eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówRealizacja 7 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Dzierżoniów: Realizacja 7 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 175868 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupdzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja 7 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 7 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy: 1.Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG 2.Szkolenie okresowe kierowców wykonujących transport drogowy na przewóz rzeczy 3.Szkolenie przygotowujące do uzyskania świadectwa kwalifikacji zawodowej na przewóz rzeczy w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej 4.Projektowanie stron internetowych z obsługą programów graficznych z elementami przedsiębiorczości 5. Skuteczna sprzedaż z elementami negocjacji i autoprezentacji z obsługą komputera na poziomie zaawansowanym oraz nauką języka angielskiego na poziomie zaawansowanym 6.Kierowca operator wózków jezdniowych 7.Uprawnienia elektryczne do 1 kV.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - posiada (aktualny na 2014 rok) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla jego siedziby. Oraz dodatkowo w przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : posiada atest do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub jednorazową zgodę na prowadzenie kursu spawania zgodnie z przedmiotem zamówienia, wydane przez jednostkę uprawnioną do rejestracji i nadzorowania kursów oraz egzaminów spawalniczych. Oraz dodatkowo w przypadku zadania częściowego nr 2 i 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzony przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - na czas realizacji szkolenia będzie dysponował stanowiskami spawalniczymi przystosowanymi do spawania metodą TIG stali węglowych i wysokostopowych w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, tak aby jedno stanowisko spawalnicze przypadało na jednego uczestnika szkolenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. W przypadku zadania częściowego nr 2, 3 i 7 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : -dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji szkolenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. W przypadku zadania częściowego nr 4 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - na czas realizacji szkolenia będzie dysponował co najmniej jednym komputerem na jednego uczestnika szkolenia wyposażonym w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, napęd CD - RW lub DVD-RW umożliwiający wielokrotny zapis płyt CD-RW lub DVD-RW oraz stały dostęp do Internetu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. W przypadku zadania częściowego nr 5 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - na czas realizacji szkolenia będzie dysponował co najmniej jednym komputerem na jednego uczestnika wyposażonym w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, napęd CD - RW lub DVD-RW umożliwiający wielokrotny zapis płyt CD-RW lub DVD-RW oraz stały dostęp do Internetu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - na czas realizacji szkolenia zapewniona będzie taka ilość wózków jezdniowych podnośnikowych (kat. II WJO), jaka jest niezbędna do tego, aby każdy uczestnik szkolenia mógł odbyć wymaganą ilość godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem. Urządzenia muszą spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy.Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem w ten sposób, że czas jazdy wózkiem maksymalnie 3 osób może być liczony jednocześnie dla trzech uczestników szkolenia, z tym jednak zastrzeżeniem, że osoby aktualnie niejeżdżące wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełniane błędy. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami, tj.: w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia spawalnicze w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia egzaminatora w zakresie objętym szkoleniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez osoby nie posiadające ww. uprawnień, co najmniej w zakresie, w jakim będą brały udział w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i przedłożonym wykazie. W przypadku zadania częściowego nr 2 i 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : -dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji szkolenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i przedłożonym wykazie. W przypadku zadania częściowego nr 4 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : -dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie modułu I: co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 150 godzin. w zakresie modułu II: co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 20 godzin. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i przedłożonym wykazie. W przypadku zadania częściowego nr 5 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - w zakresie modułu I dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 50 godzin; - w zakresie modułu II dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 50 godzin; - w zakresie modułu III dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nauczania języka angielskiego zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2013r. poz.1207). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i przedłożonym wykazie. W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje potwierdzone przez UDT zaświadczeniem kwalifikacyjnym w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO) oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 50 godzin. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i przedłożonym wykazie. W przypadku zadania częściowego nr 7 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą, posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia elektryczne do 1 kV oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu, w liczbie minimum 40 godzin. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i przedłożonym wykazie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
