eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikPrzebudowa sanitariatów w segmencie B budynku położonego w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 oraz przebudowa węzła sanitarnego w budynku Warsztatów Technicznych położonym w Rybniku przy ul. Kościuszki 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Rybnik: Przebudowa sanitariatów w segmencie B budynku położonego w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 oraz przebudowa węzła sanitarnego w budynku Warsztatów Technicznych położonym w Rybniku przy ul. Kościuszki 5
Numer ogłoszenia: 164908 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Cenntrum Edukacji Zawodowej - Centrum Kształcenia Ustawicznego oraz Praktycznego, ul. Św. Józefa 30, 44-217 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222433, fax 032 4229178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów w segmencie B budynku położonego w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30 oraz przebudowa węzła sanitarnego w budynku Warsztatów Technicznych położonym w Rybniku przy ul. Kościuszki 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot Zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie 1 stanowi przebudowa sanitariatów w segmencie B budynku położonego w Rybniku przy ul. Św. Józefa 30. Zadanie 2 stanowi przebudowa węzła sanitarnego w budynku Warsztatów Technicznych położonym w Rybniku przy ul. Kościuszki 5. Zadanie 1 Szczegółowy zakres robót zadania 1 jest określony w: - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Opis stanu istniejącego Sanitariaty znajdują się na pierwszym i drugim piętrze. W istniejących węzłach sanitarnych zostanie zmieniony układ funkcjonalny tak, by sanitariaty spełniały wymogi określone w przepisach budowlanych. Układ istniejących sanitariatów na pierwszym i drugim piętrze jest podobny, z nieznacznymi różnicami wymiarowymi i składa się z dwóch kabin z miskami ustępowymi, dwóch umywalek, miejscem na pisuary. Łączna powierzchnia użytkowa istniejących toalet wynosi 12,76 m2 na każdym piętrze. Wysokość pomieszczeń w świetle wynosi 3,19 m. Rozwiązania projektowe Układ funkcjonalny będzie taki sam. W każdym sanitariacie będą dwie kabiny na miski ustępowe, jeden pisuar i dwie umywalki w każdym sanitariacie. Kabiny na miski ustępowe zlokalizowane prostopadle w stosunku do istniejącego układu, uzyskując w ten sposób wymagane minimalne szerokości ustępów. Układ wejść do toalet pozostaje bez zmian, ale konieczne jest poszerzenie otworów drzwiowych. Parametry techniczne: - kubatura lokalu: 81,41 m3 - powierzchnia użytkowa: 25,52 m2 Realizacja inwestycji polega na: - wyburzeniu istniejących ścianek działowych, - poszerzeniu otworów drzwiowych, - budowie nowych ścianek działowych, - wykonaniu instalacji wod-kan, elektrycznej i wentylacyjnej, - wymianie armatury sanitarnej, stolarki okiennej i drzwiowej Kolejność realizacji robót: - demontaż istniejącej armatury sanitarnej i podejść odpływowych, - demontaż opraw żarowych, - rozebranie obudów grzejników, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wyburzenie ścianek kabin ustępowych, - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - rozebranie posadzek z płytek, - poszerzenie otworów drzwiowych (I i II piętro) wejścia głównego i wejścia do części z kabinami ustępowymi, - przemurowanie kanału wentylacyjnego do poziomu oparcia nadproża przy wejściu do części z kabinami ustępowymi w toalecie na II piętrze, - wykonanie ścianek kabin z miskami ustępowymi jako murowane pełne, - wykonanie nadproży, - tynkowanie, - montaż ościeżnic, - montaż stolarki okiennej ( i drzwiowej, - montaż obudów grzejników, - rozbudowa istniejącej sieci wod-kan, - adaptacja sieci wentylacyjnej (wentylacja grawitacyjna), - adaptacja sieci elektrycznej, - wykonanie ścianek instalacyjnych g-k w systemie RIGIPS, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, - wykonanie podkładów podłogowych, - wykończenie posadzek płytkami gresowymi antypoślizgowymi, - wykończenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,00 m, - malowanie ścian farbą akrylową powyżej granicy płytkowania, - montaż armatury sanitarnej i luster. Zadanie 2 Szczegółowy zakres robót zadania 2 jest określony w: - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ,, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Opis stanu istniejącego Istniejący węzeł sanitarny zostanie przearanżowany i powiększony o sąsiednie pomieszczenie warsztatowe. Istniejący węzeł sanitarny składa się z WC męskiego (dwie kabiny z miskami ustępowymi, dwa pisuary, koryto umywalkowe, pięć baterii umywalkowych) i łazienki dla racowników (miska ustępowa, umywalka, kabina prysznicowa). Łączna