobowych, wykonanie zatoki postojowej TAXI i przebudowę nawierzchni ulicy Kolejowej z budową lub przebudową dróg, chodników i sieci infrastruktury technicznej z oświetleniem terenu, budowę ogrodzenia. Etap III - Budowa przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy obejmujący budowę nowego przejścia podziemnego pod torami kolejowymi będącego przedłużeniem istniejącego przejścia podziemnego między peronami stacji kolejowej aż do dworca autobusowego realizowanego jako Etap II inwestycji z przebudową istniejącego przejścia, budową wind dla osób niepełnosprawnych, budową odwodnienia i instalacji elektrycznych w przejściu, z organizacją objazdu kolejowego w porozumieniu z PKP PLK na czas wykonywania przejścia podziemnego. 3. Działania promocyjne objęte zamówieniem: 1) Wykonanie 3 sztuk tablic informacyjnych o wymiarach 200x250 cm, wg wzoru i zasad wizualizacji RPO WD na lata 2007 - 2013 (Rozdział 17 wg aktualnego Poradnika Beneficjenta ). Wykonanie tablic informacyjnych obejmuje wykonanie projektu, jego realizację, dostawę tablic na miejsce montażu oraz montaż. Tablice wykonać należy jako stalowe konstrukcje ramowe, przykryte blachą ocynkowaną. Ewentualne łączenie płyt blachy w obrębie planszy tablicy wykonane powinno zostać w taki sposób, aby łączenie nie powodowało deformowania grafiki na planszy - np. brak nitowania od czoła, blachy zaginane do wnętrza. Grafika powinna zostać wykonana na folii wylewanej, zabezpieczonej dodatkowo poprzez laminowanie laminatem wylewanym anty-UV. Druk solwentowy, o rozdzielczości 720 dpi Tablice należy zamontować na stelażu stalowym, trwale związanym z gruntem. Minimalna odległość dolnej krawędzi tablicy od ziemi - 150cm. Tablice powinny być umieszczone w bezpośredniej bliskości realizowanych etapów robót: - Przebudowywanego Dworca PKP, przy ul. Dworcowej w Świdnicy, - Budowanego dworca autobusowego w Świdnicy przy ul. Kolejowej; - Budowanego przejścia podziemnego pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy. Dokładne miejsce montażu tablic informacyjnych Zamawiający wskaże Wykonawcy po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych. 2) Wykonanie 3 sztuk tablic pamiątkowych o wymiarach 90cm x 70 cm, wg wzoru i zasad wizualizacji RPO WD na lata 2007 - 2013 (Rozdział 17 wg aktualnego Poradnika Beneficjenta ). Wykonanie tablic pamiątkowych obejmuje wykonanie projektu, jego realizację, dostawę tablic na miejsce montażu oraz montaż. Tablice pamiątkowe mają zostać wykonane w postaci płyt mosiężnych o grubości min 2mm, grawerowanych, pomalowanych kolorowymi lakierami (zgodnie z zasadami oznakowania wynikającymi z Manual u (Księgi Identyfikacji Wizualnej NSS) RPO WD na lata 2007 - 2013) i dodatkowo zabezpieczonych lakierem proszkowym. Tablice pamiątkowe należy zamontować po 1 sztuce: - na budynku przebudowywanego Dworca PKP, przy ul. Dworcowej w Świdnicy, - na budynku przebudowanym na dworzec autobusowy w Świdnicy przy ul. Kolejowej; - na ścianie w wybudowanym przejściu podziemnym pod torami kolejowymi dworca PKP w Świdnicy. 3) Wykonanie folderów, ulotek, plakatów oraz segregatorów ozdobnych w zakresie: - wykonania dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji (na każdym z jej etapów) na potrzeby opracowania materiałów promocyjnych, - opracowania projektu graficznego , - realizacji zamówienia z zastrzeżeniem jak w rozdz. II w punkcie 4. - dostawy do siedziby Zamawiającego. W ramach realizacji tej części zamówienia, do obowiązków Wykonawcy, należeć będzie: 3.1) wykonanie dwustronnych ulotek formatu A5 o charakterze informacyjno - promocyjnym dotyczących realizowanej inwestycji - papier gloss 90g/mkw, kolory 4+0, nakład 100 sztuk; 3.2) wykonanie plakatów formatu A2 - papier kreda 150 - 170 g/mkw, kolory 4+0, nakład 20 szt.; 3.3) wykonanie folderów - składanych na 3, formatu A4 o gramaturze 200g, kolory 4+4, nakład 50 szt. 3.4) wykonanie segregatorów ozdobnych A4 (3 szt. o szerokości grzbietu min. 35mm oraz 3 szt. o szerokości grzbietu min. 65mm), z naniesioną grafiką nawiązującą do realizowanej inwestycji, służących do przechowywania dokumentacji powykonawczej. 4) Przygotowanie oraz lokowanie informacji o projekcie w środkach masowego przekazu, w tym: 4.1) w zakresie promocji prasowej: - dziesięciokrotne lokowania informacji w prasie lokalnej (przeciętnie 1 raz na kwartał) - wydawnictwo prasowe o zasięgu lokalnym - gminnym (jeden tytuł wydawniczy - tygodnik), - czterokrotne lokowanie informacji w prasie o zasięgu wojewódzkim (średnio raz na pół roku) - jeden tytuł wydawniczy np. Gazeta Wyborcza - Specjalny dodatek o pozyskanych środkach unijnych i ich przeznaczeniu. Ogłoszenia prasowe o wielkości minimum 1/4 strony dla wydawnictwa o zasięgu wojewódzkim oraz ? strony dla wydawnictwa w prasie lokalnej. Przedmiot zamówienia w zakresie promocji prasowej obejmuje: - wykonanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji (na każdym z jej etapów) na potrzeby opracowania materiałów promocyjnych, - opracowanie projektu graficznego, - lokowanie ogłoszeń w prasie, w tym: ustalenie z Zamawiającym siatki terminów lokowanych ogłoszeń, zamówienie ogłoszeń w prasie, zlecanie oraz nadzór nad poszczególnymi publikacjami w prasie. 