Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-20
Kraków: Remont sanitariatów w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących w Krakowie, 30-731 Kraków.
Numer ogłoszenia: 182026 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących im.Janusza Korczaka , ul. Grochowa 19, 30-731 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6532684, faks 012 6532091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswgrochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących w Krakowie, 30-731 Kraków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe polegają na tynkowaniu ścian, przetarciu tynków, położenie nowej wykładziny z płytek na ścianach i podłogach, pomalowaniu ścian, wykonaniu instalacji wod kan i ele, montażu urządzeń sanitarnych, wykonanie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. (siedem sanitariatów).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia winien dysponować: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - data wystawienia - odpowiednio tak jak w pkt. 9.2.1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie inne dokumenty: 9.1.5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. 9.1.6. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: - cenę oferty (c) - w rozumieniu pkt. 16.3 SIWZ - podany w miesiącach okres na jaki Wykonawca udziela gwarancji za wady fizyczne przedmiotu zamówienia. 9.1.7. Kosztorys ofertowy obejmujący pełny zakres prac objętych ofertą sporządzony wg zasad określonych w pkt. 16.4 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja ponad obowiązkową 36 miesięcy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswgrochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących w Krakowie, ul. Grochowa 19, 30-731 Kraków, www.soswgrochowa.pl, sosw.grochowa@wp.pl, tel 12 653 26 84, tel/fax 12 653 20 91.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: 15.1. Miejsce i termin składania ofert: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących w Krakowie, ul. Grochowa 19, 30-731 Kraków, - Sekretariat, dziennik podawczy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 23.1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć w zakresie tego zamówienia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w zakresie tego zamówienia. 23.2. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 23.3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp 10.1. W postępowaniu o udzieleniu zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 10.2. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących im. J. Korczaka w Krakowie, ul. Grochowa 19, 30-731 Kraków. 10.3. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: 12 653 20 91. 10. 4. Ofertę w postępowaniu można złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10.5. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: P. Ireneusz Szymański, inspektor nadzoru, 501 642 173..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa przenośnego spektrometru Ramana dla WIMIC AGH -DE-dzp.272-324/24
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-23/24
- dostawa precyzyjnej przecinarko-szlifierki dla WO - DE-dzp.272-280/24
- DOSTARCZENIE LAMP CZOŁOWCH LED
- Wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych, związanych z modernizacją i dostosowaniem pracowni zawodowych w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu "Zawodowa Małopolska".
- Opracowanie graficzne, druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna konserwacja techniczna i estetyczna klasycystycznego ołtarza głównego oraz odnowienie prezbiterium w kościele p.w. Świętego Michała Archanioła w Mordach
- Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule "Zaprojektuj i wybuduj" dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
- Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
- "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap I" i "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap II"
- Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
- Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.