eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie dodatkowych barier energochłonnych na odcinku drogi S7 Pasłęk - Miłomłyn oraz drogach serwisowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Olsztyn: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie dodatkowych barier energochłonnych na odcinku drogi S7 Pasłęk - Miłomłyn oraz drogach serwisowych
Numer ogłoszenia: 16949 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263473 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie dodatkowych barier energochłonnych na odcinku drogi S7 Pasłęk - Miłomłyn oraz drogach serwisowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych barier energochłonnych na odcinku drogi S7 Pasłęk - Miłomłyn oraz drogach serwisowych. Zamówienie to stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na Budowę drogi ekspresowej nr 7 na odcinku Kalsk (Pasłęk) - Miłomłyn - umowa z dnia 01.02.2009 r. nr GDDKiA-O/OL-R2-R1-2811-02/09.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 908820,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 880658,23

  • Oferta z najniższą ceną: 880658,23 / Oferta z najwyższą ceną: 880658,23

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zasłało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykazując spełnienie powyższych przesłanek Zamawiający wskazuje, że: 1) udzielenie zamówienia podstawowego miało miejsce 01.02.2009 r.; 2) zamówienie jest wykonywane przez wykonawcę robót podstawowych; 3) suma udzielonych zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (kwoty 669.187.013,50 zł); 4) zamówienie dotyczy tego samego rodzaju zamówień; 5) w trakcie prowadzenie zamówienia podstawowego w trybie przetargu ograniczonego Zamawiający zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego; 6) zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym - polega na powtórzeniu tych samych robót, co w zamówieniu podstawowym. W zamówieniu podstawowym ustawianie barier drogowych jest objęte zapisami ST D-07.05.01 i D-07.05.02 oraz pozycjami Kosztorysu ofertowego Roboty drogowe - dział Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.