To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego odpowiednio od jednej do dziesięciu części zamówienia:
Część I
Spawanie MAG, MIG, TIG dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób
Część II
Operator koparko-ładowarki i spycharki w klasie III dla 45 osób bezrobotnych
Część III
Magazynier dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób
Część IV
Nowoczesny sprzedawca dla 60 osób bezrobotnych w czterech edycjach po 15 osób
Część V
Pracownik kadrowo
Numer ogłoszenia: 165852 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132999 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8444144, faks 33 8444144 w. 3212.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego odpowiednio od jednej do dziesięciu części zamówienia: Część I Spawanie MAG, MIG, TIG dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób Część II Operator koparko-ładowarki i spycharki w klasie III dla 45 osób bezrobotnych Część III Magazynier dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób Część IV Nowoczesny sprzedawca dla 60 osób bezrobotnych w czterech edycjach po 15 osób Część V Pracownik kadrowo.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Spawanie MAG, MIG, TIG współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program szkolenia spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i spawania blach i rur z aluminium i jego stopów spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) oraz kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (1,1) na podstawie wytycznych instytutu spawalnictwa W-07/IS-02, W-07/IS-03, W-07/IS-05 ,W-07/IS-17 Szkolenie teoretyczne 1. Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego - 2 godz. 2. Urządzenia spawalnicze 2 godz. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy - 2 godz. 4. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej - 2 godz. 5. Materiały dodatkowe do spawania - 2 godz. 6. Spawanie w praktyce - 2 godz. 7. Oznaczenia i wymiarowanie spoin - 2 godz. 8. Metody przygotowania złączy do spawania - 2 godz. 9. Kwalifikowanie spawaczy- 2 godz. 10. Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania metodą MAG , MIG , TIG - 6 godz. 11. Materiały dodatkowe do spawania MAG , MIG - 2 godz. 12. Elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania TIG - 1 godz. 13. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy spawaniu MAG , MIG , TIG - 2 godz. 14. Charakterystyka spawania metodą MAG oraz typowe parametry - 2 godz. 15. Charakterystyka spawania metodą MIG oraz typowe parametry - 2 godz. 16. Aluminium i jego stopy, procesy spawania i aspekty bezpieczeństwa pracy - 2 godz. 17. Spawalność i technika spawania ( aluminium ) - 2 godz. 18. Materiały dodatkowe do spawania aluminium i jego stopów - 2 godz. 19. Złącza spawane z aluminium i jego stopów i ich odkształcenie - 2 godz. Łącznie szkolenie teoretyczne - 41 godz. Szkolenie praktyczne 1. Instruktaż wstępny - 4 godz. 2. Ćwiczenia praktyczne - 315 godz. Łącznie szkolenie praktyczne 319 godz. Ogółem: - 360 godz. W cenie należy uwzględnić koszt badań lekarskich i egzaminu. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione ubranie ochronne. Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza. Czas trwania: 10 tygodni Termin realizacji: 14.06.2010r. - 20.08.2010r. I edycja 09.08.2010r. - 15.10.2010r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część II Przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki i spycharki w klasie III współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20.09.2001 r. (Dz. U. Nr 118 poz. 1263). Razem: 352 godz. W cenie należy uwzględnić koszt badań lekarskich i egzaminu. Kurs zakończy się egzaminem przed komisją z Instytutu Mechanizacji Bukownic Górnictwa Skalnego. Uczestnicy otrzymają świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz książeczkę operatora. Czas trwania: ok. 9 tygodni Dokładny termin realizacji uzależniony jest od harmonogramu szkoleń danej jednostki szkolącej, która będzie przeprowadzała szkolenie. Przewidywany termin realizacji sierpień 2010 - październik 2010 Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część III Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Magazynier współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zasady gospodarki magazynowej - 50 godz. 1. Znajomość zasad gospodarki magazynowej i technologii prac magazynu: a. organizacja prac magazynowych w przedsiębiorstwie (przyjęcie, składowanie, kompletacja, wydanie), b. manipulacje materiałami i pakowanie: manipulacje materiałami, podział sprzętu do manipulacji materiałami ze względu na jego konstrukcję, kryteria wyboru sprzętu do manipulacji materiałami, opakowanie, opakowania - wymogi projektowe, kody kreskowe, konteneryzacja, koncepcja systemu informacji logistycznej, c. charakterystyka technologicznego procesu magazynowania, d. proces magazynowy (czynność przyjęcia towarów do magazynu), e. zasady i kryteria ustalenia miejsc składowania, f. procedury i dokumenty dostawy, g. proces magazynowy - czynności kompletacji i wydania z magazynu, a w nim: określenie ścieżki kompletacyjnej jedno i dwustopniowej, określenie zasad i miejsc grupowania asortymentów według zleceń wydania, przepakowania i zabezpieczenia asortymentów do wysyłki, załadunku i wysyłki do odbiorców. 2. Zasady dystrybucji towarów: specyfika sprzedaży do dystrybucji, pozyskiwanie, selekcja i wykorzystanie informacji, motywy działania pośrednika, zasady długofalowej współpracy, Sprzedaż promocji i nowych produktów, zasady weryfikacji partnerów handlowych, argumenty pozacenowe. 3. Gospodarka zapasami: znaczenie zapasów, przyczyny utrzymywania zapasów, koszty zapasów, klasyfikacja zapasów, podejmowanie decyzji dotyczących zarządzania zapasami: a. podstawowe decyzje w zarządzaniu zapasami, b. metoda stałej wielkości zamówienia przy znanym i pewnym popycie, c. metoda stałej wielkości zamówienia przy niepewnym (nieokreślonym) popycie, d. metoda stałego okresu zamawiania, e. tradycyjne metody zarządzania zapasami a ocena. 4. Inwentaryzacja stanów magazynów: a. pobranie aktualnych stanów magazynowych, b. wydruk spisu z natury dla komisji inwentaryzacyjnej, c. wprowadzenie ilości spisanych przez komisję do programu, d. aktualizacja stanów magazynowych, e. wydruk remanentu, f. rodzaje inwentaryzacji: inwentaryzacja ręczna, inwentaryzacja elektroniczna prowadzona przy pomocy inwentaryzatora. 5. Cele, zadania i wyposażenie magazynu: charakterystyka i właściwości towarów, oznaczenia towarów, zasady rozmieszczania towarów w punkcie sprzedaży: a. wymagania dotyczące obiektu magazynowego wynikające z warunków przechowywania b. urządzenia do składowania: c. regały ramowe do ręcznej obsługi, regały ramowe paletowe, regały do materiałów o większych wymiarach, regały zblokowane (wjezdne), regały przepływowe, regały przejezdne, regały okrężne (paternoster), regały specjalne stojaki, wieszaki, podkłady, d. środki transportu: wózki naładowne, wózki unoszące, wózki ciągnikowe, wózki podnośnikowe, automatyczne wózki jezdniowe, układnice, żurawie, wciągniki, suwnice, przenośniki, manipulatory, e. pomocnicze urządzenia magazynowe: pojemniki, palety, kontenery, paletyzatory, depaletyzatory, pomosty, czytniki kodów, waga, urządzenia do zarządzania i łączności, urządzenia do taśmowania f. funkcje magazynu g. rodzaje magazynów Kierowca wózków jezdniowych 67 godz. a. typy stosowanych wózków jezdniowych - 4 godz. b. budowa wózka - 8 godz. c. czynności operatora przy obsłudze wózków przed i po pracy z wózkami - 8 godz. d. czynności operatora w czasie pracy wózkami - 8 godz. e. wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa - 4 godz. f. wiadomości z zakresu BHP - 8 godz. g. wiadomości o dozorze technicznym - 4 godz. h. praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków - 15 godz. i. przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli -2 godz. j. pokaz przez instruktora sposobu wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem poszczególnych czynności i szczególnym zwróceniem uwagi na czynności trudne i niebezpieczne - 0,5 godz. k. próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę wózka pod nadzorem instruktora -0,5 godz. l. samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora - 4 godz. m. omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli wykonywanej przez kierowcę -1 godz. Obsługa kas fiskalnych - 12 godz. podstawy prawne wprowadzania i użytkowania kas rejestrujących, budowa i rodzaje kas rejestrujących, dokumenty (raporty) fiskalne wydawane przez kasy rejestrujące, organy i podmioty uprawniane do kontroli, sprawdzania i naprawiania kas rejestrujących - 4, ćwiczenia praktyczne w zakresie obsługi kas fiskalnych 8h. Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP (minimum sanitarne) - 10 godz. pojęcia związane z jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym żywności - podstawy prawne i założenia teoretyczne - 2 godz. Higiena w zakładzie realizacja zasad GHP/GMP - 14 podstawowych obszarów - 8 godz. Obsługa komputera - Windows oraz Programu SUBIEKT - 61 godz. WINDOWS - Przetwarzanie tekstów - edytor tekstu WORD -rozpoczęcie pracy z edytorem tekstów podstawowe operacje, modyfikowanie dokumentów, zaawansowane sposoby formatowania, dokumentu, drukowanie dokumentu, wstawianie grafiki do dokumentu, arkusze kalkulacyjne - arkusz Excel - rozpoczęcie pracy z arkuszem kalkulacyjnym, podstawowe operacje, formuły i funkcje, formatowanie danych, grafika i wykresy, obsługa Internetu i poczty elektronicznej PROGRAM SUBIEKT Typowe mechanizmy: tabela, lista kontrahentów, lista towarów i usług, wyszukiwarka InsTYNKT, typowe elementy okien, typowe funkcje, typowe skróty klawiszowe, główne moduły: kartoteka kontrahentów, kartoteka towarów i usług, dokumenty handlowe, sprzedaż - faktury i rachunki, zakupy - faktury i rachunki, magazyn, finanse, zestawienia, administracja: podmiot, magazyn, kontrahenci, personel, urzędy skarbowe, rachunki bankowe, towary i usługi, dokumenty, kasy, stawki VAT, rabaty, formy płatności, należności i zobowiązania, odsetki, kategorie, grupy, wydruki, urządzenia fiskalne. Ogółem: 200 godz. W cenie należy uwzględnić koszt badań lekarskich i egzaminu UDT. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. W ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego. Czas trwania: 6 tygodni Termin realizacji: 14.06.2010r. - 23.07.2010r. I edycja 06.09.2010r. - 15.10.2010r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część IV Przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych w czterech edycjach po 15 osób w zakresie Nowoczesny sprzedawca współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej 3 godz. teorii 2. Otoczenie przedsiębiorstwa handlowego 8 godz. teorii 3. Marketing i reklama w handlu detalicznym 8 godz. teorii 4. Negocjacje w handlu 12 godz. teorii 5. Podstawy posługiwania się systemem komputerowym i wydawanie faktur na komputerze 40 godz. praktyki 6. Obsługa kas fiskalnych 14 godz. praktyki 7. Obliczenia sklepowe obsługa programu SUBIEKT 20 godz. praktyki 8. Praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP w Zakładzie Pracy 14 podstawowych obszarów księga HACCP, system HACCAP wdrażanie i certyfikacja 15 godz. teorii 9. Podstawowe zasady rachunkowości i kontrola placówek handlowych 20 godz. teorii 10. Kontrola i weryfikacja środków płatniczych 5 godz. teorii 11. Zagadnienia dot. BHP 5 godz. teorii. Ogółem: 150 godz. (76 godz. teorii, 74 godz. praktyki) Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 4 tygodnie Termin realizacji: 14.06.2010r. - 09.07.2010r. I edycja 02.08.2010r. - 27.08.2010r. II edycja 01.09.2010r. - 28.09.2010r. III edycja 04.10.2010r. - 29.10.2010r. IV edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część V Przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych w czterech edycjach po 15 osób w zakresie Pracownik kadrowo-płacowy współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalista ds. kadrowo-płacowych 1. Prawo pracy i kodeks cywilny - 30 godz. 2. Dokumentacja kadrowo-płacowa - 10 godz. 3. ZUS - całokształt spraw ubezpieczeń, zasiłków -10 godz. 4. Płace - całokształt spraw płacowych - 25 godz. 5. Płace - obsługa programu Kadry i Płace, Płace i Płatnika 30 godz. Razem: 105 godzin Księga przychodów i rozchodów Przygotowanie teoretyczno-praktyczne: 1. Podstawy prawne rachunkowości. Uproszczona księgowość. Praca na drukach - razem 30 godz. 2. Pracownia komputerowa program Mała Księgowość premium Symfonia - 15 godz. razem: 45 godz. Ogółem: 150 godzin Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 4 tygodnie Termin realizacji: 14.06.2010r. - 09.07.2010r. I edycja 02.08.2010r. - 27.08.2010r. II edycja 01.09.2010r. - 28.09.2010r. III edycja 04.10.2010r. - 29.10.2010r. IV edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część VI Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Księgowość komputerowa współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kurs księgowości komputerowej I stopnia 50 godz. 1. Podstawy i organizacja rachunkowości podstawowe pojęcia z zakresu rachunkowości, zakładowy plan kont, 2. Zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych: konto księgowe, ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach bilansowych i wynikowych, ewidencja syntetyczna i analityczna. 3. Rozrachunki i roszczenia rozrachunki z dostawcami, rozrachunki z tytułu VAT, ćwiczenia w ewidencji rozrachunków SYMFONIA FiK, 4. Aktywa trwałe: klasyfikacja aktywów trwałych, środki trwałe i ich ewidencja, amortyzacja środków trwałych, ewidencja wartości niematerialnych prawnych, ćwiczenia w ewidencji aktywów trwałych SYMFONIA FiK, 5. Wynagrodzenia: dokumentacja dotycząca wynagrodzeń, ubezpieczenia społeczne oraz inne świadczenia na rzecz pracowników, sporządzanie listy płac, ewidencja rozrachunków pracownikami z tytułu wynagrodzeń, rozrachunki z ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, rozrachunki z US z tytułu zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych, ćwiczenia w ewidencji wynagrodzeń narzutów na wynagrodzenia SYMFONIA FiK, 6. Środki pieniężne i rachunki bankowe: ewidencja operacji gotówkowych, ewidencja operacji bezgotówkowych, ćwiczenia w ewidencji środków pieniężnych - SYMFONIA FiK, 7. Obrót towarowy i materiałowy: ewidencja zakupu materiałów, ewidencja zakupu towarów, rozliczenie zakupu towarów, ewidencja sprzedaży towarów, ćwiczenia w ewidencji obrotu towarowego, 8. Podatek od towarów usług: rozrachunki z tytułu podatku VAT, ewidencja księgowa podatku VAT, rozliczenie podatku VAT, ćwiczenia w ewidencji VAT - SYMFONIA FiK, 9. Podatek dochodowy: naliczenie podatku dochodowego, ewidencja podatku dochodowego Kurs księgowości komputerowej II stopnia 50 godz., 1. Bilans - zasady bilansowe: ćwiczenia w programie - SYMFONIA FiK, 2. Zasady ewidencji i rozliczania kosztów działalności operacyjnej: pojęcie i klasyfikacja kosztów, koszty rodzajowe, koszty funkcjonalne, ewidencja księgowa kosztów, ćwiczenia w ewidencjonowaniu kosztów zespołu 4 i 5 - SYMFONIA FiK, 3. Rozliczenia międzyokresowe kosztów: pojęcie i klasyfikacja RMK, ewidencja księgowa RMK, ćwiczenia - SYMFONIA FiK, 4. Obrót materiałowy: pojęcie i klasyfikacja materiałów, ewidencja zakup materiałów, koszty zakupu materiałów ich rozliczenie ewidencja rozchodu materiałów, niedobory i nadwyżki , ćwiczenia w ewidencji obrotu materiałowego - SYMFONIA FiK, 5. Środki pieniężne i rachunki bankowe: ewidencja środków pieniężnych, kredyty bankowe, papiery wartościowe, ćwiczenia w ewidencji środków pieniężnych - SYMFONIA FiK, 6. Środki trwałe: zakup środków trwałych z własnych funduszy, zakup środków trwałych z funduszy obcych, ewidencja zakupu i sprzedaży środków trwałych, amortyzacja w ujęciu ustawy o rachunkowości i ustawy o podatku ćwiczenia w ewidencji środków trwałych i amortyzacji - SYMFONIA FiK, 7.Wynagrodzenia: ewidencja księgowa wynagrodzeń i obciążeń wynikających z wynagrodzeń, ZFŚS - zasady tworzenia i wykorzystania, świadczenia dla pracowników ZFŚS, ćwiczenia w ewidencji wynagrodzeń - SYMFONIA FiK, 8. Ewidencja produktów pracy: ewidencja przychodu wyrobów gotowych, rozliczenie produkcji, kalkulacja i wycena produkcji niezakończonej, ćwiczenia w ewidencji produktów pracy - SYMFONIA FiK, 9. Przychody i koszty związane z ich osiągnięciem: ewidencja sprzedaży wyrobów gotowych, przychody i koszty operacyjne, przychody i koszty finansowe straty i zyski nadzwyczajne 10. Wynik finansowy i jego podział: obowiązkowe obciążenie wyniku finansowego, ustalenie finansowego