Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Kłodzko: usługi edukacyjne
Numer ogłoszenia: 170944 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8658179, faks 0-74 8658179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie usług edukacyjnych dla 120 osób, w tym: dla 90 osób pełnoletnich, posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz 30 osób w wieku aktywności zawodowej, wychowanków rodzinnej lub instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz opuszczających placówki , o których mowa w art. 88 ustawy o pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I - Trening kompetencji i umiejętności społecznych; Zadanie II - Poradnictwo grupowe w zakresie praw i uprawnień osób niepełnosprawnych; Zadanie III - Doradztwo zawodowe: Etap I - doradztwo zawodowe grupowe, Etap II - doradztwo zawodowe indywidualne; Zadanie IV - Warsztaty umiejętności życiowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny (na rok 2013) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: W zadaniu I: - 3 szkolenia grupowe (minimum 7 - 10 osób w grupie) dla osób dorosłych, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym zadania I lub o tematyce porównywalnej; - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL; W zadaniu II: - 3 szkolenia grupowe (minimum 7 - 10 osób w grupie) dla osób dorosłych, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym zadania II lub o tematyce porównywalnej; - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL; W zadaniu III: - dla etapu I: 3 usługi dla osób dorosłych z zakresu doradztwa grupowego (minimum 7 - 10 osób w grupie) , w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym etapu I w zadaniu III lub o tematyce porównywalnej; - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL; - dla etapu II: doradztwo indywidualne dla minimum 20 osób dorosłych. W zadaniu IV: - 3 warsztaty/usługi grupowe (minimum 7 - 10 osób w grupie) dla osób dorosłych, w tym 1 zajęcia grupowe dla osób niepełnosprawnych zgodne z zakresem tematycznym zadania IV lub o tematyce porównywalnej; - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych w ramach projektów PO KL;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował osobami jak niżej: w Zadaniu I: wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; kwalifikacje: uprawnienia: psychologa i/lub terapeuty i/lub socjologa i/lub pedagoga; doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi); 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych. w Zadaniu II: wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi), 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych; w Zadaniu III: minimum 2 doradców zawodowych wykształcenie: wyższe; kwalifikacje: uprawnienia doradcy zawodowego doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi), 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych; w Zadaniu IV: wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; kwalifikacje: uprawnienia: psychologa i/lub terapeuty i/lub socjologa i/lub pedagoga, doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym (w tym również z osobami niepełnosprawnymi), 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne oświadczenie o posiadaniu aktualnego (na rok 2013) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; b) pisemne oświadczenie o zapewnieniu/posiadaniu odpowiedniej bazy lokalowej i technicznej do przeprowadzenia zajęć, dołączając opis tej bazy (adres, lokalizacja) i wyposażenia technicznego wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami; c) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3 - Program - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) zmiany miejsca przeprowadzenia zajęć; c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia usługi; d) zmiany harmonogramu zajęć; e) odstąpienia od realizacji części programu usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko;.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko;.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 48 osób, w podziale na dwie grupy po 24 osoby; Miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko; Termin wykonania zadania: rozpoczęcie nie wcześniej, niż 03.06.2013r. - zakończenie najpóźniej do 14.06.2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poradnictwo grupowe w zakresie praw i uprawnień osób niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 24 osób (jedna grupa); Miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko; Termin wykonania zadania: rozpoczęcie nie wcześniej, niż 03.06.2013r. - zakończenie najpóźniej do 14.06.2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doradztwo zawodowe: Etap I - doradztwo zawodowe grupowe Etap II - doradztwo zawodowe indywidualne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I: Usługa dla 72 osób w podziale na 3 grupy po 24 osoby; Miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko; Termin wykonania zadania: rozpoczęcie nie wcześniej, niż 17.06.2013r. - zakończenie najpóźniej do 30.06.2013r. Etap II: Usługa dla 48 osób (osoby nie będące uczestnikami Etapu I); Miejsce przeprowadzenia usługi; miasto Kłodzko; Termin wykonania zadania: rozpoczęcie nie wcześniej, niż 01.07.2013r. - zakończenie najpóźniej do 31.07.2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty umiejętności życiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dla 48 osób w podziale na dwie grupy po 24 osoby; Miejsce przeprowadzenia usługi: miasto Kłodzko; Termin wykonania zadania: rozpoczęcie nie wcześniej niż 01.07.2013r. - zakończenie najpóźniej do 31.07.2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Program - 20
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach piwnic w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku.
- Wymiana urządzeń w kotłowni w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont budynku Kłodzkiego Ośrodka Kultury wraz z remontem konserwatorskim elewacji, stolarki okiennej ........
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D, km 1+200 - 4+363 [ intensywne opady deszczu, wrzesień 2024 r.]
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 cykli szkoleń kompetencyjnych dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego
- Świadczenie usług szkoleniowo-treningowych w ramach projektu pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu FEPZ 2021-2027
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu i uruchomienie kompletnego systemu studia podcastowego wraz z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na studio
- "Python Developer", "Kurs barberski od podstaw", "Trener personalny" - szkolenia indywidualne osób bezrobotnych (FP)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.