Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Koszalin: Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych w koronach drzew przydrożnych wraz z wycinką krzewów i uporządkowaniem terenu w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim z podziałem na zadania: zadanie nr 1 dr.178 Wałcz- Trzcianka , zadanie nr 2 dr.177 czaplinek - Wieleń
Numer ogłoszenia: 163251 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych w koronach drzew przydrożnych wraz z wycinką krzewów i uporządkowaniem terenu w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim z podziałem na zadania: zadanie nr 1 dr.178 Wałcz- Trzcianka , zadanie nr 2 dr.177 czaplinek - Wieleń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu cięć sanitarnych i technicznych w koronach drzew przydrożnych wraz z wycinką krzewów i urządkowaniem terenu w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim z podziałem na zadania: zadanie nr 1 droga nr 178 Wałcz - Trzcianka zadanie nr 2 droga nr 177 Czaplinek - Wieleń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. na zadanie nr 1: piłą spalinową min 2 szt, oraz środkami transportu tj. ciągnikiem z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności min. 3,5 Mg; zadanie nr 2:podnośnikiem min. 1 szt, piłą spalinową min 2 szt, oraz środkami transportu tj. ciągnikiem z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności min. 3,5 Mg; 4) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. na zadanie nr 1: pilarz z uprawnieniami do obsługi pił spalinowych zadanie nr 2: pilarz z uprawnieniami do obsługi pił spalinowych i aktualnym zaświadczeniem dopuszczającym do pracy na wysokości 5) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy analizie ofert pod względem warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty : na zadanie nr 1 aktualne uprawnienia do obsługi pił spalinowych na zadanie nr 2 aktualne uprawnienia do obsługi pił spalinowych oraz aktualne zaświadczenie dopuszczające do pracy na wysokości; 5) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców .Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim ul. Złocieniecka 22a 78-500 Drawsko Pomorskie, pokój nr 11 W przypadku przesłania pocztą Wykonawca pokrywa koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:50, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim ul. Złocieniecka 22a, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 droga nr 178 Wałcz - Trzcianka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka krzewów i uporządkowanie terenu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 178 w km 0+ 900 - 17+ 013 - wycinka krzewów 22 750 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 droga nr 177 Czaplinek - Wieleń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych w koronach drzew przydrożnych wraz z wycinką krzewów i uporządkowaniem terenu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 177 w km 47+300 - 66+600 - cięcia sanitarne -362 szt - wycinka krzewów 28 500 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Opracowanie dokumentacji pn. Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb WSPL SP ZOZ w Koszalinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 148 odc. Bełczna - Łobez
- Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
- Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie ściany urnowej trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka i korekta drzew metodą alpinistyczną na terenie Gminy Słubice
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej, koszenie rowów i poboczy dróg gm. oraz koszenie placów zabaw, terenów rekr. oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze miasta i gminy Szczuczyn.
- Nasadzenia zieleni wokół Sportowego Centrum w miejscowości Rokietnica
- Wycinka i przesadzenie drzew w ramach Inwestycji Budowa budynku nauki AMKP przy ul. Skrzatów w Krakowie
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- TP39_Przebudowa i remont wnętrza podwórzowego w kwartale ulic: Struga, Kleczkowska, Zegadłowicza i Kraszewskiego we Wrocławiu.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.