rozliczenie wyniku finansowego Kurs księgowości komputerowej III stopnia 54 godz., 1. Finansowy i rzeczowy majątek trwały: rzeczowy majątek trwały, udziały i akcje, papiery wartościowe, wartość firmy, ćwiczenia w ewidencji majątku trwałego - SYMFONIA FiK, 2. Majątek obrotowy: zaliczki na poczet dostaw, reklamacje, należności i roszczenia, rezerwy, papiery wartościowe, przeznaczone do obrotu, ćwiczenia w ewidencji majątku obrotowego - SYMFONIA FiK, 3. Rozliczenia międzyokresowe: czynne rozliczenia międzyokresowe kosztów, inne rozliczenia międzyokresowe, ćwiczenia w ewidencji rozliczeń międzyokresowych - SYMFONIA FiK, 4. Rezerwy: rezerwy i przychody przyszłych okresów, rezerwy na podatek dochodowy od osób prawnych lub osób fizycznych, ćwiczenia w ewidencji rezerw - SYMFONIA FiK, 5. Zobowiązania długoterminowe: długoterminowe pożyczki, obligacje i inne papiery wartościowe, ćwiczenia w ewidencji zobowiązań - SYMFONIA FiK, 6. Zobowiązania krótkoterminowe: kredyty bankowe, zaliczki otrzymane, zobowiązania z tytułu dostaw i usług, zobowiązania z tytułu wynagrodzeń, 7. Deklaracje ZUS: zakres ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie deklaracji ZUS, ćwiczenia w programie PŁATNIK, 8. Sprawozdawczość finansowa: sporządzanie RZiS, sporządzanie bilansu 9. Deklaracje podatkowe: sporządzanie deklaracji VAT-7, sporządzanie deklaracji PIT-4, sporządzanie deklaracji PIT-5, sporządzanie deklaracji CIT-2. Ogółem: 154 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 4 tygodnie Termin realizacji: 14.06.2010r. - 09.07.2010r. I edycja 01.09.2010r. - 28.09.2010r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część VII Przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych w trzech edycjach po 15 osób w zakresie Operator wózków jezdniowych współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Typy stosowanych wózków jezdniowych - 4 godz.; 2. Budowa wózka - 8 godz.; 3. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed i po pracy z wózkami - 8 godz.; 4. Czynności operatora w czasie pracy wózkami - 8 godz.; 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa - 4 godz.; 6. Wiadomości z zakresu BHP - 8 godz.; 7. Wiadomości o dozorze technicznym - 4 godz. 8. Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków - 15 godz. 9. Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli - 2 godz. 10. Pokaz przez instruktora sposobu wymiany butli zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem poszczególnych czynności i szczególnym zwróceniem uwagi na czynności trudne i niebezpieczne - 0,5 godz. 11. Próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę wózka pod nadzorem instruktora - 0,5 godz. 12. Samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora - 4 godz. 13. Omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli wykonywanej przez kierowcę - 1 godz. Ogółem: 67 godz. W cenie należy uwzględnić koszt badań lekarskich i egzaminu UDT. Czas trwania: 2 tygodnie Termin realizacji: 14.06.2010r. - 25.06.2010r. I edycja 09.08.2010r. - 20.08.2010r. II edycja 11.10.2010r. - 22.10.2010r. III edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część VIII Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Florystyka - bukieciarstwo współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Faza zbioru roślin i przygotowanie do suszenia 3 godz. 2. Technika suszenia roślin metodą zielarską i ich przechowywanie 6 godz. 3. Dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia metodą zielnikową 2 godz. 4. Technika suszenia roślin metodą zielnikową i przechowywanie utrwalonych roślin 6 godz. 5. Przygotowanie roślin i desykantów 6 godz. 6. Technika utrwalania roślin metodą glicerynową 3 godz. 7. Metody i techniki stosowane w konstrukcjach bukietów - drutowanie, szynowanie, watowanie 3 godz. 8. Dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych 4 godz. 9. Wieniec obręczowy - technika wykonania 10 godz. 10. Wieniec poduszkowy - technika wykonania 10 godz. 11. Wieniec rzymski 10 godz. 12. Wiązanki pogrzebowe - rodzaje i technika wykonania 10 godz. 13. Wiązanka układana w ręku na jodle i liściach z szarfą, wiązanka układana