To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-02-09
Jawor: ¦wiadczenie us³ug pocztowych
Numer og³oszenia: 17243 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 6305 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 8702021, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pocztowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Jawor na podstawie umowy o ¶wiadczenie us³ug pocztowych przez operatora pocztowego uprawnionego do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz.1529 ze zm.). 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± us³ugi pocztowe, ¶wiadczone w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje nadawanie przesy³ek wymagaj±cych zastosowania przepisów szczególnych Kodeksu postêpowania cywilnego, Kodeksu postêpowania administracyjnego i Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów dotycz±cych nadawania przesy³ek ze skutkiem zachowania terminów wymaganych przepisami postêpowania cywilnego, administracyjnego i podatkowego. 3. Przez przesy³kê pocztow± bêd±c± przedmiotem zamówienia rozumie siê rzecz opatrzon± oznaczeniem adresata i adresem, przed³o¿on± do przyjêcia lub przyjêt± przez operatora pocztowego w celu przemieszczenia i dorêczenia adresatowi, w tym: 1) druk - przesy³kê pocztow± zawieraj±c± informacjê pisemn± lub graficzn±, zwielokrotnion± za pomoc± technik drukarskich lub podobnych, utrwalon± na papierze albo innym materiale u¿ywanym w drukarstwie. 2) paczkê pocztow± - przesy³kê rejestrowan±, niebêd±c± przesy³k± listow±, o masie do 20.000 g i wymiarach, z których ka¿dy nie mo¿e przekroczyæ 2.000 mm albo które nie mog± przekroczyæ 3.000 mm dla sumy d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ. 3) przesy³kê dla ociemnia³ych - przesy³kê z korespondencj± lub druk, o masie do 7.000 g, w których informacja jest utrwalona pismem wypuk³ym lub na innym no¶niku dostêpnym do odczytu przez niewidomych lub ociemnia³ych, nadane w sposób umo¿liwiaj±cy sprawdzenie zawarto¶ci. 4) przesy³kê kuriersk± - przesy³kê listow± bêd±c± przesy³k± rejestrowan± lub paczkê pocztow±, przyjmowan±, sortowan±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób ³±cznie zapewniaj±cy: bezpo¶redni odbiór przesy³ki pocztowej od nadawcy, ¶ledzenie przesy³ki pocztowej od momentu nadania do dorêczenia, dorêczenie przesy³ki pocztowej w gwarantowanym terminie okre¶lonym w umowie o ¶wiadczenie us³ug pocztowych, dorêczenie przesy³ki pocztowej bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki pocztowej w formie pisemnej. 5) przesy³kê listow± - przesy³kê pocztow± z korespondencj± lub druk, z wy³±czeniem przesy³ek reklamowych. 6) przesy³kê polecon± - przesy³kê listow± bêd±ca przesy³k± rejestrowan±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem. 7) przesy³kê rejestrowan± - przesy³kê pocztow± przyjêt± za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczana za pokwitowaniem odbioru. 8) przesy³kê nierejestrowan± - przesy³kê listow±, nie wymagaj±c± ¿adnego pokwitowania. 9) przesy³kê reklamow± - przesy³kê pocztow± nierejestrowan± zawieraj±c± wy³±cznie materia³ reklamowy, marketingowy lub promocyjny, wysy³an± jednorazowo do co najmniej 50 adresatów, z identyczn± zawarto¶ci± i identyczn± tre¶ci±, ró¿ni±c± siê jedynie oznaczeniem adresata, adresem lub innymi danymi zmiennymi niezmieniaj±cymi tre¶ci przekazywanej informacji. 10) przesy³kê z korespondencj± - przesy³kê pocztow± niebêd±c± drukiem, zawieraj±c± informacjê utrwalon± na dowolnym no¶niku, w tym utrwalon± pismem wypuk³ym. 11) przesy³kê z zadeklarowan± warto¶ci± - przesy³kê rejestrowan±, za której utratê, ubytek zawarto¶ci lub uszkodzenie operator pocztowy ponosi odpowiedzialno¶æ do wysoko¶ci warto¶ci przesy³ki podanej przez nadawcê. 12) przesy³kê ekonomiczn± - przesy³kê pocztow±, nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii (dorêczan± zgodnie z minimalnymi wska¼nikami terminowo¶ci dorêczeñ przesy³ek okre¶lonymi przepisami prawa). 13) przesy³kê priorytetow± - przesy³kê pocztow± najszybszej kategorii (dorêczan± zgodnie z minimalnymi wska¼nikami terminowo¶ci dorêczeñ przesy³ek okre¶lonymi przepisami prawa dot. wykonywania us³ug pocztowych). 14) przesy³kê listow± zwyk³± - przesy³kê nierejestrowan±, nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii (ekonomiczn±). 15) przesy³kê listow± priorytetow± - przesy³kê nierejestrowan±, najszybszej kategorii. 16) przesy³kê listow± polecon± - przesy³kê rejestrowan±, nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii. 17) przesy³kê listow± polecon± priorytetow± - przesy³kê rejestrowan±, najszybszej kategorii. 