4.2) w zakresie promocji telewizyjnej: lokowanie informacji o realizowanym projekcie w postaci spotów telewizyjnych w telewizji regionalnej: - w postaci dwukrotnej emisji materiału dziennikarskiego (min. 180 sekund felietonu właściwego oraz emisja zwiastunów programu, zawierająca informacje o Projekcie oraz źródłach jego finansowania) wewnątrz programu sponsorowanego - np.: Praca Bussines Innowacje, wykonanego w początkowej fazie realizacji zadania oraz bezpośrednio po jego zakończeniu. Przedmiot zamówienia w zakresie promocji telewizyjnej obejmuje: - opracowanie planu oraz projektu spotu telewizyjnego, - wykonanie spotu telewizyjnego; - emisja spotów, zgodnie z przyjętymi założeniami w ramach telewizji regionalnej. 5) Opracowanie oraz wykonanie wystawy planszowej dokumentującej skalę przeprowadzonych prac oraz obrazującej zaistniałe zmiany. Po zakończeniu robót budowlanych, z zastrzeżeniem Rozdziału V punkt 4., Wykonawca opracuje oraz wykona wystawę planszową, obrazującą skalę przeprowadzonych w ramach Projektu działań. Zakłada się wykonanie 20 plansz w formacie 100cm x 100cm, wyeksponowanych wewnątrz budynku Dworca PKP z wykorzystaniem systemu ekspozycyjnego - typu okta-norma. Wykonanie grafiki: wydruki ultraekosolwentowe (bezwonne) o rozdzielczości 720 dpi, laminowane, naklejane na formatki pcv 4mm. Ekspozycja: system wystawienniczy typu okta-norma (dostarczony przez Wykonawcę); Po zakończeniu wystawy, plansze powinny zostać oprawione w trwałe ramy aluminiowe, umożliwiające dalszą ekspozycję wybranych plansz na terenie nowo wybudowanego Centrum Przesiadkowego lub na terenie Urzędu Miasta. Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania wystawy planszowej obejmuje: - wykonanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji (na każdym z jej etapów) na potrzeby opracowania materiałów promocyjnych, - opracowanie projektu graficznego wystawy - wykonanie wystawy planszowej wraz z dostawą systemu ekspozycyjnego; - montaż oraz demontaż wystawy planszowej; - oprawę plansz wystawienniczych w ramy aluminiowe po zakończonej ekspozycji wystawy; - montaż wybranych, oprawionych plansz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 6) Przygotowanie informacji o projekcie na stronę internetową Miasta Świdnica. Informacje na stronę internetową należy przygotowywać z wykorzystaniem materiałów multimedialnych tj. zdjęć wykonywanych w trakcie realizacji projektu tj. od rozpoczęcia rzeczowego do zakończenia rzeczowego. Informacja powinna zawierać również treści opisowe, w tym ogólny zarys projektu oraz bieżące informacje w zakresie postępu prac budowlanych oraz rys historyczny poszczególnych obiektów, współtworzących nowo budowane Centrum Przesiadkowe. Pierwsza informacja zostanie opracowana i przekazana Zamawiającemu w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy o wykonanie działań promocyjnych Projektu. Informacje na stronie internetowej powinny być aktualizowane minimum raz na kwartał. Aktualizacja obejmuje zamieszczenie nowych zdjęć oraz informacji. Wykonawca przedmiotowego zamówienia przekaże na trwałych nośnikach elektronicznych (płyty CD, DVD) zarchiwizowane wersje informacji (wszystkie aktualizacje) oraz ostatnią wersję informacji strony internetowej w plikach źródłowych umożliwiających publikację strony na serwerach Zamawiającego. 4. Uzgodnienia Projekty graficzne i teksty informacyjne Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym przed ich publikacją. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z dostosowaniem do rodzaju i wartości realizowanego projektu dla inwestycji o wartości powyżej 500 tys. euro; zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 08.12.2006r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozp. Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dot. EFRR, EFS oraz FS oraz rozporządzeniem (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie EFRR - szczególnie z art.8 2) Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z Załącznikiem - Księga Identyfikacji Wizualnej NSS 3) Narodowymi Strategicznymi Ramami Odniesienia 2007-2013; Wytyczne w zakresie informacji i promocji, 4) Załącznikiem do Uchwały 2279/III/08 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 23 grudnia 2008r. z późn. zm. - Poradnik dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1, 5.3 oraz Priorytetu 10 - Wersja nr 17 - rozdział 17: Informacja i promocja (Wersja aktualna na dzień wykonywania działań promocyjnych; aktualnie obowiązującą jest wersja nr 17 - rozdział 17). 