na florecie, wianki i wieńce, kompozycja na wszystkich świętych, dekoracja urny i trumny - 20 godz. 14. Technika wykonania poduszki 8 godz. 15. Dekoracje w kształcie serca i krzyża 5 godz. 16. Rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania roślin 8 godz. 17. Materiał roślinny i materiały pomocnicze do wiązanek ślubnych 2 godz. 18. Wiązanka biedermajerowska 8 godz. 19. Wiązanka spływająca 10 godz. 20. Wiązanki fantazyjne 10 godz. 21. Biżuteria kwiatowa korszasze, butonierki, bransolety, przypinki, naszyjniki 4 godz. 22. Autocorso 2 godz. 23. Dekoracje sal weselnych: stołu, kościoła, krzeseł dla młodej pary i gości 15 godz. 24. Dobór gatunków roślin do wianka 2 godz. 25. Technika wykonania wianka i wiązanki komunijnej 5 godz. 26. Zasady doboru kwiatów do kompozycji 2 godz. 27. Technika układania kwiatów w ręku 15 godz. 28. Zasady układania kwiatów w naczyniach 2 godz. 29. Technika układania kwiatów w naczyniach 15 godz. 30. Stroiki na Boże Narodzenie 10 godz. 31. Girlanda i wianek na Boże Narodzenie 12 godz. 32. Komponowanie roślin doniczkowych 4 godz. 33. Dekorowanie sal bankietowych i konferencyjnych, konstrukcje 10 godz. 34. Planowanie i organizowanie pracy własnej (w tym prowadzenie działalności gospodarczej) i podległych pracowników, podstawowe zasady praktycznego marketingu i funkcjonowania kwiaciarni 30 godz. 35. Planowanie i wykonywanie projektów 8 godz. 36. Organizowanie zaopatrzenia w materiał roślinny i nieroślinny, wdrażanie nowości florystycznych 5 godz. 37. Pozyskiwanie zleceń na wykonanie dekoracji florystycznych 2 godz. 38. Prowadzenie promocji kwiatów i dekoracji florystycznych 2 godz. 39. Pielęgnowanie roślin ciętych, doniczkowych i gotowych dekoracji florystycznych 2 godz. 40. Sprzedaż, obsługa klienta i udzielanie porad dotyczących roślin ciętych, kwiatów doniczkowych i dekoracji florystycznych 2 godz. 41. Pakowanie i przygotowanie do transportu i/lub przechowywania roślin ciętych, doniczkowych oraz gotowych wyrobów florystycznych 4 godz. 42. Konserwowanie/suszenie roślin różnymi metodami 2 godz. 43. Zapewnianie jakości wyrobów florystycznych przestrzeganie określonych procedur ich wykonania 2 godz. 44. Zabezpieczanie miejsca pracy oraz sprzętu i narzędzi do/po pracy 3 godz. 45. Obsługa kas fiskalnych - 12 godz. podstawy prawne wprowadzania i użytkowania kas rejestrujących, budowa i rodzaje kas rejestrujących, dokumenty (raporty) fiskalne wydawane przez kasy rejestrujące, organy i podmioty uprawniane do kontroli, sprawdzania i naprawiania kas rejestrujących - 4, ćwiczenia praktyczne w zakresie obsługi kas fiskalnych 8 godz. Ogółem: 316 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko pracy. Przy realizacji modułu obsługa kasy fiskalnej wymaga się zapewnienia 1 kasy fiskalnej dla dwóch uczestników szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 8 tygodni Termin realizacji: 21.06.2010r. - 13.08.2010r. I edycja 06.09.2010r. - 29.10.2010r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część IX Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Kosmetyczka - wizażystka współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zabiegi pielęgnacyjne twarzy: 1. Zapoznanie z wyposażeniem oraz organizacją pracy w gabinecie kosmetycznym 2 godz. 2. Rozpoznawanie rodzaju cery 4 godz. 3. Zapoznanie z obsługą i zastosowanie lamp i aparatów wykorzystywanych w gabinecie kosmetycznym 4 godz. 4. Wykonywanie zabiegu oczyszczania mechanicznego skóry twarzy w gabinecie kosmetycznym 12 godz. 5. Wykonywanie masażu twarzy 8 godz. 6. Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery 20 godz. 7. Przygotowanie stanowiska pracy i klientki do wykonywania zabiegu farbowania rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego 8 godz. 8. Określenie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy 4 godz. Zabiegi pielęgnacyjne dłoni i stóp: 1. Organizowanie stanowiska pracy do wykonywania zabiegu manicure i zapoznanie się z narzędziami do wykonywania zabiegu 4 godz. 2. Wykonywanie masażu dłoni 2 godz. 3. Rozpoznanie przeciwwskazań do manicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni 3 godz. 4. Wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego dłoni 4 godz. 5. Wykonywanie zabiegu manicure 6 godz. 6. Malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa 3 godz. 7. Organizowanie stanowiska pracy do pedicure 3 godz. 8. Rozpoznawanie przeciwwskazań do pedicure i pielęgnacji stóp 3 godz. 9. Wykonywanie zabiegu pedicure przy użyciu odpowiednich preparatów i narzędzi 6 godz. 10. Wykonywanie masażu stóp 3 godz. 11. Wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego stóp i malowania płytki paznokciowej 6 godz. Zabiegi depilacyjne: 1. Rodzaje nadmiernego owłosienia i określanie przyczyn jego występowania 2 godz. 2. Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych i górnych 8 godz. 3. Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików 8 godz. Zabiegi pielęgnacyjne: 1. Przeprowadzanie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci i kolan 2 godz. 2. Wykonywanie masażu ręcznego piersi 2 godz. 3. Wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego biustu dostosowanego do potrzeb skóry 3 godz. 4. Pielęgnowanie piersi w domu 2 godz. 5. Pielęgnowanie ramion, łokci i kolan w gabinecie kosmetycznym 8 godz. 6. Określanie i identyfikowanie defektów kosmetycznych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich redukcji i likwidowania 6 godz. 7. Istota działania terapeutycznego stymulacji elektrycznej mięśni i tkanek 1 godz. 8. Organizacja w praktyce zabiegów elektrostymulacji elektrycznej mięśni tkanek w wiodącym salonie kosmetycznym 3 godz. 9. Wykonywanie zabiegu body wrapping glinkami leczniczymi i aromatami 10 godz. 10. Wykonywanie zabiegu wyszczuplającego metodą GUAM 8 godz. 11. Zarządzanie marketingiem usług w gabinecie kosmetycznym - charakterystyka funkcji i metod zarządzania 12 godz. Wizaż: 1. Określenie rodzaju cery klientki 4 godz. 2. Rozpoznawanie defektów kosmetycznych skóry twarzy 4 godz. 3. Określanie, modelowanie i kamuflowanie kształtów twarzy i defektów skóry 7 godz. 4. Typy kolorystyczne urody odpowiadające porom roku 2 godz. 5. Określanie wpływu parametrów jakościowych koloru widzenia barw 8 godz. 6. Opracowywanie kolorystyki makijażu i ubioru, eksponującej walory urody klientki 4 godz. 7. Określanie kształtu poszczególnych fragmentów twarzy i sposoby ich korygowania makijażem 10 godz. 8. Korygowanie kształtu twarzy fryzurą 8 godz. 9. Określanie wpływu linii, proporcji, kolorów i deseni ubiorem na proporcje sylwetki 4 godz. 10. Tuszowanie mankamentów sylwetki zbyt szczupłej i tęgiej 8 godz. 11. Tuszowanie poszczególnych części ciała ubiorem 8 godz. 12. Dobieranie dodatków do sylwetki i typu urody 4 godz. 13. Charakterystyka wyrobów perfumeryjnych i dobieranie zapachu do typu urody klientki 4 godz. Wykonywanie makijażu: 1. Przygotowanie stanowiska pracy i klientki do wykonywania makijażu, zapoznanie z akcesoriami i kosmetykami 3 godz. 2. Zapoznanie z kolejnością wykonywania makijażu oraz techniki nakładania kosmetyków 5 godz. 3. Wykonanie makijażu dziennego 10 godz. 4. Wykonanie makijażu wieczorowego 14 godz. 5. Kosmetyki i akcesoria do wykonywania makijażu fantazyjnego i body painting 2 godz. 6. Projektowanie wzorów plastycznych do body painting i makijażu fantazyjnego 8 godz. 7. Wykonywanie makijażu fantazyjnego zgodnie ze wzorem plastycznym 10 godz. 8. Wykonywanie body painting zgodnie ze wzorem plastycznym 8 godz. 9. Określanie zasad wykonywania makijażu na potrzeby fotografii i pokazu mody, kina oraz teatru 3 godz. 10. Wykonywanie makijażu na potrzeby sesji zdjęciowych 8 godz. 11. Wykonywanie makijażu charakteryzacyjnego postarzającego twarz 4 godz. 12. Wykonywanie makijażu charakteryzacyjnego odmładzającego twarz 4 godz. Razem: 334 godz. Każdy z uczestników ma mieć zapewnione własne stanowisko pracy. Szkolenie należy przeprowadzić na terenie powiatu oświęcimskiego. Czas trwania: 8 tygodni Termin realizacji: 01.07.2010r. - 31.08.2010r. I edycja 16.08.2010r. - 15.10.2010r. II edycja Planowane terminy organizacji szkoleń mogą ulec zmianie. Część X Przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 15 osób w zakresie Profesjonalna sekretarka + moduł języka angielskiego współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1. Funkcjonowanie sekretariatu 16 godz. - Czynności sekretarskie: wysyłanie i odbieranie faksów, kopiowanie dokumentów, oprawianie dokumentów, wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej 2 godz. teorii, 10godz. praktyki - Archiwizacja akt osobowych i ochrona danych osobowych 4 godz. teorii 2. Czynności biurowe 33 godz.:.