18) przesy³kê za potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesy³kê rejestrowan±, z dorêczanym nadawcy zwrotnym formularzem, w postaci papierowej, opatrzonym napisem Potwierdzenie odbioru, na którym adresat pokwitowa³ odbiór przesy³ki (tzw. zwrotk±), (odbiorca kwituje odbiór przesy³ki na zwrotce przeznaczonej dla nadawcy niezale¿nie od pokwitowania, na którym podpisuje dorêczenie przesy³ki rejestrowanej). 19) kartkê pocztow± - przesy³kê listow± w formie pojedynczej kartki wykonanej ze sztywnego papieru, nadan± bez opakowania, z wydzielon± praw± czê¶ci± strony adresowej przeznaczon± na oznaczenie adresata i jego adres, oraz opatrzona znakiem op³aty pocztowej. 20) przesy³kê listow± o gabarycie A - przesy³kê o wymiarach: a) minimum - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm, b) maksimum - ¿aden wymiar nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm. 21) przesy³kê listow± o gabarycie B - przesy³kê o wymiarach: a) minimum - je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza wysoko¶æ 20 mm lub d³ugo¶æ 325 mm lub szeroko¶æ 230 mm, b) maksimum - gdy suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci wynosi 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm. 22) paczkê pocztow± zwyk³± - przesy³kê rejestrowan±, nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii (ekonomiczn±). 23) paczkê pocztow± priorytetow± - przesy³kê rejestrowan±, najszybszej kategorii. 24) paczkê pocztow± o gabarycie A - paczkê o wymiarach: a) minimum - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm, b) maksimum - ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: d³ugo¶æ 600 mm, szeroko¶æ 500 mm, wysoko¶æ 300 mm. 25) paczkê pocztow± o gabarycie B - paczkê o wymiarach: c) minimum - je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza d³ugo¶æ 600 mm lub szeroko¶æ 500 mm lub wysoko¶æ 300 mm, d) maksimum - gdy suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ - 3000 mm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500 mm. 26) przesy³kê kuriersk± ekspresow± - przesy³kê rejestrowan± z gwarantowanym dorêczeniem w nastêpnym dniu do oznaczonej godziny. 27) zwroty przesy³ek - zwrócone przesy³ki rejestrowane do nadawcy, po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania odbiorcy (w tym odmowa jej przyjêcia i pokwitowania odbioru). 4. Szczegó³owy zakres przesy³ek pocztowych (rodzaje oraz szacunkowe ilo¶ci) zawiera formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 1a do specyfikacji. Okre¶lone w za³±czniku nr 1a do SIWZ rodzaje oraz liczba przesy³ek pocztowych maj± charakter szacunkowy i nie stanowi± ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do nadania w podanych ilo¶ciach i rodzajach. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e rzeczywiste ilo¶ci i rodzaje przesy³ek pocztowych bêd± wynikaæ z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego i mog± odbiegaæ od ilo¶ci podanych w zestawieniu. W przypadku nadawania przez Zamawiaj±cego przesy³ek pocztowych nie ujêtych w zestawieniu, podstaw± rozliczeñ z Zamawiaj±cym bêd± ceny zawarte w obowi±zuj±cym w dacie przyjêcia przesy³ek pocztowych cenniku us³ug pocztowych Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w: 1) ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz.1529 ze zm.) oraz przepisów wydanych na jej podstawie, 2) ustawie z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postêpowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.), 3) ustawie z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postêpowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267), 4) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012r., poz. 749 ze zm.), 5) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). 6. Od Wykonawcy wymaga siê spe³nienia nastêpuj±cych warunków w zakresie ¶wiadczenia ww. us³ug pocztowych: 1) Umo¿liwienia odbioru i dostarczania przesy³ek pocztowych przez wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego w punkcie nadawczym wskazanym przez Wykonawcê znajduj±cym siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 1 km od siedziby Zamawiaj±cego, czynnym w dniach i godzinach pracy Zamawiaj±cego. 2) Umo¿liwienia nadania pilnych przesy³ek pocztowych przez wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego w punkcie nadawczym wskazanym przez Wykonawcê, znajduj±cym siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 1 km od siedziby Zamawiaj±cego, równie¿ w innych godzinach ni¿ okre¶lone w umowie. 3) Nadawania przesy³ek pocztowych w dniu ich odbioru od Zamawiaj±cego. 4) Umo¿liwienia nadawania przesy³ek pocztowych do ka¿dego wskazanego miejsca w kraju i za granic± objêtego Porozumieniem ze ¦wiatow± Konwencj± Pocztow±. 