To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Tczew: Dostawa artykułów biurowych i artykułów użytku codziennego 13/PN/2009
Numer ogłoszenia: 183118 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103898 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. 30 Stycznia 58, Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7776635, faks 058 5313830.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i artykułów użytku codziennego 13/PN/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i artykułów użytku codziennego. Zamówienie należy zrealizować sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia 20.05.2009 roku do 19.05.2010 roku. Dostarczenie przedmiotu zamówienia określa się na 3 dni od zgłoszenia telefonicznego przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00 - 21.12.54.00 21.23.20.00 - 21.23.20.00 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 24.51.30.00 - 24.51.30.00 28.61.21.00 - 28.61.21.00 24.51.32.91 - 24.51.32.91 17.21.42.00 - 17.21.42.00 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.42.00 - Ścierki 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 25.22.21.00 - 25.22.21.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 183777.8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. Kas J. Kasperski sp. j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16357.04
- Oferta z najniższą ceną: 16357.04 oferta z najwyższą ceną: 18134.06
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. Kas J. Kasperski sp. j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9844.31
- Oferta z najniższą ceną: 9844.31 oferta z najwyższą ceną: 10528.01
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. Kas J. Kasperski sp. j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 42216.61
- Oferta z najniższą ceną: 42216.61 oferta z najwyższą ceną: 45305.82
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Isatis S.C., Solec 7, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 38227.08
- Oferta z najniższą ceną: 38227.08 oferta z najwyższą ceną: 38227.08
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daunpol Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1917.40
- Oferta z najniższą ceną: 1917.40 oferta z najwyższą ceną: 1917.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daunpol Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9000.00
- Oferta z najniższą ceną: 9000.00 oferta z najwyższą ceną: 9000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daunpol Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27208.00
- Oferta z najniższą ceną: 27208.00 oferta z najwyższą ceną: 27517.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daunpol Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6163.36
- Oferta z najniższą ceną: 4212.00 oferta z najwyższą ceną: 6163.36
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daunpol Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6244.00
- Oferta z najniższą ceną: 6244.00 oferta z najwyższą ceną: 6244.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAZFOL GŁUSZKO I NADZIKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TAZFOL GŁUSZKO I NADZIKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Usługowo Wytwórczo Handlowe TAZFOL, ul. Rozpędziny 40 A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26600.00
- Oferta z najniższą ceną: 26600.00 oferta z najwyższą ceną: 38906.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- WYKONANIE AKTUALIZACJI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W CELU REALIZACJI ZADANIA PN. "PRZEBUDOWA SANITARIATÓW NA POZIOMIE PARTERU W BUDYNKU CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE PRZY UL. SOBIESKIEGO 10A"
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
- DOSTAWA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU NETWORK ACCESS CONTROL NAC WRAZ Z WDROŻENIEM
- Utrzymanie pasów drogowych oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2025
- "Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie"
- 16/TP/2024. Dostawa macierzy dyskowej, serwerów oraz przełączników sieciowych dla Szpitali Tczewskich S.A.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.