  • 3 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymieniowych przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) zmiany miejsca realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w rozdziale III pkt 3 lit.g,h,i niniejszej specyfikacji w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na miejsce realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27 58-200 Dzierżoniów (sekretariat - pokój nr 102).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27 58-200 Dzierżoniów (sekretariat - pokój nr 102).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 193 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami kwalifikacyjnymi spawacza), w tym: 21 godz. teorii TIG stale węglowe i wysokostopowe, 80 godz. praktyki TIG (stale węglowe), 6 godz. egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, 80 godz. praktyki TIG (stale wysokostopowe), 6 godz. egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. c) Zakres szkolenia: Zasady BHP i p.poż., teoria TIG stale węglowe i wysokostopowe, praktyka TIG stale węglowe i wysokostopowe. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik ww. egzaminów książka spawacza oraz świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą 141 (grupa materiałowa 1 i 8). f) Termin realizacji: 08.09.2014 - 10.10.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydatkycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie okresowe kierowców wykonujących transport drogowy na przewóz rzeczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 35 godz. szkolenia na 1 uczestnika zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 ze zm.). c) Zakres szkolenia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 ze zm.). d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz uzyskały prawo jazdy kat. C lub C +E do 10.09.2009r., zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Szkolenie okresowe kierowców wykonujących transport drogowy na przewóz rzeczy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające ukończenie szkolenia okresowego. f) Termin realizacji: 04.08.2014 - 08.08.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie przygotowujące do uzyskania świadectwa kwalifikacji zawodowej na przewóz rzeczy w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b)Wymagana ilość godzin szkolenia: 142 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 140 godz. szkolenia zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 ze zm.), 1 godz. egzaminu wewnętrznego,1 godz. zajęć przygotowujących do testu kwalifikacyjnego dotyczącego kwalifikacji wstępnej przyspieszonej. c) Zakres szkolenia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314 ze zm.). d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe, ukończyły 21 rok życia oraz uzyskały prawo jazdy kat. C lub C+E po 10.09.2009r., zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Szkolenie przygotowujące do uzyskania świadectwa kwalifikacji zawodowej na przewóz rzeczy w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik testu kwalifikacyjnego dotyczącego kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające uzyskanie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej. f) Termin realizacji: 22.08.2014 - 30.09.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projektowanie stron internetowych z obsługą programów graficznych z elementami przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 300 godz. szkolenia na 1 uczestnika, w tym: moduł I: 279 godz. nauki projektowania stron internetowych z obsługą programów graficznych moduł II : 20 godz. elementów przedsiębiorczości 1 godz. egzaminu wewnętrznego obejmującego moduł I i II c) Zakres szkolenia: moduł I :Zasady BHP i p. poż., budowa strony internetowej zgodnie ze strukturą języka HTML, umieszczanie i formatowanie na stronie internetowej: tekstu, obrazków; wykonywanie połączeń na stronach internetowych; stosowanie tabel w budowie stron internetowych, opracowywanie formularzy, opracowywanie strony internetowej przy pomocy ramek; budowa i struktura stylu; definiowanie: czcionki, tekstu, koloru, tła, odstępów za pomocą stylów; definiowanie selektorów wykorzystując klasy i identyfikatory; poznawanie narzędzi programowych oraz modyfikowanie parametrów pracy w programie Corel Draw; podstawy rysunku wektorowego i precyzyjne rysowanie obiektów wektorowych i linii; wstawianie i modyfikowanie tekstu; importowanie i eksportowanie grafiki; podstawowe elementy pracy w programie Adobe Photoshop; praca z kolorem; narzędzia edycyjne; modyfikacja obrazków; wykorzystanie obiektów tekstowych w obrazku; projektowanie afiszy informacyjnych i plakatów; moduł II: elementy przedsiębiorczości: rejestracja działalności gospodarczej; system podatkowy i system ubezpieczeń społecznych w Polsce; formy prawne prowadzenia działalności; podstawy rachunkowości, marketing i techniki sprzedaży; kontakty z bankami i źródła finansowania; biznes plan; elementy prawa pracy; negocjacje i komunikacja interpersonalna. