Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Świecie: Całodobowa ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych kamer oraz urządzeń alarmowych w obiekcie hali widowiskowo - sportowej przy ul.icy Sienkiewicza w Świeciu
Numer ogłoszenia: 183544 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, fax 052 3311306, 3332360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swiecie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych kamer oraz urządzeń alarmowych w obiekcie hali widowiskowo - sportowej przy ul.icy Sienkiewicza w Świeciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych kamer i urządzeń alarmowych w obiekcie hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Sienkiewicza w Świeciu. Szczegółowy zakres ochrony osób i mienia określa Specyfikacja Techniczna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp., 3) są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia, 4) potencjał kadrowy i techniczny: a) posiadają grupy interwencyjne i patrole zmotoryzowane odpowiednio wyposażone - minimum jedna grupa interwencyjna i patrol zmotoryzowany b) zatrudnią pracowników ochrony posiadających licencję co najmniej I-stopnia odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w system antynapadowy, umożliwiający wezwanie grupy interwencyjnej c) posiadają świadectwa homologacji i atesty na urządzenia nadawcze i odbiorcze d) posiadają decyzję, dotyczącą przydziału częstotliwości i zezwolenia na użytkowanie urządzeń radiokomunikacyjnych 5) doświadczenie zawodowe: a) prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej trzech lat b) udokumentują wykonanie przynajmniej trzech usług o podobnym do niniejszego zamówienia charakterze o porównywalnej wartości c) zapewnią dojazd grupy interwencyjnej maksymalnie do pięciu minut d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia 500.000 złotych e) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje) 6) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 7) przyjmują warunki umowy , 8) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia przedstawione w §7 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków, 9) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy zawarte w ustawie Pzp stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) w toku badania i oceny ofert zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1) zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 88 ust.1i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w § 6 SIWZ wykonawca musi złożyć następujące dokumenty ( w tym w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 oraz 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 5) Wykaz trzech wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o porównywalnej wartości, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 6) Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie wykonanych usług zostały zrealizowane należycie 7) Wykaz liczby osób z określonymi uprawnieniami i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4 8) Dokumenty - potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do wykonania przedmiotu zamówienia - koncesja wydana przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w niniejszym postępowaniu 9) Dokumenty - potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do wykonania przedmiotu zamówienia - Decyzja o przyznaniu częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia - 500.000 złotych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 03 Wydział Inwestycyjny.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 21 (w sekretariacie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Świeciu
- Zakup i dostawa ambulansu do transportu pacjentów typ A2 wraz ze sprzętem medycznym
- Likwidacja barier architektonicznych oraz informacyjno- komunikacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Budowa II etapu pieszo-jezdni w Sulnówku
- "Remont i modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Szkole Podstawowej nr 8 w Świeciu" - II postępowanie
- "Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu"
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie uslugi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu
- Usługi ochrony wizyjnej i fizycznej osób oraz mienia w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałach w Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.