eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZadanie nr 3 Przebudowa sieci ciepłowniczej ul.Planu 6-letniego od komory K-4302 do skrzyżowania z ul.Wojska Polskiego, długość przebudowanej sieci:0,1 km, średnica DN 2x200 mm.Zadanie nr 7 Przebudowa sieci ciepłowniczejul. Bocianowo - ul. Pomorska - III etap, od komory K-3/22 do ul.Pomorskiej i wzdłuż ul.Pomorskiej, poprzez Plac Tadeusza Kościuszki do ul. Bocianowo; długość przebudowanej sieci:0,3 km; średnica DN 2x250 mm.Zadanie nr 8 Przebudowa sieci ciepłowniczej, ul. Gdańska - Czerkaska - Powstańców Warszawy; długość przebudowanej sieci:0,2 km;średnice DN 2x350 mm.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Bydgoszcz: Zadanie nr 3 Przebudowa sieci ciepłowniczej ul.Planu 6-letniego od komory K-4302 do skrzyżowania z ul.Wojska Polskiego, długość przebudowanej sieci:0,1 km, średnica DN 2x200 mm.Zadanie nr 7 Przebudowa sieci ciepłowniczejul. Bocianowo - ul. Pomorska - III etap, od komory K-3/22 do ul.Pomorskiej i wzdłuż ul.Pomorskiej, poprzez Plac Tadeusza Kościuszki do ul. Bocianowo; długość przebudowanej sieci:0,3 km; średnica DN 2x250 mm.Zadanie nr 8 Przebudowa sieci ciepłowniczej, ul. Gdańska - Czerkaska - Powstańców Warszawy; długość przebudowanej sieci:0,2 km;średnice DN 2x350 mm.
Numer ogłoszenia: 162932 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Ks. Józefa Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3045247, faks 52 3045470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpec.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 3 Przebudowa sieci ciepłowniczej ul.Planu 6-letniego od komory K-4302 do skrzyżowania z ul.Wojska Polskiego, długość przebudowanej sieci:0,1 km, średnica DN 2x200 mm.Zadanie nr 7 Przebudowa sieci ciepłowniczejul. Bocianowo - ul. Pomorska - III etap, od komory K-3/22 do ul.Pomorskiej i wzdłuż ul.Pomorskiej, poprzez Plac Tadeusza Kościuszki do ul. Bocianowo; długość przebudowanej sieci:0,3 km; średnica DN 2x250 mm.Zadanie nr 8 Przebudowa sieci ciepłowniczej, ul. Gdańska - Czerkaska - Powstańców Warszawy; długość przebudowanej sieci:0,2 km;średnice DN 2x350 mm..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana istniejącej sieci ciepłowniczej wykonanej w systemie tradycyjnym (pianobeton) na sieć cieplną w technologii rur preizolowanych oraz ułożenie przewodów teletechnicznych do transmisji danych 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do sporządzenia planu BIOZ, zapewnienia obsługi geodezyjnej, załatwienia spraw związanych z zajęciem terenów Gminnych (w tym pasa drogowego) i uiszczenia stosownych opłat, powiadomienia właścicieli (zarządców) nieruchomości o planowanym terminie prowadzonych prac, przeprowadzenia wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu po przeprowadzonych pracach do stanu pierwotnego 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją wykonawczą, zarówno w zakresie robót technologicznych jak i odtworzeniowych a także projektem gospodarki zielenią. 4. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących: a) zadanie nr 3 projekt wykonawczy - przebudowa sieci w pianobetonie zał. nr 8 b) zadanie nr. 3 projekt tymczasowej organizacji ruchu zał. nr 9 c) zadanie nr. 3 projekt gospodarki zielenią zał. nr 10 d) zadanie nr 7 projekt wykonawczy - przebudowa sieci w pianobetonie zał. nr 11 e) zadanie nr. 7 projekt tymczasowej organizacji ruchu zał. nr 12 f) zadanie nr. 7 projekt odnowy nawierzchni zał. nr 13 g)zadanie nr 8 projekt wykonawczy - przebudowa sieci w pianobetonie zał. nr 14 h) zadanie nr. 8 projekt tymczasowej organizacji ruchu zał. nr 15 i) zadanie nr. 8 projekt odnowy nawierzchni zał. nr 16 5. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie (zgłoszenie) na przebudowę sieci. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienie wykona dokumentację powykonawczą w 1 egzemplarzu oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach. 7. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów zamówienia określających wymagany standard techniczny i jakościowy. Zamawiający - zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 8. Wbudowane urządzenia i materiały mają być nowe i oryginalne zgodne z dokumentacją producentów i muszą posiadać udokumentowane certyfikaty. 9. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia stawiane wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do części postępowania, jaką jest ocena złożonych ofert, która będzie przebiegać zgodnie z formą określoną w Rozdziale C SIWZ. Oferty nie spełniające wymogów Zamawiającego zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. 10. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane, można zastosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 11. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt: a) przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, b) zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, c) zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, d) rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, e) uporządkować teren po zakończeniu budowy, f) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w C.1.2.2. pkt. 3 SIWZ. g) ubezpieczyć budowę od mogących wystąpić szkód i nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej, roboty, urządzenia oraz sprzęt budowlany, 12 W zakresie materiałów pochodzących z demontażu istniejących odcinków sieci ciepłowniczych, w tym: a) materiały z demontażu: rury stalowe o średnicy DN 200, przepustnice, zawory, płyty kanałowe (w ilościach uzgodnionych z KPEC) - Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność, ma przekazać Zamawiającemu celem ich zmagazynowania w Magazynie KPEC Sp. z o.o. ul. Ks. J. Schulza 5 w Bydgoszczy materiały te stanowią własność Zamawiającego, b) pozostałe materiały z demontażu - Wykonawca ma zagospodarować (usunąć) utylizować we własnym zakresie, na własny koszt i odpowiedzialność, z zastrzeżeniem, że dla realizacji tych czynności Wykonawca bądź firma upoważniona (Podwykonawca) do takich czynności ma posiadać stosowne uprawnienia w zakresie gospodarki odpadami zgodnie z przepisami o ochronie środowiska - Ustawa o odpadach DZ.U. z 2010, Nr 185, poz. 1243 oraz dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów. 13. Zamawiający wprowadza zmianę do projektu przebudowy sieci polegającą na zastosowaniu muf termokurczliwych radiacyjnie sieciowanych w miejsce muf termokurczliwych zwykłych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi - 60.000,00 PLN (słownie PLN: (sześćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium można wnieść w jednej z lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA 08 1240 3493 1111 0010 3123 5784 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na: Wykonanie robót budowlanych - dla projektu: Przebudowa sieci ciepłowniczych w Bydgoszczy, Nr POIS.09.02.00-00-012/10. Zadanie nr 3, Zadanie nr 7, Zadanie nr 8. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę faktycznego wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji jest Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). Egzekwowanie ww. należności dotyczy następujących przypadków: a) odmowy przez Wykonawcę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) niewniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Termin ważności gwarancji (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego niezbędne jest zawarcie umowy pisemnej pomiędzy poręczycielem, a osobą na rzecz której poręczenie zostało złożone (tzn. Zamawiającego). Poręczenie dotyczy wypłaty dla Zamawiającego kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego odnoszące się do: a) uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) niewniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Termin ważności gwarancji (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 7. W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie winno być ważne co najmniej do dnia związania ofertą. Umowa poręczenia winna zawierać zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca uchyla się od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca nie wniósł w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub w poręczeniach, o których mowa a pkt. 5, 6, 7 należy zdeponować za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Zamawiającego w kasie przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, zaś kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty, ewentualnie przedłożyć w trakcie otwarcia ofert. 9. Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej SIWZ formie i terminie zostanie wykluczony z postępowania. 10. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera lub innego członka konsorcjum (zgodnie z ustaleniami w Porozumieniu). 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana), b) po unieważnieniu postępowania. 14. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie określonej w pkt. 13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca musi wnieść wadium w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 16. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) nie dostarczył w ciągu 5 dni, od wyboru najkorzystniejszej oferty, kosztorysów ofertowych, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP chyba, że udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, b) legitymować się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech prac, związanych z realizacją inwestycji z zakresu przebudowy miejskich systemów ciepłowniczych o średnicach nie mniejszych niż DN 150 w obszarze zurbanizowanym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia: 1. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia - jako załączników do Umowy: - przed dniem podpisania umowy opłaconego ubezpieczenia (lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii tego dokumentu) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu skutków prowadzonej działalności), - w ciągu 14 dni od daty zawarcia Umowy ubezpieczenia kontraktu. Minimalne wymagane warunki umowy ubezpieczenia kontraktu: a) zakres umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ma obejmować szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami w postaci utraconych korzyści oraz czyste straty finansowe nie będące następstwem szkody rzeczowej lub osobowej; b) zakres umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ma obejmować również szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przez podwykonawców; c) suma gwarancyjna nie może być niższa niż wartość kontraktu na jedno i wszystkie zdarzenia dla szkód osobowych i rzeczowych wraz z ich następstwami w postaci utraconych korzyści oraz dla czystych strat finansowych niebędących następstwem szkody rzeczowej lub osobowej, przy czym dla strat finansowych suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia powinna wynosić min. 50% podstawowej sumy gwarancyjnej; d) zakres ubezpieczenia musi obejmować szkody wyrządzone przez Wykonawcę, które są wynikiem działania lub zaniechania działania w związku z realizacją Umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wbudowane urządzenia i materiały mają być nowe i orginalne zgodne z dokumentacją producentów i muszą posiadać udokumentowane certyfikaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowanego zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) Zmiany sposobu wykonywania zamówienia w sytuacjach, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy, k) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych. Ww. zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: ad. pkt. 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, ad. pkt. 2) - zamiana na materiały, urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowo i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zmówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny, ad. pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, ad. pkt. 3) lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, lit. c), d), e), f), g), h), i), j), k) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz , badań. Pozostałe zmiany: a) Zmiana stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. b) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone na drodze aneksu z zastrzeżeniem, że nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na zawarcie aneksu. W przypadku każdej zmiany o której mowa w powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpec.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplenej Sp. z o.o. w Bydgoszcz, ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz inwestycje@kpec.bydgoszcz.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplenej Sp. z o.o. w Bydgoszcz, ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu inwestycyjnego o nr POIS.09.02.00-00-012/10 wdrażanego pod nazwą Przebudowa sieci ciepłowniczych w Bydgoszczy. Zamówienie jest realizowane w oparciu o środki finansowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 oś priorytetowa IX działanie 9.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.