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. średnie ogólne, podstawową znajomość obsługi komputera w zakresie użytkowania komputera, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, przeglądania stron internetowych, komunikacji elektronicznej (teoria e-maili, komunikatory) oraz znajomość języka angielskiego na poziomie biegłości językowej min. A1, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Projektowanie stron internetowych z obsługą programów graficznych z elementami przedsiębiorczości. f) Termin realizacji: 01.10.2014 - 28.11.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Skuteczna sprzedaż z elementami negocjacji i autoprezentacji z obsługą komputera na poziomie zaawansowanym oraz nauką języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 350 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami wewnętrznymi), w tym: moduł I: 100 godz. nauki z zakresu skutecznej sprzedaży z elementami negocjacji i autoprezentacji, 1 godz. egzaminu wewnętrznego; moduł II: 98 godz. praktycznej nauki obsługi komputera na poziomie zaawansowanym; moduł III: 150 godz. nauki języka angielskiego na poziomie biegłości językowej B1; 1 godz. egzaminu wewnętrznego. c) Zakres szkolenia: moduł I: zasady BHP i p.poż., stosowanie norm obyczajowych, estetycznych i etycznych; prowadzenie rozmów z klientami; prowadzenie korespondencji; pozyskiwanie informacji rynkowych; analizowanie i interpretowanie informacji marketingowych; prowadzenie analizy sytuacyjnej rynku; przygotowanie i prowadzenie sprzedaży; prowadzenie sprzedaży sieciowej; działania po zakończeniu sprzedaży; rodzaje taktyk negocjacyjnych; stosowanie taktyk negocjacyjnych; autoprezentacja; moduł II: nauka obsługi komputera na poziomie zaawansowanym w zakresie: użytkowania komputera, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, przeglądania stron internetowych, komunikacji elektronicznej (teoria e-maili, komunikatory), grafiki menadżerskiej i prezentacji (obiekty graficzne - wprowadzenie, manipulacja, rysowanie; tworzenie prezentacji; formatowanie tekstu, listy, tabele; praca z wykresami; przygotowanie pokazu slajdów); moduł III: nauka języka angielskiego na poziomie biegłości językowej B1. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. średnie ogólne, podstawową znajomość obsługi komputera w zakresie użytkowania komputera, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, przeglądania stron internetowych, komunikacji elektronicznej (teoria e-maili, komunikatory) oraz znajomość języka angielskiego na poziomie biegłości językowej A2, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Skuteczna sprzedaż z elementami negocjacji i autoprezentacji z obsługą komputera na poziomie zaawansowanym oraz nauką języka angielskiego na poziomie zaawansowanym. f) Termin realizacji: 25.07.2014 - 30.09.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kierowca operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 100 godz. szkolenia na 1 uczestnika łącznie z egzaminem wewnętrznym i kwalifikacyjnym z zakresu obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO), w tym: 58 godz. teorii (w tym: 2 godz. bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach), 38 godz. praktyki (w tym: 32 godz. praktycznej nauki jazy wózkiem, 6 godz. bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach), 2 godz. egzaminu wewnętrznego, 2 godz. egzaminu kwalifikacyjnego z zakresu obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych ( kat. II WJO). c) Zakres szkolenia: Co najmniej minimalne wymagania dotyczące programów szkoleń dla osób ubiegających się o uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego określone przez Urząd Dozoru Technicznego z uwzględnieniem: BHP przy eksploatacji wózków jezdniowych; podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany; budowa i wyposażenie wózka jezdniowego; czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego; klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego; przepisy ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym; organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku; urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym; trasa wózka oraz czynności związane z manewrami; wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym: bez ładunku, z ładunkiem, na wzniesieniu z obciążeniem, z osprzętem; bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach. . d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kierowca operator wózków jezdniowych oraz zaświadczenie uprawniające do bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem LPG oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego zaświadczenie kwalifikacyjne UDT w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO). f) Termin realizacji: 01.10.2014 - 28.10.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Uprawnienia elektryczne do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 65 godz. szkolenia na 1 uczestnika ( łącznie z egzaminem wewnętrznym i zewnętrznym), w tym: 63 godz. teorii, 1 godzina egzaminu wewnętrznego, 1 godz. egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz.828 ze zm.) na uprawnienia na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. c) Zakres szkolenia: Zgodny z § 6 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz.828 ze zm.) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 KV. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Uprawnienia elektryczne do 1 kV oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz.828 ze zm.), świadectwo kwalifikacyjne zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do ww. Rozporządzenia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. f) Termin realizacji: 20.10.2014 - 31.10.2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.