powierzchnia użytkowa istniejących toalet wynosi 18,27 m2. Wysokość pomieszczeń w świetle wynosi 2,88 m; w pomieszczeniu warsztatowym - 3,10 m. Rozwiązania projektowe Węzeł sanitarny będzie składał się z następujących pomieszczeń: WC damskiego, WC męskiego i łazienki dla pracowników. Wejścia do WC damskiego i męskiego zlokalizowano w miejscu istniejących wcześniej wejść do WC męskiego i łazienki dla pracowników. Wejście do nowej łazienki dla pracowników znajduje się po przeciwnej stronie. WC męskie będzie się składało z dwóch kabin z miskami ustępowymi, trzech pisuarów i trzech umywalek wpuszczonych w blat. W WC damskim znajdują się trzy kabiny z miskami ustępowymi i trzy umywalki wpuszczone w blat. Łazienka dla pracowników będzie wyposażona w kabinę z miską ustępową, natrysk, umywalkę oraz szafkę na ubrania. Wysokość w świetle wszystkich pomieszczeń węzła sanitarnego będzie wynosiła 2,80 m. Parametry techniczne: - powierzchnia - 38,76 m2: - WC męskie - 15,15 m2, - przedsionek - 1,91 m2, - WC damskie - 12,28 m2, - łazienka dla pracowników - 9,42 m2, - kubatura lokalu - 155,53 m3, Realizacja inwestycji polega na: - wyburzeniu istniejących ścianek działowych, - poszerzeniu otworów drzwiowych, - budowie nowych ścianek działowych, - wykonaniu instalacji wod-kan, elektrycznej, wentylacyjnej, - wymianie armatury sanitarnej, stolarki drzwiowej. Kolejność realizacji robót: - demontaż istniejącej armatury sanitarnej i podejść odpływowych, - demontaż opraw świetlówkowych, - wyburzenie koryta umywalkowego, - rozebranie okładziny ściennej z płytek, - zerwanie posadzek z masy lastrykowej i z płytek na kleju, - zerwanie posadzki cementowej, - demontaż stolarki drzwiowej, - rozbiórka części ścianek działowych, - wyburzenie stopni w pomieszczeniu warsztatowym, - wykucie otworów drzwiowych, - poszerzenie otworów drzwiowych, - wykonanie nadproży, - zamurowanie otworu drzwiowego w pomieszczeniu warsztatowym, - montaż ościeżnic stalowych, - montaż stolarki drzwiowej, - rozbudowa istniejącej sieci wod-kan, - rozbudowa sieci elektrycznej, - wykonanie ścianek kabin z miskami ustępowymi jako murowane pełne, - tynkowanie, - wykonanie ścianek działowych g-k w systemie RIGIPS, - wykonanie ścianek instalacyjnych g-k w systemie RIGIPS, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w istniejącym pomieszczeniu warsztatowym, - wykonanie posadzek, - wykonanie blatu pod umywalki wraz z obudową, - wykończenie posadzek płytkami gresowymi antypoślizgowymi, - wykończenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,00 m, - wykonanie sufitu podwieszanego g-k w systemie RIGIPS, - malowanie ścian farbą akrylową powyżej granicy płytkowania, - montaż armatury sanitarnej i luster.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winie być zarejestrowany zgodnie z wymogami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym jest aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena nastąpi w oparciu o ww. dokument na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca winie być zdolny do udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy). Dokumentami potwierdzającymi będą oświadczenia Wykonawcy. Ocena nastąpi w oparciu o te dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy zatrudniają pracowników posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, konstrukcyjno-budowlanej, którzy przynależą do odpowiednich Izb oraz posiadają aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, to znaczy w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej równej 50% wartości zamówienia brutto; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Dokumentami potwierdzającymi będą oświadczenia Wykonawcy. Ocena nastąpi w oparciu o ww. dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; oświadczenie Wykonawcy, że żadna z osób wymienionych w dyspozycji art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, nie została prawomocnie skazana za przestępstwa określone w tym przepisie; oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 9 - dotyczy Wykonawców będących podmiotem zbiorowym; oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu; oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu. Do ofert należy dołączyć również wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych oraz wykaz osób i podwykonawców, pomocą których Wykonawca będzie realizował zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcez.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Józefa 30 44-217 Rybnik, pok. 9B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 08:00, miejsce: ul. Św. Józefa 30 44-217 Rybnik, pok. 9B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.