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia będą realizowane w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich - Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Spawanie MAG, MIG, TIG współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA SPECJALISTYCZNEGO "LABOR-S" S.C. B.I M.LESIUK
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA SPECJALISTYCZNEGO "LABOR-S" S.C. B.I M.LESIUK
- Ośrodek Szkolenia Specjalistycznego LABOR-S B. I M. Lesiuk, ul. Lwowska 32, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78000,00
Oferta z najniższą ceną: 62000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki i spycharki w klasie III współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SP Z O O ODDZIAŁ CHRZANÓW
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SP Z O O ODDZIAŁ CHRZANÓW
- Wojewódzki Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o. w Katowicach Oddział Chrzanów, ul. Polna 15, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121500,00
Oferta z najniższą ceną: 121500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Magazynier współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35155,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32400,00
Oferta z najniższą ceną: 32400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych w czterech edycjach po 15 osób w zakresie Nowoczesny sprzedawca współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Centrum Kształcenia Zawodowego w Kętach Centrum Kształcenia Zawodowego w Kętach, ul.Żwirki i Wigury 27b, 23-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62325,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40800,00
Oferta z najniższą ceną: 39600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58740,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych w czterech edycjach po 15 osób w zakresie Pracownik kadrowo-płacowy współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Centrum Kształcenia Zawodowego w Kętach, ul.Żwirki i Wigury 27b, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58200,00
Oferta z najniższą ceną: 58200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Księgowość komputerowa współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Społeczna Szkoła Zarządzania i Handlu, ul. St. Leszczyńskiej 7, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26000,00
Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych w trzech edycjach po 15 osób w zakresie Operator wózków jezdniowych współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30400,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29250,00
Oferta z najniższą ceną: 29250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30089,70
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Florystyka - bukieciarstwo współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53640,00
Oferta z najniższą ceną: 43700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53640,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób w zakresie Kosmetyczka - wizażystka współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58440,00
Oferta z najniższą ceną: 47500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 15 osób w zakresie Profesjonalna sekretarka + moduł języka angielskiego współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA OCZKO CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH
jakie przetargi wygrała firma
MARIA OCZKO CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH
- Centrum Kształcenia Dorosłych, ul.Żwirki i Wigury 27, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45645,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31680,00
Oferta z najniższą ceną: 31680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.