eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaInstalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK wraz ze świadczeniem usług dodatkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Warszawa: Instalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK wraz ze świadczeniem usług dodatkowych.
Numer ogłoszenia: 171982 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA , ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5082462, faks 022 5081216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckikmswia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK wraz ze świadczeniem usług dodatkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Instalacja, wdrożenie i parametryzacja oprogramowania Pracownia RCKiK będącego modułem oprogramowania Krajowy Rejestr Dawców Krwi, opracowanego w ramach projektu Utworzenie Krajowego Rejestru Dawców Krwi, zrealizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004,2006, Priorytet 1 Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.5 Rozwój systemu dostępu przedsiębiorców do informacji i usług publicznych on-line, na podstawie umowy z Ministerstwem Edukacji i Nauki nr WKP,1,1.5.0,2,2005,7,23,264,U z dnia 12 grudnia 2005 r. (zwanego Oprogramowaniem lub Systemem) wraz ze świadczeniem usług serwisowych, a także usług utrzymania i rozwoju Oprogramowania. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 2 lat od dnia zakończenia wdrożenia Oprogramowania usług serwisowych w zakresie Oprogramowania polegających na: a)usuwaniu błędów wynikających z niewłaściwej pracy, konfiguracji lub modyfikacji Systemu, b)aktualizacji Oprogramowania wynikającą z konieczności wgrania poprawek naprawiających błędne funkcjonowanie Oprogramowania. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje także świadczenie rzecz Zamawiającego w okresie 2 lat od dnia zakończenia wdrożenia Oprogramowania usług utrzymania i rozwoju Oprogramowania polegających na: a)utrzymaniu Systemu w ruchu na zasadach funkcjonalności z dnia zakończenia wdrożenia Oprogramowania oraz na parametryzacji Systemu na życzenie Zamawiającego bez dodawania dodatkowych funkcji z zastrzeżeniem pkt. 2.1.5 SIWZ, b)rozwoju Oprogramowania polegającym na dostosowaniu do zmian w zasadach Medycznych, realizacji postulowanych drobniejszych zmian w funkcjonalności oraz wsparciu w niwelowaniu skutków pomyłek operatorskich, c)dostosowywaniu raportów generowanych przez System do wymagań Zamawiającego. d)konsultacjach merytorycznych, wsparciu technicznym działań Zamawiającego, wsparciu w konfiguracji aplikacji Systemu, e)aktualizacji wersji Oprogramowania, f)konsultacjach,wsparciu działań Zamawiającego w zakresie urządzeń współpracujących z Systemem. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego rozszerzania funkcjonalności Oprogramowania (dodawania dodatkowych funkcji) w takim samym zakresie w jakim rozszerzanie funkcjonalności Oprogramowania realizowane będzie w Instytucie Transfuzjologii i Hematologii z siedzibą w Warszawie oraz innych jednostkach użytkujących z Systemem na terenie kraju.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do druku Oferta - metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie obejmujące wykonanie systemu informatycznego o wartości minimum 300 000 zł brutto (wartość nie może obejmować infrastruktury sprzętowej), b)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 4 zamówienia obejmujące zakresem przeprowadzenie szkoleń z systemów informatycznych dot. zarządzania krwią dla co najmniej 20 osób każde. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie. - wzór Wykazu stanowi Załącznik Nr 2 do druku Oferta. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniał ten warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do druku Oferta - metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu: Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Wzór Wykazu stanowi Załączniki Nr 3 do druku Oferta. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującymi osobami: 1) Kierownik Projektu (minimum 1 osoba): a)posiada kwalifikacje potwierdzone ważnymi certyfikatami: PRINCE2 Practitioner lub IPMA min. Level C lub Project Management Professional (PMP) lub wyższym; b)w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym zakończonym sukcesem (odebranym przez zamawiającego) projekcie informatycznym o czasie trwania nie krótszym niż 6 miesięcy; c)w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zrealizował, pełniąc funkcję kierownika projektu, co najmniej 1 projekt z budżetem powyżej 300 000 PLN brutto; d)posiada wyższe wykształcenie; e)posiada znajomość języka polskiego. 2) Analityk (minimum 1 osoba): a)w ciągu ostatnich 3 lat nabył co najmniej 12 miesięczne doświadczenie (w tym przynajmniej 6 miesięcy w obszarze ochrony zdrowia) w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych; b)w ciągu ostatnich 3 lat nabył co najmniej 12 miesięczne doświadczenie (w tym przynajmniej 6 miesięcy w obszarze ochrony zdrowia) w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych)wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania, diagramów DFD uwzględniających wszystkich uczestników projektu i użytkowników; c)w ciągu ostatnich 3 lat przez okres co najmniej 6 miesięcy zarządzał zespołem zadaniowym; d)posiada wyższe wykształcenie; e)posiada znajomość języka polskiego. 3) Ekspert ds. wdrożenia i utrzymania (minimum 2 osoby): a)posiada doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych w ostatnich 3 latach odpowiadał za przeprowadzenie zakończonego sukcesem wdrożenia (przyjęte przez zamawiającego)w którym liczba użytkowników końcowych przekracza 20 osób; b)posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w projektowaniu utrzymania dla systemów informatycznych, projektowaniu procesów utrzymaniowych, ról i odpowiedzialności oraz definiowaniu katalogu usług; c)posiada co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie wdrażania i serwisowania systemu Pracownia RCKiK będącego modułem oprogramowania Krajowy Rejestr Dawców Krwi opracowanego w ramach projektu Utworzenie Krajowego Rejestru Dawców Krwi, zrealizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004 -2006, Priorytet 1 Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.5 Rozwój systemu dostępu przedsiębiorców do informacji i usług publicznych on-line, na podstawie umowy z Ministerstwem Edukacji i Nauki nr WKP,1,1.5.0,2,2005,7,23,264,U z dnia 12 grudnia 2005 r.; d)posiada znajomość języka polskiego; e)posiada wyższe wykształcenie. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga by w ramach informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia Wykonawca przedstawił: a)w zakresie potwierdzenie wyższego wykształcenia: informacja o ukończonej uczelni z podaniem kierunku i wydziału studiów oraz dacie uzyskania dyplomu, b)w zakresie potwierdzenia doświadczenia zawodowego: okresy pracy oraz podmioty na rzecz, których realizowano zadania, c)w zakresie potwierdzenia doświadczenia w projekcie: informacje na temat zakresu projektu, wartości projektu. okresu realizacji projektu oraz podmiotu na rzecz którego realizowane były zadania, d)w zakresie kwalifikacji zawodowych potwierdzanych certyfikatem: numer certyfikatu, data wystawienia oraz okres ważności (jeśli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do druku Oferta - metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckikmswia.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02 - 507 Warszawa, Nowy Pawilon IX piętro, pokój 18 lub 19..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 11:30, miejsce: Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA, ul. Wołoska 137, 02 - 507 Warszawa, Nowy Pawilon IX piętro, pokój 18 lub 19..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.