eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zawodowegoopiekunka osoby starszej, chorej i niepełnosprawnej dla uczestniczek projektu konkursowego Aktywne kobiety ku nowej przyszłości - aktywizacja zawodowa bezrobotnych kobiet na terenie gminy Mogilno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Mogilno: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zawodowego: opiekunka osoby starszej, chorej i niepełnosprawnej dla uczestniczek projektu konkursowego Aktywne kobiety ku nowej przyszłości - aktywizacja zawodowa bezrobotnych kobiet na terenie gminy Mogilno
Numer ogłoszenia: 178426 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie , ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3159315, faks 52 315 93 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mgops.mogilno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zawodowego: opiekunka osoby starszej, chorej i niepełnosprawnej dla uczestniczek projektu konkursowego Aktywne kobiety ku nowej przyszłości - aktywizacja zawodowa bezrobotnych kobiet na terenie gminy Mogilno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zawodowego: opiekunka osoby starszej chorej i niepełnosprawnej dla uczestniczek projektu konkursowego Aktywne kobiety ku nowej przyszłości - aktywizacja zawodowa bezrobotnych kobiet na terenie gminy Mogilno współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od 01.06.2013 do 30.06.2013. 1)Organizacja kursu: a)Kursy odbywać się będą w okresie: 01.06.2013 - 30.06.2013. b)Kurs obejmuje 145 godz. zajęć dydaktycznych, w tym: 50 godz. zajęć teoretycznych i 95 godz. zajęć praktycznych. c)Uczestnikami kursów jest 10 kobiet z terenu gminy Mogilno, zarejestrowanych w PUP jako bezrobotne, nie posiadających kwalifikacji zawodowych lub chcące dostosować je do potrzeb lokalnego rynku pracy. d)Kursy obejmują zajęcia teoretyczne oraz praktyczne w wymiarze ustalonym z Zamawiającym. e)Szczegółowa tematyka oraz harmonogram zajęć zostaje ustalona z Zamawiającym. f)Wykonawca zapewnia wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem kursów: -serwis kawowy w postaci słodkiego poczęstunku (kawa, herbata, cukier, naczynia jednorazowe, śmietanki oraz zimne napoje, ciastka) na wszystkich zajęciach teoretycznych i praktycznych; -catering obiadowy składający z co najmniej jednego gorącego posiłku (drugie danie); -wynajem sali szkoleniowych na terenie gminy Mogilno do prowadzenia zajęć teoretycznych (sala zajęć powinna być dobrze wyposażona w niezbędne tablice, sprzęt audiowizualny, stoliki, miejsca siedzące, odpowiednie oświetlenie); -zajęcia praktyczne winny być prowadzone w miejscach zapewniających możliwość nauki danego zawodu, a uczestnicy powinni mieć swojego nauka praktyki, wyspecjalizowanego w danej dziedzinie. -wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały biurowe i szkoleniowe dla uczestników kursów oraz odzież ochronną do odbywania praktyk w terenie (laczki, fartuch); -badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie, zaświadczenia od lekarzy stwierdzające brak przeciwskazań do pracy w zawodzie opiekunki osoby starszej, chorej i niepełnosprawnej oraz wszelkie inne badania związane z prawidłowym wykonaniem kursu; -zwrot kosztów dojazdów z miejsca zamieszkania na kursy i z powrotem do miejsca zamieszkania, przy czym kursy nie mogą odbywać się dalej niż 30 km od miejscowości Mogilno; -przeprowadzenie egzaminów końcowych. g)zajęcia w ramach kursów prowadzone są przez doświadczonych wykładowców z odpowiednim wykształceniem/kwalifikacjami; h)podczas zajęć prowadzone są listy obecności, ankieta oceniająca na końcu zajęć oraz dzienniki zajęć i potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych/biurowych i cateringu oraz poczęstunku w ramach serwisu kawowego; i)po zakończonych zajęciach Wykonawca przedkłada dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu zajęć, listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych/biurowych i cateringu oraz poczęstunku w ramach serwisu kawowego, kserokopię materiałów dydaktycznych przekazanych uczestnikom szkolenia oraz sporządza końcowe sprawozdanie z przebiegu kursu dla każdego uczestnika, upięte w teczce; j)wydanie zaświadczeń i certyfikatów o ukończeniu kursu zawodowego zdobytych kwalifikacjach (zgodnie z aktualnymi wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Przeprowadzenia kursów musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych-Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216. k)sale szkoleniowe, gdzie odbywają się zajęcia praktyczne oraz teoretyczne, materiały dydaktyczno-szkoleniowe muszą być oznakowane, zgodnie z aktualnymi wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2)Program kursu: Szczegółowy program kursu zawodowego należy dołączyć do oferty-załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferta spełni warunki formalne jeżeli: a)zostanie złożona w sposób określony w pkt 20 niniejszej SIWZ b)zawierała będzie: -formularz ofertowy - załącznik nr 1, -parafowany wzór umowy - załącznik nr 2, -podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, -podpisane oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4, -podpisane oświadczenie, że Wykonawca w okresie wykonywania niniejszego zamówienia posiada niezbędne uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - załącznik nr 5, -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami (Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić personel posiadający wymagane uprawnienia i zaświadczenia lekarskie) - załącznik nr 6, -wykaz wykonanych usług szkoleniowych - załącznik nr 7, -program szkolenia - załącznik nr 8, -podpisane oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 9.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent przedstawi w wykazie usług szkoleniowych (zał. Nr 7 do SIWZ) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednego kursu zawodowego z zakresu opieki nad osobą chorą, starszą i niepełnosprawną dla grup minimum dziesięcioosobowych oraz załączy potwierdzenia, ze wszystkie wymienione zamówienia zostały wykonane należycie (np. przez załączenie referencji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent przedstawi, iż każdy z wykładowców uczestniczących w wykonaniu zamówienia posiadać będzie uprawnienia do przeprowadzenia kursów za kresu przedmiotu zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz wykaże, ze każdy z wykładowców posiadać będzie doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonego co najmniej jednego kursu zawodowego w zakresie opieki nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi (zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert). W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - zg. ze wzorem zał. Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent przedstawi, iż każdy z wykładowców uczestniczących w wykonaniu zamówienia posiadać będzie uprawnienia do przeprowadzenia kursów za kresu przedmiotu zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz wykaże, ze każdy z wykładowców posiadać będzie doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonego co najmniej jednego kursu zawodowego w zakresie opieki nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi (zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert). W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - zg. ze wzorem zał. Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent przedstawi: -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mgops.mogilno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie ul. Rynek 10 88-300 Mogilno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 11:45, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie ul. Rynek 10 88-300 Mogilno - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.