5) Zapisami wniosku o dofinansowanie projektu - pkt. K oraz 6) Umową o dofinansowanie projektu - §16 6. Do obowiązków Wykonawcy promocji Projektu należy ponadto: 1) współpraca z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym w zakresie sporządzanych informacji o postępie robót budowlanych, 2) sporządzanie kwartalnych raportów z wykonanych działań promocyjnych 3) stosowanie się do wymogów PKP w zakresie realizacji Projektu na terenie PKP. 4) uczestniczenie w działaniach Gminy w okresie trwałości Projektu dofinansowanego ze środków UE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum pięć zamówień na usługi, których przedmiotem było wykonywanie działań promocyjnych Projektu polegającego na realizowaniu inwestycji ze współfinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, z czego: - minimum jedno zamówienie winno dotyczyć promocji inwestycji zakończonej przed dniem składania ofert w niniejszym postępowaniu lub inwestycji będącej w realizacji, ale zaawansowanej w co najmniej w 50% wartości, o wartości dofinansowania Projektu, co najmniej 5.000.000 PLN, - minimum jedno zamówienie winno dotyczyć promocji inwestycji zakończonej przed dniem składania ofert w niniejszym postępowaniu lub inwestycji będącej w realizacji, ale zaawansowanej w co najmniej w 50% wartości, w której działania promocyjne polegały m.inn. na opracowaniu folderów, ulotek, plakatów, oraz umieszczeniu informacji o realizacji inwestycji na oficjalnej stronie internetowej beneficjenta ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami: a) osobą odpowiedzialną za koordynacje działań promocyjnych (Kierownik promocji) oraz za przygotowanie i przeprowadzenie całej kampanii promującej Projekt z ramienia Wykonawcy. Kierownik promocji ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie minimum średnie - co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie promocji projektów współfinansowanych ze źródeł UE, polegające na: kierowaniu zespołem osób wykonujących działania promocyjne lub osobistej organizacji i realizacji zadań z zakresu prowadzenia promocji, b) osobą odpowiedzialną za opracowanie projektów graficznych w zakresie działań promocyjnych będących przedmiotem zamówienia, która posiada; - wykształcenie minimum średnie, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie opracowywania projektów graficznych w tym projektów plakatów, ulotek, ozdobnych segregatorów oraz ogłoszeń prasowych i informacji przedstawianych na stronach internetowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1) Posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 20.000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 20.000 PLN. 4.2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty (Wzór Nr 2), - W przypadku polegania Wykonawcy na osobach trzecich (nie będących pracownikami Wykonawcy) do oferty winny być dołączone zobowiązania (oświadczenia ) tych osób, z treści których wynika zakres wykonywanych prac, okres oddania się do dyspozycji Wykonawcy oraz forma stosunku prawnego łączącego te osoby z Wykonawcą . (Wzór nr 6) -Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: 1) Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej 2) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie upoważniona w dokumentach do reprezentowania Wykonawcy 3) Parafowany projekt umowy (Wzór nr 8)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarta umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego między Zamawiającym a Wykonawcą może być zmieniona na wniosek jednej ze stron umowy, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem jak w ust.4 i w ust.5. 4. Wniosek o zmianę umowy zawierać musi: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia usługi. 5. Zmiana umowy dotyczyć może: 1) zmiany zakresu prac do wykonania, jeśli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących działań promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia, w tym przepisów i wymogów stawianych dokumentom niezbędnym do przedłożenia przy składaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji, 2) zmiany terminu wykonania usługi związanych ze zmianą zakresu czynności Wykonawcy (zmiany przedmiotu zamówienia) lub z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy 3) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, 4) zmiany podwykonawców, 5) zmiany stawki podatku VAT. 6) braku lub przerwania dofinansowania realizacji inwestycji z budżetu Unii Europejskiej w ramach RPO. 7) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie Projektu lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jego realizacji. 8/ jeżeli Wykonawca robót budowlanych zmieni termin realizacji inwestycji, to termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia zmieni się o czas zmiany w realizacji robót budowlanych. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-cio letniej gwarancji na wykonane i zamontowane tablice pamiątkowe. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty podpisania przez Zamawiającego protokółu zdawczo - odbiorczego wykonanych działań promocyjnych Projektu. 7. Wszystkie ewentualne zmiany wymagają akceptacji obu stron w formie sporządzonego i podpisanego aneksu. 8. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach działania 3.3 Transport miejski i podmiejski priorytetu 3 Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport) programu operacyjnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
- Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.