eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżachelektrycznej oraz telekomunikacyjnej (teletechnicznej), przy kontynuacji robót budowlano-montażowych na lotnisku Poznań-Krzesiny w ramach zadania NSIP nr 2AF 15105 pod nazwą Budowa lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Warszawa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: elektrycznej oraz telekomunikacyjnej (teletechnicznej), przy kontynuacji robót budowlano-montażowych na lotnisku Poznań-Krzesiny w ramach zadania NSIP nr 2AF 15105 pod nazwą Budowa lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym
Numer ogłoszenia: 164484 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133790 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, ul. Nowowiejska 28a, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6874328, faks 22 6874329.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: elektrycznej oraz telekomunikacyjnej (teletechnicznej), przy kontynuacji robót budowlano-montażowych na lotnisku Poznań-Krzesiny w ramach zadania NSIP nr 2AF 15105 pod nazwą Budowa lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: 1) Część 1 - elektrycznej, 2) Część 2 - telekomunikacyjnej (teletechnicznej), przy kontynuacji robót budowlano-montażowych na lotnisku Poznań-Krzesiny w ramach zadania NSIP nr 2AF 15105 pod nazwą Budowa lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym. 2. Kontynuacja budowy lotniskowych składów MPS-1 i MPS-2 wraz z rurociągiem przesyłowym realizowana jest przez wykonawcę robót budowlano- montażowych (dalej: WRB-M) na podstawie umowy, zwanej dalej Umową z WRB-M, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym (dalej: HRF) i dokumentacją projektową. HRF i dokumentacja projektowa zostaną udostępnione, w siedzibie Zamawiającego przed terminem składania ofert, Wykonawcy lub osobom przez niego upoważnionym, posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych. Realizacja robót przez WRB-M odbywać się będzie w dwóch etapach obejmujących w szczególności: Etap I: przygotowanie i przekazanie użytkownikowi do eksploatacji składu MPS-1 z całą infrastrukturą towarzyszącą wraz z rurociągiem przesyłowym na odcinku od tacy szczelnej na składzie MPS-2 do pompowni technologicznej na składzie MPS-1; przygotowanie i przekazanie użytkownikowi do eksploatacji obiektów na składzie MPS-2, które integralnie są związane z pracą składu MPS-1. Etap II: przygotowanie i przekazanie użytkownikowi do eksploatacji składu MPS-2. Termin realizacji robót przez WRB-M: od dnia 22.10.2012 r. do dnia 31.12.2014 r., w tym: Etap I - zakończenie robót budowlano-montażowych i naprawczych w terminie do dnia 30.06.2013 r., rozruch i przekazanie do użytkowania do dnia 30.08.2013 r.; Etap II - przekazanie do użytkowania do dnia 31.12.2014 r. Teren budowy został przekazany WRB-M w dniu 26.10.2012 r. Obecnie realizowane są przez WRB-M roboty budowlano-montażowe i naprawcze. Wspólna inspekcja formalnego odbioru (ang. Joint Formal Acceptance Inspection), zgodnie z procedurami NATO, odbędzie się po oddaniu zadania do użytkowania, w terminie wyznaczonym przez KI NATO. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: - sprawowania nadzoru nad dostawą-wykonaniem podziemnych zbiorników magazynowych o osiach pionowych na składzie MPS-2; - nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej (technologicznej), konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, ochrony środowiska i kolejowej, który sprawowany jest na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego. 3. Inne cechy (parametry) przedmiotu zamówienia: Przewidywany zakres prac obejmuje: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego z uwzględnieniem specyfiki każdej z części zamówienia, o której mowa w pkt. 1 powyżej, (wraz z kontrolą rozliczeń) w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego; 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z podstawowymi dokumentami, w tym w szczególności z decyzją o pozwoleniu na budowę wraz z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zakresem robót, kosztorysem ofertowym oraz zgodnie z aktualnymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności dowodów jakości wbudowywanych wyrobów budowlanych, określonych w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wyprodukowanych poza krajami członkowskimi NATO; 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu przed ich zakryciem, uczestniczenie w próbach, badaniach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych oraz sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzaniem ww. czynności stosowną adnotacją w dzienniku budowy; 5) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót; 6) opiniowanie zasadności