Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Kościelisko: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania
Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkół w Kościelisku, Gmina Kościelisko
Numer ogłoszenia: 164001 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkół w Kościelisku, Gmina Kościelisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkół w Kościelisku, Gmina Kościelisko W ramach usługi należy a. zapewnić kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji ww. zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych b. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane w zakresie ww. specjalności, jako koordynatora ich czynności na budowie. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami i będzie obejmował w szczególności a. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiega-nie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie c. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania d. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. e. przedkładanie Zamawiającemu pisemnych miesięcznych raportów z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, f. monitorowanie postępu robót w szczególności kontrolowanie czasowego wdrażania inwestycji - zgodnie z ustalonym harmonogramem g. szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowych, h. udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych. Zakres rzeczowy obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkół w Kościelisku polegająca na dobudowie poprzecznego skrzydła w północno -wschodniej części budynku oraz na nadbudowie istniejącego skrzydła południowo-wschodniego i centralnej części budynku. Nadbudowa obu części budynku polega na realizacji dodatkowej kondygnacji oraz dachu. Cały obiekt będzie budynkiem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym. Zmiana spowoduje konieczność przełożenia fragmentów sieci i przyłączy: wodociągowego i kanalizacji sanitarnej w obrębie dobudowywanego skrzydła oraz wykonania dodatkowych dojść do budynku. Teren zostanie utwardzony kostką brukową. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu RODZAJ POWIERZCHNI WIELKOŚĆ m2 działki nr 1990-8 5022 zabudowy 1786 -istniejąca 1509 -projektowana 277 teren utwardzony 1635 biologicznie czynna 1601 Charakterystyczne parametry techniczne parametry: kubatura, zestawienie powierzchni, wysokości, długości Powierzchnia całkowita części projektowanej 1400,0 m2 Powierzchnia użytkowa części projektowanej 1128,83 m2 Kubatura budynku 16500m3 w tym kubatura projektowana 6300m3 Szerokość traktu budynku projektowanej części ok.10,0 m Główne wymiary budynku 50x75 m Maksymalna wysokość kalenicy od terenu 12,0 m Ilość kondygnacji 3 Zakres robót obejmuje w szczególności a. Stan surowy: rozbiórki ściany fundamentowe ściany parteru strop parteru ściany poddasza strop poddasza drewniana więźba dachowa pokrycie dachu b. Stolarka okienna i drzwiowa c. Roboty wykończeniowe - podłoża i posadzki Parter podłoża pod posadzki izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe warstwy wyrównawcze posadzki z płytek gres parkiet d. Tynki i okładziny zewnętrzne i wewnętrzne tynki wewnętrzne doborowe malowanie ścian okładziny ścian - płytki glazurowane ocieplenie i tynk akrylowy łacenie elewacji listwami podsiebitka drewniana rusztowania zewnętrzne okładzina kamienna opaska wokół budynku e. Stan wykończeniowy wewnątrz budynku - roboty instalacyjne instalacja wod - kan. instalacja c.o. instalacja wentylacji instalacje elektryczne Projekt budowlany przedmiotowej inwestycji znajduje do wglądu w Urzędzie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, pok. 11, w godzinach od 9:00 do 15:00. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 procent wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia. a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeń i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawar-te w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przy-padku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktu-alny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na te-mat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do pełnienia funkcji inspek-torów nadzoru, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w specjalności: - konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawo-dowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentyla-cyjnych bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 ppkt. a SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wyda-je się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- USŁUGA PRZEWOZU WYCIĄGAMI NARCIARSKIMI ORAZ UDOSTĘPNIENIA STOKU NARCIARSKIEGO
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1 go Maja 105 (....)"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa metropolitalnego układu dróg pieszo-rowerowych wraz z budową kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Wartę w Czerwonaku"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Zamówienie na usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi mającymi na celu doprowadzenie budynków Domu Wczasów Dziecięcych w Piwnicznej - Zdroju do zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.