5) Dostarczania przesy³ek pocztowych do adresatów w kopertach i opakowaniach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiaj±cego, z zachowaniem jako minimum dla przedmiotu zamówienia wska¼ników czasu przebiegu przesy³ek pocztowych wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. z rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013r., poz. 545). 6) Dostarczenia bezp³atnie Zamawiaj±cemu druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesy³ek pocztowych krajowych i zagranicznych. 7) Na ¿±danie Zamawiaj±cego dostarczania przesy³ek pocztowych do adresatów z u¿yciem druków zwrotnego potwierdzenia odbioru zwi±zanych z postêpowaniem cywilnym, administracyjnym i podatkowym dostarczonych przez Zamawiaj±cego. 8) Dorêczanie przesy³ek dot. postêpowania cywilnego, administracyjnego i podatkowego powinno nastêpowaæ na zasadach i w trybie okre¶lonym w przepisach szczególnych dot. danego postepowania. 9) Umo¿liwienia odbioru przez Zamawiaj±cego pokwitowanych przez adresata zwrotnych potwierdzeñ odbioru, niezw³ocznie po dostarczeniu przesy³ki pocztowej. Dorêczone potwierdzenie odbioru winno zawieraæ czyteln± datê i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecno¶ci adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dorêczenia przesy³ki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat mo¿e odebraæ przesy³kê. Termin do odbioru przesy³ki przez adresata wynosi 7 dni, licz±c od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjêcia przesy³ki w tym terminie, przesy³ka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia, o mo¿liwo¶ci odbioru przesy³ki w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od pierwszego zawiadomienia. Po up³ywie terminu odbioru przesy³ka winna byæ zwrócona Zamawiaj±cemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 10) Op³ata za zwrot przesy³ki nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ po³owa op³aty za us³ugê pocztow± ustalonej dla tej przesy³ki w cenniku us³ug pocztowych Wykonawcy i powinna odpowiadaæ op³acie wynikaj±cej z cennika Wykonawcy ujêtego w formularzu cenowym. 11) Rozliczania nale¿no¶ci w formie skredytowanej na podstawie faktycznie nadanych lub zwróconych przesy³ek pocztowych w okresie obrachunkowym - 1 miesi±ca. 12) Za³±czania do faktury VAT potwierdzaj±cej wykonanie us³ugi zestawienia okre¶laj±cego ilo¶æ i rodzaj faktycznie nadanych przesy³ek pocztowych oraz zwróconych przesy³ek pocztowych, a tak¿e sumê nale¿nych Wykonawcy op³at pocztowych. 13) Przyjmowania reklamacji Zamawiaj±cego. Reklamacje z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania us³ugi Zamawiaj±cy mo¿e zg³osiæ do Wykonawcy po up³ywie 14-go dnia od dnia nadania przesy³ki rejestrowanej, nie pó¼niej jednak ni¿ 12 miesiêcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje nie mo¿e przekroczyæ 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 14) Przetwarzania informacji i danych pozyskanych w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz.1529 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). 15) Pe³nej odpowiedzialno¶ci cywilno-prawnej za bêd±ce przedmiotem zamówienia przesy³ki pocztowe oraz zwi±zane z nimi informacje i dane. 7. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do w³a¶ciwego przygotowania przesy³ek pocztowych do nadania w sposób uporz±dkowany wed³ug kategorii rodzajowej, wagowej i ilo¶ciowej. Przesy³ki listowe rejestrowane nadawane bêd± na podstawie wykazu listów poleconych (ksi±¿ki nadawczej). Przesy³ki nierejestrowane nadawane bêd± na podstawie wykazu nadanych przesy³ek pocztowych - ilo¶æ i waga przyjêtych lub zwróconych przesy³ek, sporz±dzonego przez Zamawiaj±cego. Paczki nadawane bêd± na podstawie wykazu paczek (ksi±¿ki nadawczej) z podaniem ilo¶ci paczek i ich wagi. Wykazy sporz±dzane bêd± w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy (orygina³) i Zamawiaj±cego (kopia). 8. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ: Kod CPV: 64.11.00.00-0 us³ugi pocztowe.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.11.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska Spó³ka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 129975,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 95417,33
Oferta z najni¿sz± cen±: 95417,33 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 247066,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Termomodernizacja krytej p³ywalni "S³owianka" w Jaworze.
- Modernizacja 13 lokali stanowi±cych mieszkalny zasób Gminy Jawor
wiêcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zwi±zku Miêdzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Korzenna w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.