zgłoszonych przez WRB-M rozwiązań zamiennych, robót dodatkowych lub robót zaniechanych, przy współpracy z Zamawiającym oraz opiniowanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów konieczności, a także przedstawianie propozycji ewentualnych zmian projektowych wraz z uzasadnieniem; 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, z wyznaczonymi terminami ich wykonania, dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań (w tym wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych) i zawiadamianie o nich na piśmie Zamawiającego, a także przedstawianie opinii dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz zabudowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń technicznych, w razie zastrzeżeń co do ich jakości lub braku dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie; 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania uprzednio wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, w tym z projektem budowlanym lub decyzją; 9) stwierdzanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym; 10) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w książce obmiarów; 11) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z Umową zawartą z WRB-M oraz systematyczne gromadzenie i przygotowywanie we współdziałaniu z pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych; 12) kontrolowanie rozliczeń budowy, stosownie do zasad określonych w Umowie z WRB-M w zakresie procedur odbiorowych i płatności dla odbiorów częściowych i końcowych, w szczególności sprawdzenie i weryfikacja kosztorysów powykonawczych dla robót naprawczych i niewykonanych przez poprzedniego wykonawcę robót budowlano-montażowych; 13) realizowanie innych obowiązków, wynikających ze sprawowanego nadzoru inwestorskiego, a także kontrolowanie na bieżąco zgodności realizacji robót oraz terminowości ich wykonania, zgodnie z HRF do Umowy z WRB-M; 14) funkcję Koordynatora inspektorów nadzoru sprawuje Inspektor nadzoru w branży sanitarnej (technologicznej); 15) Koordynatorowi inspektorów nadzoru podlegają Inspektorzy nadzoru w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej (teletechnicznej) a także ochrony środowiska oraz kolejowej; 16) sporządzanie przez poszczególnych Inspektorów nadzoru i przedstawianie Koordynatorowi inspektorów nadzoru miesięcznych sprawozdań rzeczowo-finansowych z postępu realizacji robót w stosunku do HRF WRB-M w zakresie nadzorowanej branży /w sposób narastający/, w terminie do 7-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy, według wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do Umowy; 17) Koordynator będzie sporządzał i przedstawiał Zamawiającemu zbiorcze miesięczne sprawozdania rzeczowo-finansowe z postępu realizacji robót w stosunku do HRF WRB-M z realizacji całości robót we wszystkich branżach /w sposób narastający/, w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego sprawozdanie dotyczy, według wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do Umowy; 18) udział we wspólnej inspekcji formalnego odbioru JFAI (ang. Joint Formal Acceptance Inspection); 19) nadzór i kontrola nad prawidłowym prowadzeniem dziennika budowy oraz księgi obmiaru robót; 20) informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach mających wpływ na realizację robót. 4. Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy określony jest w szczególności w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623). 5. Wykonawca nie jest uprawniony do: 1) wprowadzania jakichkolwiek zmian w zakresie obowiązków WRB-M, wynikających z umowy Zamawiającego z WRB-M, w szczególności w przedmiocie robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych i uzupełniających; 2) wprowadzania zmian w zakresie technologii wykonywania robót przez WRB-M, w tym m.in. zmian materiałów bez pisemnej zgody Zamawiającego. 6. Odbiór i przekazanie do użytkowania Etapu I i II należy przeprowadzić według procedur opisanych w Instrukcji zatytułowanej: Wewnętrzne wytyczne Procedur odbiorowych zakończonych Zadań Programu NSIP i przekazania ich organom sprawującym trwały zarząd MON i użytkownikom, stanowiącej załącznik do Decyzji nr 48/2011 Dyrektora Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego z dnia 16.03.2011 r. Instrukcja stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienienadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Czesław Komar, ul. Brzozowa 2 lok. 7, 78-540 Kalisz Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61699,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej (teletechnicznej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Czesław Komar, ul. Brzozowa 2 lok. 7, 78-540 Kalisz Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.