Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Katowice: BIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH W POWIECIE WODZISŁAWSKIM W OKRESIE OD 01.11.2009 R. DO 31.10.2012 R.
Numer ogłoszenia: 163389 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach , ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7819211, faks 032 781 92 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH W POWIECIE WODZISŁAWSKIM W OKRESIE OD 01.11.2009 R. DO 31.10.2012 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH W POWIECIE WODZISŁAWSKIM W OKRESIE OD 01.11.2009 R. DO 31.10.2012 R. Zamawiający zamierza udzielić dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 14 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 100 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się letnie i zimowe utrzymanie dróg publicznych polegające na remontach cząstkowych nawierzchni dróg i chodników, koszeniu trawy na poboczach, ustawieniu oznakowania pionowego, ustawieniu barier energochłonnych, czyszczeniu i regulacji wpustów ulicznych oraz studni rewizyjnych, przycince gałęzi oraz odśnieżaniu dróg, zwalczaniu śliskości na drogach publicznych o wartości minimum 2 000 000,00 zł. Wykonawca musi dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.: frezarka do nawierzchni bitumicznych - minimum 1 sztuka, zwyżka minimum 6 m - minimum 1 stuka, piła mechaniczna do cięcia drewna - minimum 1 sztuka, piła do cięcia asfaltu - minimum 1 sztuka, pojazd opłużony ciężki - minimum 1 sztuka, pojazd opłużony lekki - minimum 2 sztuki, piaskarka - minimum 2 sztuki, pług wirnikowy - minimum 1 sztuka, zamiatarka - minimum 1 sztuka, remonter - minimum 1 sztuka. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Uprawnienia budowlane osób wymienionych w wykazie. Zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował wykonawca, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, gotówką w kancelarii Zarządu lub za zaliczeniem pocztowym, pobranie ze strony internetowej bezpłatne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, gotówką w kancelarii Zarządu lub za zaliczeniem pocztowym, pobranie ze strony internetowej bezpłatne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa przystawki do badań tensometrycznych
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikami (ul. Pomianowskiego, ul. Hoffmanna, ul. Olimpijska)
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Remont ulicy Św. Józefa w Toruniu na odcinku od ulicy Klemensa do ulicy Gagarina
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.