To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Radecznica: Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dwóch dźwigów
Numer ogłoszenia: 174521 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143039 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4, 22-463 Radecznica, woj. lubelskie, tel. 0...84 6818002, faks 0...84 6818792.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dwóch dźwigów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dwóch dźwigów o Q=1600 kg lub 21 osób, przystosowanych do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w Pawilonie Głównym Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) pozwoleniem na budowę, 2) projektem budowlano-wykonawczym, 3) przedmiarami robót, 4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. W skład robót wchodzi wykonanie: a) izolacji fundamentów oraz zabezpieczenie murów, b) robót budowlanych przy elewacji zachodniej, c) robót ziemnych pod fundamenty i profilowanie skarpy, d) ław i stopów fundamentowych, ścian żelbetowych i betonowych z izolacjami, e) konstrukcji stalowej z fasadą szklaną, f) zakup i montaż dźwigów g) płyt stropowych, schodów oraz balustrad, h) konstrukcji dachu i pokrycie, i) płyt fundamentowych i posadzek podszybia, j) piwnic i wiatrołapu, k) izolacji sufitu, okładzin gipsowych wraz z malowaniem, l) tynków wewnętrznych wraz z malowaniem, m) opaski odwadniającej, n) stolarki drzwiowej, o) centralnego ogrzewania, p) zasilania w energię dźwigów szpitalnych. 4. Zakres prac obejmuje: 1) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp i p.poż., zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 2) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniając warunki prowadzenia robót budowlanych - zgodnie z art. 21 ustawy Prawo budowlane; 3) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu materiałów własnych wskazanych w projekcie i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, o jakości zatwierdzonej przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 4) zorganizowanie zaplecza budowy we własnym zakresie i na własny koszt, utrzymania go w należytym porządku; 5) prowadzenie dziennika budowy i dokonywania wpisów będących dokumentacją realizowanych robót budowlanych; 6) ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej na podstawie wskazań podliczników zainstalowanych przez Wykonawcę; 7) ponoszenie kosztów wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); 8) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu umowy; 9) przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (ppoż., ochrony znajdującego się na placu budowy mienia) i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót; 10) zapewnienie na własny koszt odbiorów technicznych w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu; 11) dostawę, montaż, uruchomienie nowych dźwigów - wraz z uzyskaniem wymaganych prawem dopuszczeń (UDT) do użytkowania i eksploatacji (rejestracja) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010 r., w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. Nr 229, poz. 1502 z późn. zm.); 12) dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej dźwigów zawierającej dodatkowo niezbędne instrukcje obsługi i konserwacji, gwarancję - w języku polskim przed planowanym zarejestrowaniem dźwigu; 13) ponoszenie odpowiedzialności przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje oraz swoich Podwykonawców; 14) uzyskanie odbioru częściowego całości robót objętych zamówieniem wraz z mapą geodezyjną. 5. Ze względu na wysokie walory zabytkowe, architektoniczne i historyczne Pawilon Główny (dawniej gimnazjum w zespole klasztornym OO. Bernardynów w Radecznicy) został wpisany decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 27 lipca 1978r. do rejestru zabytków pod pozycją A/187 i podlega prawnej ochronie konserwatorskiej. 6. Wykonawca będzie wykonywał pracę w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowego funkcjonowania Szpitala (w Pawilonie Głównym mieszczą się trzy oddziały szpitalne: Oddział I terapii uzależnień od alkoholu, Oddział II psychiatryczny dla przewlekle chorych, Oddział III psychiatryczny dla dorosłych - męski oraz Apteka). 7. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45223000-6, 45313100-5, 45111200-0, 45320000-6, 45262100-2, 45261100-5, 45262210-6, 45262300-4, 45260000-7, 45421000-4, 45440000-3, 45310000-3, 45331100-7. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, a na zaoferowane urządzenia udzieli gwarancji określonej przez producenta oraz 12 miesięcy rękojmi. 9. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00-6, 45.31.31.00-5, 45.11.12.00-0, 45.32.00.00-6, 45.26.21.00-2, 45.26.11.00-5, 45.26.22.10-6, 45.26.23.00-4, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE INWEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE INWEX SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEX Sp. z o.o., Brody Małe 2C, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1149516,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1082847,46
Oferta z najniższą ceną: 1082847,46 / Oferta z najwyższą ceną: 1761103,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADECZNICA
więcej: przetargi RADECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.