Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Wilczyce: Remont z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki
Numer ogłoszenia: 182864 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remoncie z wyposażeniem budynku remizy na potrzeby funkcjonowania świetlicy wiejskiej w miejscowości Radoszki zgodnie z opisem technicznym opracowanym dla przedmiotowego zadania oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia SIWZ. 1) Planowane roboty remontowo - budowlane i renowacyjne obejmują roboty wykończeniowe, malarskie, glazurnicze, renowacyjne, montażowe tj. odpowiednio: odnowę wszystkich elewacji budynku polegającą na przygotowaniu podłoża z reperacją miejscowych ubytków w tynku, gruntowanie i malowanie ścian farbami fasadowymi, reparację miejscowych ubytków na tarasie i schodach wykonanych z lastryka na elewacji frontowej budynku; wymianę istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej na stolarkę wykonaną z PCV wypełnioną pakietem szybowym, parapetem zewnętrznym z blachy stalowej i wewnętrznym z płytek gresowych w całym budynku ( tj. na elewacji frontowej wschodniej - 6 okien, drzwi dwuskrzydłowe- 2 szt., na elewacji północnej - 6 okien; na elewacji południowej - 6 okien, na elewacji zachodniej - 6 okien); demontaż krat stalowych zabezpieczających stolarkę okienną i drzwiową na parterze, odczyszczenie, pomalowanie i ponowny montaż krat po zamontowaniu nowej stolarki; wydzielenie z pomieszczenia magazynowego na piętrze sanitariatów ( WC Męskie, WC Damskie oraz korytarza) poprzez wymurowanie dwóch ścianek działowych z cegły dziurawki o gr. muru 12[cm], poprzeczna o długości 2,84[m] i podłużna o długości 2[m] do wysokości stropu wraz z otynkowaniem; zamontowanie w powstałym WC damskim i WC męskim wyposażenia stałego tj. miski ustępowej, umywalki wiszącej z baterią oraz wykonanie podłączenia do instalacji kanalizacyjnej i wodnej z wyprowadzeniem do pomieszczenia znajdującego się poniżej stropu; wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania oświetlenia w powstałych dwóch WC z jednoczesnym montażem zakupionych wentylatorów elektrycznych, które będą znajdować się w otworze wentylacyjnym; ułożenie na posadzkach płytek gresowych na klej z fugowaniem w pomieszczeniach wydzielonych na sanitariaty na wys. 2[m], w pomieszczeniu gospodarczo - socjalnym na wys. 2[m]; malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach przeznaczonych na funkcjonowanie świetlicy wiejskiej po uprzednim przygotowaniu podłoża, reperacja miejscowych ubytków, gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ( na piętrze: korytarz, sala wystawowa - multimedialna, pomieszczenie pomocniczo - gospodarcze, powstałe sanitariaty WC męskie, WC damskie z korytarzem; na parterze: holl, klatka schodowa, sala komputerowa dla mieszkańców); odnowa nawierzchni podłogi drewnianej w sali wystawowo- konferencyjno multimedialnej i sali komputerowej dla mieszkańców na parterze oraz malowanie balustrad schodowych wewnętrznych oraz zewnętrznych po dokonaniu miejscowych napraw polegających na prostowaniu ugiętych elementów z ich mocowaniem; wymiana opraw świetlówkowych ; wymiana łączników warstwowych ; wykucie z muru kratek wentylacyjnych i drzwiczek, montaż kratek wentylacyjnych typ A o obwodzie do 2400mm- do przewodów murowanych; wymiana opraw świetlówkowych 2 x 40 W; montaż rolet z listew; rozebranie podłóg drewnianych; montaż progu; wymiana gniazd wtyczkowych; zakup wraz z podłączeniem aparatów grzewczych, nagrzewnice 2500 W- szt. 2 Roboty do wykonania obejmują także: rozbiórkę kuchni kaflowej w pom. gospodarczo - socjalnym na piętrze; wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, cieplnych oraz przeciwdźwiękowych, Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x25cm na zaprawie klejowej, wykucie z muru ościeżnic drewnianych; malowanie ościeżnic stalowych dla drzwi wewnątrz lokalowych i wejściowych do lokalu; montaż skrzydeł drzwiowych płytowych szklonych; wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 na zaprawie klejowej, wymiana desek podłogowych; odgrzybienie desek przez dwukrotne powlekanie powierzchni preparatami solowymi metodą smarowania; dwukrotne malowanie podłóg drewnianych; wykonanie cokolika z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 15x15 na zaprawie klejowej; przeszlifowanie i oczyszczenie nawierzchni z lastryka; 2) Wyposażenie: a) zakup atlasu do ćwiczeń stacjonarnego z regulacją obciążenia dla ćwiczenia motylków oraz wyciskania, minimum dwa stanowiska do ćwiczeń, atlas wraz z ławeczką do ćwiczeń brzuszków - szt. 1; b) zakup stołów konferencyjnych z blatem laminowanym z płyty wiórowej i nogach stalowych o wymiarach ok. 200 x 90 x 80[cm] (szerokość x głębokość x wysokość) - szt. 5; c) zakup krzeseł konferencyjnych tapicerowanych pokrytych tkaniną na nogach stalowych - szt. 30; d) zakup biurka pod komputer stacjonarny z płyty wiórowej laminowanej o wymiarach nie mniejszych niż 90 x 70 x 50[cm] (szerokość x wysokość x głębokość) - szt. 1 ; e) zakup krzesła obrotowego do biurka pod komputer - profilowane, tapicerowane, na siłowniku - szt. 1; f) zakup zestawu komputerowego wyposażonego w myszkę optyczną, monitor LCD 19 cal, głośniki komputerowe (2 szt. głośników nie mniejsze niż 2W i jeden głośnik nie mniejszy niż 5W), listwę zasilającą z podświetlanym włącznikiem, bezpiecznikiem - długość przewodu nie mniejszą niż 5 metrów, klawiaturę multimedialną, komputer (twardy dysk nie mniejszy niż 1 TB, oraz jego pamięć pojemności podręcznej nie mniejsza niż 32 MB cache), karta graficzna o pamięci nie mniejszej niż 1024MB, procesor nie mniejszy niż 3GHz, DVD-RW, obudowa, zasilacz nie mniejszy niż 500W, pamięć RAM nie mniejsza niż 4GB, płyta główna, czytnik kart pamięci, zestaw komputerowy musi być nowy z gwarancją nie mniej niż 12 miesięcy - 1 kpl.; g) zakup oprogramowania standardowego Windows 7 - szt. 1; h) zakup szafki meblowej stojącej z płyty wiórowej laminowanej o wymiarach jednej szafki 180 x 70 x 50 [cm] lub większych - szt. 4; i) zakup telewizora LCD - 42 cale, gwarancja 12 miesięcy - 1 szt.; j) zakup uchwytu ściennego do mocowania telewizora - 1szt.; k) zakup anteny siatkowej z zasilaczem i przewodem koncentrycznym o długości 30m - 1 kpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 2. Podstawą do wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego będzie decyzja Zamawiającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 2) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotowym budynkiem remizy zakresem prac, pozwoleniem na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych ujętych w opisie technicznym opracowanym dla przedmiotowego zadania - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany terminu wykonania, w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej: jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, 3) zmniejszenia zakresu rzeczowego, konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót wynikających z konieczności zmiany zakresu robót ze względu na obowiązujące przepisy lub normy wynikłe w trakcie realizacji inwestycji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce
Wilczyce 174
27- 612 Wilczyce
Pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 07:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27- 612 Wilczyce Pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.08.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.