Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Nowy Sącz: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w tym inspektora nadzoru inwestorskiego znak sprawy MT.2370/07/2007
Numer ogłoszenia: 182013 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435191, fax 018 4490750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.krakow.pl/sprawykomendy/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w tym inspektora nadzoru inwestorskiego znak sprawy MT.2370/07/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego w tym inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji : Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 1 w Nowym Sączu o charakterystyce inwestycji: powierzchnia zabudowy - 2.154,39 m2 powierzchnia całkowita - 5.500,68 m2 kubatura - 20.596,23 m3, ilość kondygnacji - 4 ( wspinalnia 5 ) maksymalna wysokość budynku bez wspinalni - 14,20 m ze wspinalnią - 18,80 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert do dnia 10 października 2007 r. do godz. 12:00. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , określone w Sekcji III SIWZ pkt.2.2 -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia określonymi w Sekcji III SIWZ pkt.2.2 , pkt 2.3 pkt.2.4 -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia określonej w Sekcji III SIWZ pkt.2.6 -nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 b) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określonych w Rozdziale VIII ust.2 pkt 2.3 specyfikacji; c) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień, według wzoru podanego w załączniku nr 3 do specyfikacji. Przy sporządzaniu wykazu należy uwzględnić wymagania zawarte w Rozdziale VIII ust.2. pkt 2.4 specyfikacji. d)Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt.c) zostały wykonane należycie. e) Informacja lub zobowiązanie dotyczące potencjału technicznego w zakresie określonym w rozdziale VIII ust 2 pkt 2.5. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości określonej Rozdz.VIII SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.krakow.pl/sprawykomendy/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_AZ/root_Malopolski+Komendant+Wojewodzki+Panstwowej+Strazy+Pozarnej/podmiotowe/Ogloszenia/Zamowienia+publiczne+-+ogloszenia/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu Adres pocztowy : 33-300 Nowy Sącz ul. Kościuszki 3 pokój nr 23 ( Świetlica).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Modernizacja SSP - I/Nowy Targ
- Dostawa systemu obróbki ubytkowej oraz innych narzędzi mechanicznych na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i montaż ogniw fotowoltaicznych wraz z magazynem energii dla instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Dostawy owoców i warzyw jesiennych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Listopad 2024-Czerwiec 2025"
- Dostawa aparatów ultrasonograficznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Dostawa wyposażenia dla Krynickiego Studia Baletowego im. W. Szlęka 2024 r. - część 2 i część 5".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: ,,Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha"
- "Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grędzina wraz z rozbiórką istniejących obiektów"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1274R Tryńcza- Chodaczów - Laszczyny w trybie zaprojektuj - wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków "Hołdunów" w Lędzinach
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 ...
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi dojazdowej nr 3 do gruntów rolnych i leśnych w ramach prac poscaleniowych w obrębie Smoleń gmina Pilica
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.