eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sznurka lniano-konopnego oraz nici lnianych - scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Olsztyn: Dostawa sznurka lniano-konopnego oraz nici lnianych - scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 163620 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PPUP "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279190, 5354005, fax 089 5274224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sznurka lniano-konopnego oraz nici lnianych - scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sznurka lniano-konopnego oraz nici lnianych - scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia; - sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest: - magazyn Zamawiającego w budynku przy ul. Jaroszyka 21 w Olsztynie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.24.11.30 - Sznurek Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.11.30 - Sznurek Oryginalny kod CPV: 17.33.50.00 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych Kod CPV wg słownika 2008: 19.43.50.00 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Wykonawcy złożą ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z jej treścią i załącznikami do niej oraz ustawą. 2.3. Wykonawca oświadczy, że dostarczone produkty będące przedmiotem zamówienia posiadać będą wszelkie prawem przewidziane atesty i certyfikaty. 2.4. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych we wzorze formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 3. Spełnianie warunków określonych w niniejszym rozdziale dokonane będzie przez członków Komisji Przetargowej, powołanej przez Zamawiającego, na zasadzie oceny formalnej, prawnej i merytorycznej każdego z dokumentów oferty i określenie go formułą spełnia lub nie spełnia, co zostanie udokumentowane w protokole postępowania. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 5. Odrzucenie oferty nastąpi w przypadkach określonych w art.89 ustawy, a unieważnienie postępowania w przypadkach określonych art. 93 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1.1 . oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ i nr 1 do wzoru formularza oferty. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada 1.3. przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy , gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul.Pieniężnego 19,10-940 Olsztyn, pok202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, sekretariat, p. I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.