To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Głogów: USŁUGI SZKOLENIOWE
Numer ogłoszenia: 18332 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193053 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kod CPV: 80423000-5) w częściach określonych poniżej: Część: 1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Zdobienie paznokci (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4* osób powinno odbyć się w ciągu min. 30 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawy teoretyczne, - część praktyczna - zdobnictwo paznokci. Termin wykonania usługi winien być uzgodniony wcześniej z Zamawiającym. * Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 25%. Część: 2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4* osób powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne ( 30 godz.), - szkolenie praktyczne ( 30 godz.). Termin wykonania usługi winien być uzgodniony wcześniej z Zamawiającym. * Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 25%. Część: 3. Organizacja i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej, w tym hotelarskiej i cateringowej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia/kursu: Specjalistyczne warsztaty wyjazdowe z ekonomii społecznej dla 25 *osób, w podziale na dwie grupy. Zajęcia powinny składać się z trzech bloków tematycznych, w łącznej liczbie 20 godzin lekcyjnych: - zatrudnienie socjalne, - podmioty ekonomii społecznej: spółdzielnia socjalna, zakład aktywności zawodowej - zasady tworzenia i działania, - wizyta studyjna w spółdzielni socjalnej. * Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 8%. 3.1. W odniesieniu do części 3 przedmiotem zamówienia jest: usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wyjazdowego szkolenia/kursu pn.: Specjalistyczne warsztaty wyjazdowe z ekonomii społecznej, która obejmuje: zajęcia dydaktyczne, wizytę w spółdzielni socjalnej, przejazd tam i z powrotem, ubezpieczenie NNW uczestników szkolenia, zakwaterowanie w hotelu, w pokojach 2-osobowych z łazienką, z pełnym wyżywieniem dla 25* osób, w podziale na dwie grupy, na następujących warunkach: a) w odniesieniu do terminu przeprowadzenia warsztatów winny się one odbyć w dwóch terminach: I grupa (13 osobowa) 3-5 grudnia 2009r., II grupa (12 osobowa) 10-12 grudnia 2009r., przy czym wyjazd na warsztaty ma się odbyć w pierwszym dniu najpóźniej o godz. 9.00, a przyjazd powinien nastąpić w trzecim dniu najpóźniej o godzinie 18.00; b) w odniesieniu do zajęć dydaktycznych, kurs powinien zostać przeprowadzony przez doświadczoną kadrę posiadająca wiedzę teoretyczną i praktyczną, posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć warsztatowych lub kursów. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie ww. kwalifikacji osób zaproponowanych do przeprowadzenia szkolenia/kursu p.n.: Specjalistyczne warsztaty wyjazdowe z ekonomii społecznej. Kurs winien składać się z trzech bloków wymienionych w części 3. c) w odniesieniu do wizyty studyjnej powinna ona polegać na praktycznym zapoznaniu się z tworzeniem, działaniem spółdzielni socjalnej oraz z problemami w jej funkcjonowaniu. Winna się ona odbyć w drugim dniu warsztatów i być przeprowadzona w spółdzielni posiadającej co najmniej 2-letni okres funkcjonowania. Przewidywana liczba godzin zajęć: 8 godzin zegarowych. Zamawiający pozostawia Wykonawcom wolną rękę w wyborze spółdzielni. Rejestr spółdzielni dostępny jest na stronie internetowej: www.ekonomiaspoleczna.pl d) w odniesieniu do zakwaterowania, uczestnicy kursu/szkolenia winni zostać zakwaterowani w hotelu/ośrodku wypoczynkowym/pensjonacie, w odległości od 60 do 200km od Głogowa, w atrakcyjnym krajobrazowo regionie, w pokojach 2-osobowych z łazienkami o wysokim standardzie. Obiekt (miejsce zakwaterowania) powinien być ogrodzony, posiadać zaplecze gastronomiczne oraz dydaktyczne (np. sala konferencyjna, wykładowa, etc.), a także wydzielone miejsce do zorganizowania spotkań integracyjnych. Wykonawca załączy do oferty zdjęcia lub foldery proponowanego obiektu; e) wyżywienie powinno rozpocząć się od obiadu w dniu przyjazdu i zakończyć obiadem w dniu wyjazdu. Łącznie, w trakcie 3-dniowego pobytu na każdego uczestnika kursu/szkolenia przypadają: 3 obiady, 2 kolacje (w tym jedna uroczysta) i 2 śniadania. Należy także uwzględnić poczęstunek w postaci ciasta, a także dostęp do napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej/źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi; f) wykonawca zorganizuje i zapewni bezpłatny transport osób tam i z powrotem biorących udział w przedmiotowym szkoleniu bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przygotowanym środkiem transportu wraz z ubezpieczeniem NNW.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29100 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pn.: Aktywni i Efektywni, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZDOBIENIE PAZNOKCI
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GŁOGOWSKI OŚRODEK SZKOLENIOWY TESSA, ul. Sikorskiego 7/1, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 900
- Oferta z najniższą ceną: 900 oferta z najwyższą ceną: 960
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: KURS PRAWA JAZDY KAT. B
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Muszyński Centrum Edukacji i Doradztwa MADA
jakie przetargi wygrała firma
Józef Muszyński Centrum Edukacji i Doradztwa MADA
- OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO MADA, ul.OBROŃCÓW POKOJU 10, 67-200 GŁOGÓW, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1600
- Oferta z najniższą ceną: 1600 oferta z najwyższą ceną: 1600
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SPECJALISTYCZNE WARSZTATY WYJAZDOWE Z EKONOMII SPOŁECZNEJ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ MŁOKOSIEWICZ WIELKOPOLSKA AKADEMIA SZKOLEŃ
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ MŁOKOSIEWICZ WIELKOPOLSKA AKADEMIA SZKOLEŃ
- WIELKOPOLSKA AKADEMIA SZKOLEŃ, ul.Jana Pawła II 16, 63-720 Koźmin Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 700
- Oferta z najniższą ceną: 700 oferta z najwyższą ceną: 747
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.