Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-31
Opole: Usługa badania ewaluacyjnego pn. Wyzwania rozwojowe gmin województwa opolskiego w kontekście zielonej gospodarki. Nr postępowania: DOA-IV.272.55.2014
Numer ogłoszenia: 166145 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa badania ewaluacyjnego pn. Wyzwania rozwojowe gmin województwa opolskiego w kontekście zielonej gospodarki. Nr postępowania: DOA-IV.272.55.2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa badania ewaluacyjnego pn. Wyzwania rozwojowe gmin województwa opolskiego w kontekście zielonej gospodarki. Nr postępowania: DOA-IV.272.55.2014. Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do SIWZ tj.: a) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA tj. - Opis przedmiotu badania ewaluacyjnego pn. Wyzwania rozwojowe gmin województwa opolskiego w kontekście zielonej gospodarki, b) Zał. do OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Tabela rekomendacji, c) Zał. do OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Karta Oceny Procesu i Wyników Badania Ewaluacyjnego, d) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY - które stanowią integralną część SIWZ; Nr CPV: 79315000-5 usługi badań społecznych, 73110000-6 usługi badawcze, 79419000-4 usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00-5, 73.11.00.00-6, 79.41.90.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dot.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, oraz - Zamawiający wymaga przeprowadzenia, co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu i przeprowadzeniu badania społecznego i-lub badania ewaluacyjnego, w tym co najmniej jednego w obszarze dotyczącym oceny interwencji w ramach programów Unii Europejskiej (bez względu na źródło finansowania) oraz co najmniej jednego w obszarze dotyczącym oceny działań w ramach zielonej gospodarki (pod pojęciem zielona gospodarka rozumie się nową ścieżkę rozwoju społeczno-gospodarczego, w bardziej efektywny sposób realizującego cele zrównoważonego rozwoju; zielona gospodarka czerpie z doświadczeń ekonomii środowiskowej oraz zapewnia właściwe relacje pomiędzy gospodarką i ekosystemami; obejmuje ona szereg węższych zagadnień, takich jak: rozwój czystych technologii, odnawialnych źródeł energii, poprawę efektywności energetycznej i materiałowej, zmianę modelu konsumpcji i produkcji na bardziej zrównoważony, zintegrowaną politykę produktową, zielone zamówienia publiczne, zielone miejsca pracy, czy ekologiczną reformę fiskalną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda wraz z dowodami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. - na podstawie, których przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz: odnośnie osób: -odnośnie wykształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - Zamawiający wymaga wykazania się osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat wykształcenia osób (wymagane jest wykształcenie wyższe dla minimum 2 osób wchodzących w skład Zespołu Badawczego, w tym dla Kierownika Badania), -odnośnie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia) - Zespół Badawczy powinien składać się z co najmniej 3 osób, w tym Kierownik Badania oraz min. 2 osoby, których wymagane doświadczenia wymienione są poniżej: 1) Kierownik Badania posiadający: 1.1. doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych i-lub badań ewaluacyjnych programów-projektów Unii Europejskiej w zakresie badań ilościowych, jak i badań jakościowych (brał udział w realizacji przynajmniej dwóch badań społecznych i-lub badań ewaluacyjnych o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każde), oraz 1.2. doświadczenie w kierowaniu Zespołem Badawczym (kierował przynajmniej jednym badaniem społecznym i-lub badaniem ewaluacyjnym o wartości co najmniej 40 000 zł brutto - można wykazać doświadczenie z ppkt. 1.1. lub inne), 2) Pozostałe osoby wchodzące w skład Zespołu Badawczego - tj. min. 2 osoby, które mają posiadać następujące doświadczenie: -pierwsza osoba w Zespole posiadająca doświadczenie w prowadzeniu badań ewaluacyjnych, w zakresie badań ilościowych i badań jakościowych dotyczących oceny Programu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i-lub w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (brała udział w realizacji przynajmniej dwóch badań ewaluacyjnych o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każde: jednego dotyczącego oceny Programu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, drugiego dotyczącego oceny Programu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, lub brała udział w realizacji przynajmniej jednego badania ewaluacyjnego o wartości co najmniej 40 000 zł brutto - w przypadku gdy badanie dotyczyło oceny programów z obu funduszy); -druga osoba w Zespole posiadająca doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych i-lub badań ewaluacyjnych dotyczących oceny działań w ramach zielonej gospodarki (brała udział w realizacji przynajmniej jednego badania społecznego i-lub badania ewaluacyjnego o wartości co najmniej 40 000 zł brutto). - na podstawie, których przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wykaz cen technik - metod badawczych oraz produktów ewaluacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem przygotowanego. -Opis dodatkowych założeń badania ewaluacyjnego (oceniany wg kryteriów oceny ofert )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - trafność dodatkowych pytań ewaluacyjnych - 30
- 3 - użyteczność dodatkowych metod-technik badawczych wraz z trafną próbą badawczą - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 11. 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i nie może naruszać przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, gdy: 1) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, powodujące konieczność zmiany składu osobowego Zespołu Badawczego, a zmiana składu osobowego Zespołu Badawczego jest niezbędna do realizacji przedmiotu umowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ w części dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), 3) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 4) nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian dotyczących wytycznych i zaleceń w zakresie wdrażania i oceny programów operacyjnych, z których finansowane jest niniejsze Zadanie, o których mowa w § 3, 6) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, np. braku możliwości przeprowadzenia zbierania i-lub analizowania danych oraz osiągnięcia wymaganych prób badawczych, a konieczność zastosowania innych metod zbierania i-lub analizowania danych oraz wielkości prób badawczych niż zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ (z zastrzeżeniem, że cena umowna nie ulegnie zmianie), jest niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest zastosowania innych metod zbierania i-lub analizowania danych oraz wielkości prób badawczych, 7) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 8) gdy nastąpi zmiana źródła finansowania umowy lub dodane zostanie nowe źródło finansowania umowy, to kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania i doda (lub zmieni) odpowiednie logo i informację o współfinansowaniu umowy, 9) wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm). 3. Dopuszcza się rozwiązanie Umowy w każdym czasie, za pisemnym porozumieniem Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Woj. Opolskie-Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, p.102, Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych, zamowieniapubliczne@opolskie.pl; faks:(77)5416403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, p.102, Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 40 na odcinku m. Kędzierzyn Koźle od km 67+550 do km 69+500 o łącznej długości 1,950 km
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Wykonanie badań ankietowych dla Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH w podziale na 2 części.
- PZP.2.2025- Przeprowadzenie pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI) badanie pn. "Średnie i duże przedsiębiorstwa działające w Polsce wykorzystujące sztuczną inteligencję wewnątrz przedsiębiorstwa".
- Wybór wiodącego eksperta ukraińskiego w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.