eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączKosmetyczka - wizażystka ze stylizacją paznokci. Nr postępowaniaDOR-271-30/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Nowy Sącz: Kosmetyczka - wizażystka ze stylizacją paznokci. Nr postępowania: DOR-271-30/14
Numer ogłoszenia: 170903 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kosmetyczka - wizażystka ze stylizacją paznokci. Nr postępowania: DOR-271-30/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn.: Kosmetyczka - wizażystka ze stylizacją paznokci. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kosmetyczki - wizażystki, stylistki paznokci (manikiurzystki). Ponadto Zamawiający wymaga, aby kursanci uzyskali podstawowe informacje pozwalające na ewentualne rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej związanej z tematyką szkolenia. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 63 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 430 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Zadania zawodowe kosmetyczki - wizażystki ze stylizacją paznokci - obejmujący 70 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych z zakresu m.in. wizaż, kosmetyka, makijaż, stylizacja paznokci, zasady postępowania z klientem; 1.2. Moduł II - Własna działalność gospodarcza - obejmujący 20 godzin zegarowych zajęć z zagadnień umożliwiających rozpoczęcie działalności gospodarczej; 1.3. Moduł III - Warsztaty - obejmujący 130 godzin zegarowych zajęć w instytucji szkolącej wyposażonej w specjalne stanowiska kosmetyczne oraz stanowiska do stylizacji paznokci - dla każdego uczestnika szkolenia. 1.4. Moduł IV - Praktyka zawodowa - 210 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach kosmetycznych. Praktyka zawodowa powinna być zorganizowana u pracodawców, którzy potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę i zakres szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych (obejmujący Moduł I, II, III), który powinien zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Przygotowanie harmonogramu zajęć praktycznych zawierającego: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numer telefonu do opiekuna stanowiskowego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć praktycznych nie później niż na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do podjęcia pracy w zawodzie kosmetyczki - wizażystki, stylistki paznokci (manikiurzystki) oraz uzyskanie podstawowych informacji pozwalających na ewentualne rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej związanej z tematyką szkolenia; 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia; 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U.2012, poz. 186). 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. MODUŁ I - Zadania zawodowe kosmetyczki - wizażystki ze stylizacją paznokci - obejmujący 70 godzin zegarowych zajęć teoretyczno-zawodowych z zakresu m.in. wizaż, kosmetyka, makijaż, stylizacja paznokci, zasady postępowania z klientem, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) Kosmetyka 1.1) Wyposażenie gabinetu kosmetycznego 1.2) Preparaty kosmetyczne 1.3) Rozpoznanie rodzaju cery i jej pielęgnacja: elementy anatomii prawidłowej organizmu ludzkiego, elementy anatomii funkcjonalnej i rozwojowej 1.4) Rozpoznanie przeciwwskazań do wykonywania odpowiednich zabiegów kosmetycznych 1.5) Określenie i identyfikowanie defektów kosmetycznych, przyczyn ich powstawania oraz sposobów ich tuszowania i likwidowania 1.6) Zabiegi kosmetyczne: nawilżające, oczyszczające, łagodzące, liftingujące, złuszczające 1.7) Metody likwidacji cellulitu 1.8) Wykonywanie masażu twarzy 1.9) Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery 1.10) Zabiegi pielęgnacyjne: skóry twarzy, wybranych części ciała 1.11) Poznanie sposobów usuwania owłosienia i wykonywanie depilacji różnych części ciała 1.12) Obsługa profesjonalnych urządzeń kosmetycznych; metody, środki oraz ogólne zasady dezynfekcji i sterylizacji narzędzi 1.13) Piercing 2) Wizaż 2.1) Opracowanie kolorystyki makijażu i ubioru, eksponującej walory urody klientki 2.2) Określenie, modelowanie kształtów twarzy i kamuflowanie defektów skóry 2.3) Zasady doboru ubioru do różnych okoliczności (zawodowych, towarzyskich, wieczorowych itp.) 2.4) Określanie wpływu linii, proporcji, kolorów i deseni ubioru na proporcje sylwetki 2.5) Korygowanie kształtów twarzy i defektów skórnych poprzez odpowiedni makijaż 2.6) Tuszowanie mankamentów sylwetki ubiorem 2.7) Dobieranie dodatków do sylwetki i typu urody 2.8) Charakteryzowanie wyrobów perfumeryjnych i dobieranie zapachu do charakteru klientki, pory roku, pory dnia; trendy w makijażu, teoria koloru 3) Makijaż 3.1) Analiza kształtów twarzy, oczu, techniki modelowania twarzy - cieniowanie i rozjaśnianie; modelowanie kształtu: twarz, usta, oczy 3.2) Demakijaż i pielęgnacja twarzy, 3.3) Henna, regulacja łuku brwiowego 3.4) Omówienie produktów: korektory, podkłady, pudry i inne 3.5) Wykonywanie makijażu: dziennego, okazjonalnego, wieczorowego, ślubnego, fantazyjnego, fotograficznego, biznesowego, artystycznego. 4) Stylizacja paznokci (manicure) 4.1) Budowa i choroby paznokcia, typy płytki paznokciowej i problemy z nimi związane 4.2) Metody i środki oraz ogólne zasady dezynfekcji i sterylizacji narzędzi pracy 4.3) Pielęgnacja dłoni i stóp oraz produkty do pielęgnacji paznokci 4.4) Malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa 4.5) Omówienie metod zdobienia paznokci - i ich zastosowanie 4.6) Rozpoznanie przeciwwskazań do wykonywania manicure, pedicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i stóp 4.7) Wykonywanie zabiegów przedłużania i rekonstrukcji płytki paznokciowej 4.8) Zdobienie paznokci akrylem kolorowym 4.9) Zdobnictwo paznokci przy użyciu biżuterii, folii, nail-piercing oraz kalkomania 5) Zasady postępowania z klientem 5.1) Wiedza o człowieku jako podmiocie oddziaływań doradczych 5.2) Etyka zawodowa i kultura osobista 5.3) Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e zajęcia Modułu I spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/y wykształcenie: co najmniej średnie kierunkowe, - posiadała/posiadały: min. 3-letni staż pracy zgodny z tematyką modułu, - prowadziła/y: co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. Moduł II - Własna działalność gospodarcza - obejmujący 20 godzin zegarowych zajęć z zagadnień umożliwiających rozpoczęcie działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga, aby w ramach Modułu II kursanci uzyskali podstawowe informacje pozwalające na ewentualne rozpoczęcie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w zakresie usług kosmetycznych - wizażu oraz stylizacji paznokci (manicure). Moduł ten powinien zawierać między innymi następujące zagadnienia tematyczne: 1) Pomysł na własną działalność gospodarczą 2) Identyfikowanie szans i zagrożeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek, badanie rynku usług kosmetycznych; 3) Cechy osoby przedsiębiorczej 4) Badanie rynku usług kosmetycznych 5) Biznesplan 6) Źródła pozyskiwania kapitału na uruchomienie własnej firmy 7) obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy 8) Aktywne metody pozyskiwania zleceń 9) 1 godzina zajęć - spotkanie z przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie tematyki szkolenia. Zamawiający wymaga aby spotkanie prowadziła osoba, która prowadzi działalność gospodarczą powyżej 3 lat. Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł II spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały wykształcenie o specjalności: przedsiębiorczość albo zarządzanie albo marketing - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe; prowadziła/prowadziły co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej. 5.3. MODUŁ III - Warsztaty - obejmujący 130 godzin zegarowych zajęć warsztatowych w instytucji szkolącej wyposażonej w specjalne stanowiska kosmetyczne oraz stanowiska do stylizacji paznokci - dla każdego uczestnika szkolenia. Program zajęć warsztatowych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas Modułu I; Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł III spełniała/y następujące warunki: posiadała/y: wykształcenie nie niższe jak średnie kierunkowe, posiadała/posiadały: min. 3-letni staż pracy zgodny z tematyką modułu, prowadziła/y co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.4. Moduł IV- Praktyka zawodowa - 210 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach kosmetycznych posiadających odpowiednia wyposażenie oraz doświadczenie w zakresie kosmetyki oraz stylizacji paznokci (manicure). Program zajęć praktycznych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas Modułu I i III. Celem w/w Modułu jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie kosmetyczki, wizażystki i stylistki paznokci poprzez efektywne wykonywanie obowiązków/zadań polegających na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia podczas zajęć teoretyczno - zawodowych, Zamawiający wymaga wyznaczenia w każdej firmie, w której kursanci będą odbywać zajęcia praktyczne opiekuna stanowiskowego. Liczba kursantów w jednej firmie nie może być większa niż 2 osoby. Praktyka zawodowa powinna być zorganizowana u pracodawców, którzy potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk posiadali wykształcenie: co najmniej średnie zawodowe i 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub średnie zawodowe i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub wyższe zawodowe, podyplomowe, magisterskie i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie sporządzoną przez opiekuna stanowiskowego w danej firmie, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 6. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie programu szkolenia w poszczególnych modułach ze względu na praktyczną realizację celu szkolenia, to jest przygotowanie uczestników szkolenia do podjęcia pracy w zawodzie kosmetyczki - wizażystki, stylistki paznokci (manikiurzystki) oraz rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej związanej z tematyką szkolenia. Nie dopuszcza się natomiast zmiany ilości godzin zajęć w poszczególnych modułach. 7. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić: 7.1. test sprawdzający wiedzę kursantów z tematyki zajęć teoretyczno-zawodowych, który ma być przeprowadzony bezpośrednio po zajęciach z Modułów I, II i III; 8. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 8.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 8.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667) na papierze kredowym; W/w zaświadczenia powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość i adres zamieszkania tej osoby, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 8.3. certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzających ukończenie szkolenia, które powinny zawierać informacje z pkt. 8.2. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. 9. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 10. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający żąda zgodnie z Art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 674 wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże minimum 1 szkolenie zgodne z przedmiotem zamówienia. Załączony wykaz szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia powinien zawierać m.in.: nazwę szkolenia; wartość szkolenia; termin realizacji szkolenia; nazwę i adres zleceniodawcy. Do każdego z zamieszczonych w wykazie szkoleń należy dołączyć dowody (np. dokumenty) czy szkolenia zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu i dokumentach wymaganych w specyfikacji (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 3 do specyfikacji). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz wykonanych usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (np. dokumentów), czy zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do specyfikacji, 2) Certyfikat jakości usług ISO - oryginał lub kopię poświadczoną (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w przypadku posiadania stosownego dokumentu, 3) Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - oryginał lub kopię poświadczoną (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w przypadku posiadania stosownego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30
  • 3 - Certyfikat jakości usług ISO - 10
  • 4 - Akredytacja Kuratorium Oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) niepodjęcia szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy przez bezrobotnego, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 1.1. Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2. Zamawiający wyliczy do umowy koszt szkolenia jednej osoby brutto, jako iloraz całkowitej ceny brutto za szkolenie przez ilość uczestników szkolenia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu stosownie do postanowień pkt. 1 b) wynagrodzenie za szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.