To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Bartoszyce: Dostawa mebli do lokalu GCI.
Numer ogłoszenia: 17567 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348287 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do lokalu GCI..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli obejmująca: wykonanie przedmiaru, wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli w lokalu Informacji Turystycznej w Bartoszycach, w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej - RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.. 2) Lokal Informacji Turystycznej znajduje się w Bartoszycach (11-200), przy ul. Bohaterów Warszawy 96. 3) Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowania, nie uszkodzone. 4) Podanie nazw, znaków towarowych lub pochodzenia artykułów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu określenie ich cech technicznych i jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oferowane meble muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, dotyczącymi mebli biurowych oraz posiadać klasę higieny E1. 7) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej - RPO Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPU MEBLE Szydlik Andrzej, ul. Gnieźnieńska 5, 11-100 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4877,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4146,33
Oferta z najniższą ceną: 4146,33 / Oferta z najwyższą ceną: 4146,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
- Zakup sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu "Poprawa zdrowia pracowników w Gminie Gniewkowo"
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach - zakup i dostawa mebli
- Zakup i dostawa mebli oraz foteli obrotowych na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych TJO
- Zakup mebli biurowych
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.