eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont sanitariatów w IV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie ul. Krzemionki 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Kraków: Remont sanitariatów w IV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie ul. Krzemionki 11
Numer ogłoszenia: 172850 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4, ul. Krzemionki 11, 30-525 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6563620, fax 012 6563620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=214

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w IV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie ul. Krzemionki 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty sanitarne i c.o. - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, demontaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej , demontaż instalacji c.o. , wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej , montaż nowych urządzeń sanitarnych i c.o. , wykonanie prób szczelności wykonanej instalacji, Roboty instalacji elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia ,zakup i montaż sygnalizatorów ruchowych do sygnalizatora dymowego i wentylacji mechanicznej ,badanie i pomiary instalacji elektrycznej wraz z protokołem , Roboty ogólnobudowlane- wyburzenie ścianki działowej, rozbiórka kabin W.C. , demontaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami , skucie posadzki , skucie okładzin ścian z płytek i zniszczonych tynków na ścianach i sufitach , zeskrobanie i zmycie starych farb, wymurowanie ścianki działowej z bloczków YTONG, wykonanie sufitów podwieszanych ,wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat.III na ścianach i suficie, okładzina ścian- flizowanie do wysokości 2,06 m płytkami z kamieni sztucznych na kleju, zagruntowanie i wykonanie gładzi gipsowej na suficie i pozostałych ścianach , 2-krotne malowanie ścian /wys. 1,4m / i sufitów farbami emulsyjnymi do pomieszczeń wilgotnych, wykonanie wylewki cementowej posadzek z wyprofilowaniem spadków do kratek odpływowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej np. typu UZIN z wywinięciem na ściany 10 cm, wykonanie posadzki z płytek gresowych szkliwionych antypoślizgowych na kleju ,montaż ścianek kabin W.C. systemowych wraz z drzwiami , klamkami i blokadami , zakup i montaż luster w toaletach , wywóz materiałów z rozbiórki .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 . W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 9 lutego 2004r.Nr 19 poz.177z późn.zm. ) oraz spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 cyt. Ustawy i wymogi dodatkowe określone w SIWZ . 2. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli zaistnieje chociażby jedna sytuacja z Art. 89 . ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych , 3 .Ustawowe wymagania oferenci winni potwierdzić stosownymi oświadczeniami oraz udokumentować godnie z punktem III.4 niniejszej specyfikacji . 4. Nie dopuszcza się składania oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określił to Zamawiający (oferty wariantowej) , 5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6.Każdy oferent może zaproponować tylko jedną cenę i złożyć tylko jedną ofertę , 7.Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie ,zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane z późniejszymi zmianami . Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji , a komplet /w 2-ch egz./ przekazać przy odbiorze końcowym . 8. Oferent udzieli co najmniej trzyletniej gwarancji. 9. Rozliczenie nastąpi w walucie polskiej /PLN/ , 10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Oferent musi przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia , 11. Okres związania ofertą wynosi 30 dni tj. do dnia 11.11. 2007r., 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, jak również zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w Art.67 ust.1 pkt 6 i 7 . 14. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się ani przekazywania oświadczeń , dokumentów ,pism drogą elektroniczną .Dopuszczalne jest porozumiewanie się przez faks (fax 012 656-36-20) pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia treści dokonanej czynności na piśmie / nie dotyczy to składania ofert, które muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać : - wypełniony , podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 1 , - wypełniony , podpisany i opieczętowany druk oświadczenia oferenta - zał. Nr 2 - dokumenty tj.: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy / - kserokopię, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki ( kserokopię ) , 2. pełnomocnictwo - imienne upoważnienie do reprezentowania oferenta w niniejszym zamówieniu jeżeli wymieniona osoba / osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej , 3.dokumenty stwierdzające ,że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przepisami uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku kierownika robót aktualną kopię zaświadczenia potwierdzającego jego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , 4. kosztorys ofertowy z wykazem materiałów ,sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót z podaniem danych wyjściowych do kosztorysowania jak rbg , kp. , zysk oraz 22% podatek VAT . Ostateczna cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku i wpisana do formularza ofertowego /netto ,22% VAT i brutto/ Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=214

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 30 - 525 Kraków ul. Krzemionki 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:30, miejsce: 30 - 525 Kraków ul. Krzemionki 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.